کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تجمع مقابل مجلس علیه کمپین تحریم خرید خودرو + تصاویر


کد خبر : ۱۵۶۸۶یکشنبه، ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۵:۴۷۳۴۵۷۰ بازدید

صبح امروز جمعی از کارگران کارخانه‌های خودروسازی استان تهران با تجمع در مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی خواستار حمایت از ظرفیت‌های ...

صبح امروز جمعی از کارگران کارخانه‌های خودروسازی استان تهران با تجمع در مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی خواستار حمایت از ظرفیت‌های اشتغال این صنعت شدند.

در این تجمع که نزدیک به 300 نفر از کارگران شاغل در کارخانه‌های خودروساز و قطعه‌سازی مستقر در استان تهران حضور داشتند با حضور در مقابل مجلس، خواستار تضمین امنیت شغلی خود و سایر همکارانشان شدند.

تجمع‌کنندگان معتقدند در شرایطی که مرزهای رسمی کشور به روی واردات خودروهای خارجی باز نگهداشته شده است ادامه تحریم خرید خودروهای صفر کیلومتر داخلی می‌تواند به ابزاری برای آغاز اخراج کارگران شاغل در این صنعت منجر شود.

به باور این کارگران با آغاز این اتفاق باید شاهد تکرار تعدیل‌های ساختاری باشیم که در سالهای پس از جنگ در کارخانه‌های نساجی، چرم و کفش و لوازم خانگی اتفاق افتاد و باعث شد تا در نتیجه واردات رسمی و غیر رسمی کالاهای مصرفی خارجی، شمار زیادی از کارگران این صنعت شغل خود را از دست بدهند.

همچنین گفته می شود که همزمان با برپایی این تجمع کارگری، فراکسیون کارگری مجلس با ارائه طرحی پیشنهادی خواستار آن شد تا در حمایت از اشتغال کارگران شاغل در صنایع خودروسازی تعرفه‌های مالیاتی واردات خودروهای خارجی تا یک هزار درصد افزایش یابد.

dw8gh2bob6iitby1wftr.jpg

dtq201gw87nu1a9hnied.jpg

2jhxqxuccsz64slcxzg.jpg

*ایسنا



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها