کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شرایط اعطای تسهیلات 10 میلیونی خرید اقساطی کالا به زوجین


کد خبر : ۱۵۶۹۴یکشنبه، ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۶:۰۸۴۴۸۱ بازدید

مدیرکل دفتر صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: اعطای وام 10 میلیون تومانی به زوجین، علاوه بر حمایت از تولیدات داخلی به ...
شرایط اعطای تسهیلات 10 میلیونی خرید اقساطی کالا به زوجینشرایط اعطای تسهیلات 10 میلیونی خرید اقساطی کالا به زوجین

مدیرکل دفتر صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: اعطای وام 10 میلیون تومانی به زوجین، علاوه بر حمایت از تولیدات داخلی به رفع مشکل زوج‌ها در خرید کالاهای مورد نیاز نیزکمک می‌کند.

 «عباس هاشمی» با اشاره به طرح حمایتی دولت براساس تبصره 26 قانون بودجه سال 94 در قالب تسهیلات 10میلیون تومانی به زوجین گفت: هدف از این طرح حمایت از تولید کنندگان داخلی بوده تا خریداران واقعی بتوانند کالای مورد نیاز خود را به‌صورت اقساطی تأمین کنند.

مدیرکل دفتر صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت در ادامه با اشاره به نحوه دریافت این تسهیلات افزود: فرایند دریافت تسهیلات 10میلیون تومانی به این صورت است که متقاضیان به سامانه ازدواج بانک مرکزی مراجعه و با انتخاب گزینه تسهیلات کالایی و ثبت کد ملی، شناسه رهگیری دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: زوجین در مرحله بعد با مراجعه به سایت وزارت صنعت، معدن و تجارت با تولید کنندگان و فروشگاه‌های ارائه دهنده کالا آشنا و نسبت به انتخاب و طی مراحل بعدی شامل اعتبار سنجی و دریافت پیش فاکتور و دریافت کالا اقدام  می‌نمایند.

هاشمی تاکید کرد: در این شرایط دولت با تولید کنندگان طرف بوده و پولی بین خریداران و فروشندگان مبادله نمی شود.

وی یادآور شد:  عدم استفاده از منابع و تسهیلات بانکی به‌دلیل محدودیت‌های موجود، این طرح را از سایر طرح‌ها متمایز نموده و لذا با این روش و به‌دلیل عدم گردش وجوه نقدی جلوی هر گونه تقلب و صدور فاکتورهای صوری گرفته خواهد شد.

مدیرکل دفتر صنایع فلزی و لوازم خانگی اضافه کرد: در این طرح زوجین با پرداخت سود معقول سالیانه اقدام به خرید کالای مورد نیاز خود می نمایند و در بین مشارکت‌کنندگان، تولید کنندگانی هم هستند که با نرخ فروش نقدی اقدام به فروش اقساطی کالای تولیدی خود می نمایند.

وی اظهار کرد: آیین نامه اجرایی این طرح براساس قانونی است که به تصویب مجلس محترم رسیده  و چنانچه افرادی تمایل به استفاده  از این تسهیلات را نداشته باشند، می توانند از تسهیلات وام ازدواج به‌صورت نقدی و طرح خرید کالای مصرفی با دوام تا سقف خرید 8 میلیون تومان استفاده نمایند.

 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها