کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

انتقاد برخی متقاضیان مسکن مهر پرند


کد خبر : ۱۵۶۲۷جمعه، ۲۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲:۴۷۱۵۶۲ بازدید

تعدادی از متقاضیان مسکن مهر پرند با امضای نامه‌ای از افزایش قیمت مسکن مهر و عدم تحویل واحدهای مسکونی به رغم اتمام کار انتقاد کردند.

جمعی از متقاضیان مسکن مهر پرند با امضای نامه‌ای که در اختیار خبرگزاری فارس قرار گرفت نسبت به افزایش قیمت مسکن مهر و عدم تحویل واحدهای مسکونی خود علی‌رغم اتمام کار انتقاد کردند.

در این نامه آمده  است: با توجه به اینکه مسکن مهر (پایا پاسارگاد) و مسکن مهر (سی‌بن‌سازان) مراحل ساخت و عمرانی خود را در شهر جدید پرند به پایان رسانده‌اند و از انشعابات برق، گاز، آب و تلفن برخوردار است و مبالغ متفاوتی از 30 میلیون تومان تا 70 میلیون تومان را به صاحبان این تعاونی‌ها پرداخت کرده‌اند، ولی از تحویل این واحدهای آماده به متقاضیان خودداری می‌نمایند.

ضمناً با توجه به مبالغ پرداختی ذکر شده در قرارداد درخواست دریافت 6 میلیون تومان دیگر را هم برای تحویل و ثبت سامانه مطالبه کرده‌اند.

در ادامه نامه آمده است: امید است مسئولان به این موضوع رسیدگی کنند تا هزاران نیازمند واقعی مسکن مهر در شهر جدید پرند به حقوق ضایع شده خود دست یابند.

گزارش‌ها حاکی از این است که برخی شهرهای جدید مثل پرند و پردیس که زیر نظر شرکت عمران شهرهای جدید هستند بدون اعتنا به مصوبه دستورالعمل شماره 3 در تلاش هستند دستورالعمل شماره 4 را هم برای پروژه مسکن مهر پیاده کرده و قیمت‌ها را مجدداً افزایش دهند.

گفته می شود در شهر پردیس از متقاضیان مسکن مهر درخواست 5 میلیون تومان اضافی شده است.

این در حالی است که با افزایش قیمت مسکن مهر در شهرهای جدید به خصوص پردیس در حقیقت بخشنامه و ابلاغیه شماره 3 دولت زیر پاگذاشته‌ شده است.

با توجه به اینکه مسئولان ارشد شهرهای جدید و به خصوص مدیران عامل این شهرها از پاسخگویی برای گران شدن مجدد قیمت مسکن مهر طفره می‌روند، بهتر است که نمایندگان مردم در مجلس در این خصوص از مسئولان وزارت راه و شهرسازی سئوال کنند که آیا گرانی مجدد قیمت مسکن مهر صحت دارد؟



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها