کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت خودروی جدید ساندرو شرکت پارس‌خودرو اعلام گردید


کد خبر : ۱۵۷۶۰سه شنبه، ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲:۴۷۲۴۶۵۰۹ بازدید

صبح امروز تولید انبوه خودرو رنو ساندرو در پارس خودرو آغاز و قیمت نهایی آن تعیین گردید .

بنابر اعلام پارس خودرو این محصول در دو مدل دستی و اتوماتیک به بازار عرضه خواهد شد.

طبق این گزارش خودرو ساندرو مدل دستی با قیمت 43 میلیون و 700 هزار تومان و مدل اتوماتیک با قیمت 47 میلیون و 700 هزار تومان به فروش خواهد رسید.

ساندرو با طول 4020 میلیمتر و فاصله محوری 2588 میلیمتر بطور کامل از پلت فرم ال 90 بهره می برد و در حقیقت می توان آن را ال 90 هاچ بک نامید. این خودرو با موتور  1598 سی سی  توان تولید 105 اسب بخار قدرت را دارد و حداکثر گشتاور آن 140 نیوتن متر است . حجم صندوق ساندرو در حالت عادی 320 لیتر است که با خواباندن صندلی به 1200 لیتر می رسد.

مدیر برنامه ریزی استراتژیک گروه خودروسازی سایپا گفت : محصول جدید تندر 90 با نام تندر هاچ بک یا همان ساندرو را با قیمت های بسیار نزدیک به قیمت های جهانی رونمایی کردیم که میانگین قیمت این خودرو در مدل دنده ای و اتوماتیک حدود 45 میلیون تومان است .

محسن صالحی‌نیا معاون امور صنایع وزارت صنعت در پاسخ به پرسش خبرنگار ما بر اینکه براساس مصوبه وزارت صنعت قرار شده در گام نخست هر همکاری شرکت خودروساز با طرف خارجی 40 درصد تولید داخل مبنای فعالیت قرار گیرد اما چرا با توجه به صحبت‌های امروز مدیرعامل پارس‌خودرو، خودروی جدید رنو ساندرو با ظرفیت 34 درصد تولید داخل تولید می‌شود، گفت: به بنده گفته‌اند ساخت داخل این خودرو 35 درصد است اما پارس‌خودرو قول داده است ظرف 2 ماه آینده داخلی‌سازی این محصول را حداقل به 41 درصد برساند و طی یک سال آینده داخلی‌سازی رنو ساندرو به 65 درصد و در نهایت به 80 درصد برسد.


0to4sqos2ax7aftt5d5y.jpg

1e2745j0g9r8g3qdyctt.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها