کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اعلام قیمت جدید شکر در روزهای آتی


کد خبر : ۱۵۵۷۳چهارشنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷:۴۷۲۷۸۲ بازدید

یک منبع آگاه گفت: قیمت تمام شده شکر با چغندرقند کیلویی 270 تومان، بیش از 2600 تومان است و احتمال دارد که شورای اقتصاد قیمت ...

یک منبع آگاه گفت: قیمت تمام شده شکر با چغندرقند کیلویی 270 تومان، بیش از 2600 تومان است و احتمال دارد که شورای اقتصاد قیمت این محصول را بین 2500 تا 2530 تومان تعیین کند.

یک منبع آگاه در گفت‌‌وگویی در مورد قیمت شکر، گفت: دو پیشنهاد برای تعیین قیمت شکر وجود دارد، یکی اینکه قیمت این محصول تک نرخی شود و یا دو نرخی که اگر دو نرخی باشد، مبلغ یارانه‌ای که دولت به این محصول اختصاص می‌دهد، کمتر از سال گذشته خواهد بود.

وی افزود: قیمت تمام شده شکر با چغندرقند کیلویی 270 تومان بیش از 2600 تومان است و پیشنهاد وزارتخانه هم برای قیمت هر کیلوگرم شکر به دولت 2600 تومان است.

این منبع آگاه بیان داشت: به زودی قیمت شکر توسط شورای اقتصاد تعیین می‌شود و فکر می‌کنم، قیمت تعیین شده برای این محصول حدود 2500 تا 2530 تومان باشد.

وی با بیان اینکه 65 درصد قیمت شکر را قیمت تمام شده ماده اولیه آن یعنی چغندر قند تشکیل می‌دهد، اظهار داشت: سال گذشته قیمت شکر 2300 تومان توسط دولت تعیین شد، اما دولت به صنعت اجازه فروش شکر را با قیمت 2100 تومان داد و به ازای هر کیلوگرم به صنایع 200 تومان یارانه پرداخت کرد.

 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها