کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ارسال فیش عوارض نوسازی به درب منازل


کد خبر : ۱۵۲۷۸دوشنبه، ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۸:۰۸۳۲۳۷ بازدید

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از توزیع بیش از یک میلیون و 800 هزار قبض عوارض‌ معوق شهری در تهران خبر داد.

قدرت‌الله گودرزی، معاون شهردار تهران با اعلام این مطلب اظهار کرد: توزیع قبوض عوارض معوقه شهرداری تهران از مناطق 15و 10 و 11 و 21 آغاز و درحال توزیع به سایر مناطق نیز است.

او ادامه داد: طبق روال هر ساله، توزیع انبوه قبوض عوارض پایدار شهرداری تهران شامل عوارض نوسازی، عوارض کسب و پیشه، بهای خدمات مدیریت پسماند وعوارض تابلوهای اصناف در سال گذشته نیز انجام شد و شهروندان تهرانی تا پایان اسفند ماه فرصت پرداخت عوارض موصوف را داشتند؛ اما به دلایلی برخی از مودیان موفق به پرداخت قبوض ملک خود نشدند.

معاون شهردار تهران تصریح کرد: از این رو و به منظور آگاهی و اطلاع‌رسانی بیشتر به این قبیل شهروندان، مجددا قبوض عوارض چاپ شده و برای مودیان و شهروندانی که تا پایان سال 1393 بدهی داشتند ارسال می‌شود.

معاون مالی و اقتصاد شهری در خصوص نحوه پرداخت قبوض گفت: مودیان می‌توانند قبوض خود را به صورت غیرحضوری با استفاده از شناسه قبض و شناسه پرداخت مندرج در قبوض و از طریق اینترنت بانک ، همراه بانک، تلفنبانک، سامانه تلفنی 137 و کلیه درگاه‌های اینترنتی بانک‌های عضو شبکه شتاب پرداخت کنند.

او افزود: فرصت به وجود آمده برای اطلاع شهروندان برای پرداخت عوارض ملک متعلقه است.

گودرزی خاطرنشان کرد: مهلت پرداخت قبوض تا 30 مهرماه سال‌جاری خواهد بود و شهروندان گرامی می‌توانند درچند مرحله (قسط) عوارض مذکور را پرداخت کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها