کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

4 پیشنهاد سایپا به ثبت‌نام کنندگان خودروی مگان


کد خبر : ۱۵۴۰۷پنجشنبه، ۱۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵:۳۸۱۶۴۷۸ بازدید

گروه خودروسازی سایپا با اشاره به متوقف شدن تولید مگان در ایران از افرادی که برای این خودرو ثبت‌نام کرده‌اند خواست برای تعیین تکلیف وضعیت قرارداد ...

گروه خودروسازی سایپا با اشاره به متوقف شدن تولید مگان در ایران از افرادی که برای این خودرو ثبت‌نام کرده‌اند خواست برای تعیین تکلیف وضعیت قراردادشان اقدام کنند. سایپا پیشنهاد داده تا این دسته از مشتریان به جای مگان چهار نوع خودرو دیگر را دریافت کنند.

مدير بازاريابي و فروش گروه سايپا در گفت‌وگویی در خصوص تعهدات مگان اظهار كرد: از حدود 5 هزار و 500 تعهد مگاني كه در سال‌هاي قبل براي اين خودرو ايجاد شده بود تنها حدود 400 مشتري باقي مانده‌اند.

رضا تقوي افزود: شركت پارس خودرو در مورد اين 5 هزار و 500 نفر با ارائه انواع خودروهاي توليدي و وارداتي در گروه سايپا و قبول هزينه هاي بسيار سنگين براي تاخير به وجود آمده حدود 5 هزار و یکصد دستگاه تعهد را ايفا و اكنون تنها 400 مشتري باقي مانده اند كه هنوز منتظر تحويل خودرو مگان هستند.

وي ادامه داد: با اين 5 هزار و یکصد مشتري مذاكرات فراواني از طريق نمايندگان محترم و همچنين امور مشتريان شركت پارس خودرو انجام پذيرفت و اين مشتريان با پذيرش شرايط تحريمي كشور و شركت پارس خودرو قرارداد خود را به انواع خودروهاي گروه سايپا تبديل کرده‌اند. 

تقوي خاطر نشان كرد: در حال حاضر نيز امور مشتريان شركت پارس خودرو با تك تك اين 400 مشتري محترم در تماس است و خواهشمنديم با توجه به اينكه خودرو مگان توليد نمي شود، آن‌ها نسبت به تعيين تكليف قرارداد خود اقدام کنند.

وي گفت: آن‌ها مي‌توانند خودروهاي تندر، پارس تندر، آريو و سراتو را به عنوان خودروي جايگزين انتخاب و دريافت کنند. 

به گزارش اقتصادنیوز، این دسته از مشتریان در آذر ماه سال 91 با پیش‌پرداخت 35 میلیون تومان اقدام به ثبت‌نام مگان 2 هزار سی سی دنده اتوماتیک کرده‌اند و بر اساس قرارداد بنا بود تا سایپا در اردیبهشت ماه سال 92 این خودروها را به قیمت روز آن سال که چیزی در حدود 45 میلیون تومان بود تحویل دهد. حال با گذشته بیش از دو سال با توجه به قطع همکاری رنو با خودروسازان ایران در دولت قبل و حل نشدن مساله تحریم‌ها، تولید مگان در کشور امکان‌پذیر نیست و سایپا مجبور شده تا یا به صورت نقدی خسارت ثبت‌نام کنندگان را دهد یا از آن‌ها بخواهد خودرویی دیگر از محصولات این شرکت را به جای مگان تحویل بگیرند.

بر اساس گزارش‌های رسیده برخی از ثبت‌نام‌کنندگان معتقدند ضرر و زیان آن‌ها بسیار بالاتر از 35 میلیون تومان است و سایپا هر طور که شده باید خودرو را بر اساس قرارداد به مشتری تحویل دهد. این دسته از مشتریان با تنظیم دادخواست‌هایی شکایت خود را به دستگاه قضایی کشور ارائه داده‌اند و منتظر صدور حکم از سوی قاضی هستند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها