کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نصف تولید کارخانجات سرامیک در انبارها ماند


کد خبر : ۱۵۳۶۸چهارشنبه، ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۹:۵۲۲۲۴۶ بازدید

یک تولیدکننده کاشی و سرامیک با بیان اینکه عرضه کاشی و سرامیک بیش از تقاضای بازار است، گفت: متأسفانه با تشدید رکود نیمی از تولید سالانه ...
نصف تولید کارخانجات سرامیک در انبارها ماندنصف تولید کارخانجات سرامیک در انبارها ماند

یک تولیدکننده کاشی و سرامیک با بیان اینکه عرضه کاشی و سرامیک بیش از تقاضای بازار است، گفت: متأسفانه با تشدید رکود نیمی از تولید سالانه 500 میلیون متر مربعی کارخانجات در انبارها مانده است.

عباس سمیعی، با اشاره به اینکه رکود ساخت و ساز باعث شده تا تولیدکنندگان کاشی و سرامیک در 6 ماه نخست امسال با انباشت 300 میلیون متر مربعی محصولات خود روبه رو شوند، اظهار داشت: در حال حاضر بسیاری از کارخانجات کاشی و سرامیک کشور کمتر از ظرفیت خود فعالیت دارند و یا نیمه تعطیل هستند.وی با انتقاد از عملکرد وزارت صنعت در صدور مجوزهای بسیار واحدهای تولیدی کاشی و سرامیک، گفت: هم اکنون 130 واحد تولیدی مشغول فعالیت در سطح بازار هستند که این میزان بیش از ظرفیت کل کشور است .

مدیر عامل شرکت کاشی و سرامیک البرز با اعلام اینکه عرضه کاشی و سرامیک بیش از تقاضای بازار است، افزود: متأسفانه با تشدید رکود نیمی از تولید سالانه 500 میلیون متر مربعی کارخانجات در انبارها قرار دارد.سمیعی بر لزوم افزایش صادارت کاشی و سرامیک تأکید کرد و اظهار داشت: باید یک کارگروه ویژه برای تسهیل صادرات کاشی و سرامیک کشور فراهم شود تا بخشی از مشکلات تولیدکنندگان این بخش رفع شود.

 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها