کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سقوط آزاد شاخص بورس تهران


کد خبر : ۱۵۴۹۵یکشنبه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴:۵۱۲۳۱۳ بازدید

در نتیجه داد و ستدهای روز جاری شاخص بورس امروز 541 واحد ریزش کرد و به کانال 62 هزار و 941 واحدی سر خورد.

کماکان مشکل بازار سرمایه و سرچشمه همه موانع پیش روی، نرخ بالای سود بانکی است. 

چراکه در حال حاضر بانک ها به طور مستقیم و غیر مستقیم نرخ سود 24 درصدی به سپرده گذاران پرداخت می کنند و تا زمانیکه نرخ سود بانکی اصلاح نشود، بازار سرمایه نیز احیاء نخواهد شد.در نتیجه داد و ستدهای روز جاری شاخص بورس امروز 541 واحد ریزش کرد به کانال 62 هزار و 941 واحدی سر خورد.

گفتنی است؛ امروز سهامداران بیش از 570 میلیون برگه سهم و حق تقدم را در بازار دست به دست کردند که ارزش این مبادلات به یک هزار میلیارد و 146  میلیون ریال در بیش از 32 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

در نتیجه داد و ستدهای‌ امروز؛ نمادهای پارسان، شبندر، وبملت، وغدیر، وپاسار با روند نزولی و نمادهای فارس، فملی با رشد به کار خود پایان دادند.نمادهای پربیننده معاملات امروز شامل ملی صنایع مس ایران تنها نماد مثبت تالار و ایر ان خودرو،پالایش نفت اصفهان، پارس خودور، بانک صادرات ایران، بانک ملت، پالایش نفت بندر عباس با روند نزولی به کار خود پایان دادند.

شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) با ریزش 212 واحدی به 24 هزار و 723  واحد، شاخص کل (هم‌وزن) با ریزش 81 واحدی به 9 هزار و 811 واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) با ریزش 69 واحدی به  8 هزار و 383 رسید.شاخص آزاد شناور با روند منفی 969 واحدی به 70 هزار و 422 واحد، شاخص بازار اول با روند نزولی 635 واحدی به 44 هزار و 21 واحد و شاخص بازار دوم بورس نیز با روند مثبت 249 واحدی به 137 هزار و 845 واحد رسید.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها