کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نسل بعدی رنو مگان مدل 2016 / تصاویر


کد خبر : ۱۵۳۵۲چهارشنبه، ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۳:۳۹:۴۷۱۲۱۳۹ بازدید

تصاویر نسل بعدی رنو مگان مدل 2016 به صورت آنلاین درز کرده است که نمایی از بدنه و داخل این هاچ بک پرمیوم جدید را نشان می دهد.

تصاویر نسل بعدی رنو مگان مدل 2016 به صورت آنلاین درز کرده است که نمایی از بدنه و داخل این هاچ بک پرمیوم جدید را نشان می دهد. لارنس ون دن آکر، مدیر ارشد طراحی رنو تایید کرده که این خودرو در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2015 رونمایی خواهد شد.

خودرویی که در این تصاویر دیده می شود نسخه اسپرت مگان GT است که پایین تر از مگان R.S قرار می گیرد. این خودرو دارای طراحی تکاملی است که عناصری از رنو Talisman و رنو اسپیس مدل 2015 دارد. از ویژگی های این خودرو می توان به مجموعه بازطراحی شده چراغ های جلو به همراه جلوپنجره V شکل، طراحی نوین سپر با هواکش های بزرگ تر، چراغ های عقب باریک LED، سپری اسپرت تر و لوله اگزوز دوگانه اشاره کرد.

رنومگان مدل 2016 دارای تودوزی مجلل با کیفیت ساخت بهتر و سطح بالاتری از تجهیزات خواهد بود. در کنسول وسط این خودرو یک نمایشگر لمسی بزرگ سیستم سرگرمی با اکثر عملکردهای داخلی دیده می شود که در نتیجه باعث کاهش دکمه ها شده است. پانل تجهیزات این خودرو دارای کیلومترشماری در مرکز و سرعت سنجی دیجتال در داخل آن است.مدل نسل بعدی این خودرو بر اساس پلتفرم CMF رنو نیسان ساخته خواهد شد. هنوز اطلاعاتی از خط تولید موتور این خودرو در دسترس نیست.


o78rr4x2sf63sgjn93p6.jpg

2ytlnrfjc2mlvpxo608k.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها