کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

کدام پرچمدار اندرویدی امسال کمر طرفدرانش را شکست؟


کد خبر : ۱۵۲۱۲شنبه، ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷:۲۳۵۱۰۱ بازدید

همه جای دنیا قیمت گوشی حساب و کتاب دارد. در ایران اما گوشی را معرفی می‌کنند، برایش قیمت بالایی در نظر می‌گیرند و مدتی بعد فیتیله را ...
کدام پرچمدار اندرویدی امسال کمر طرفدرانش را شکست؟کدام پرچمدار اندرویدی امسال کمر طرفدرانش را شکست؟

همه جای دنیا قیمت گوشی حساب و کتاب دارد. در ایران اما گوشی را معرفی می‌کنند، برایش قیمت بالایی در نظر می‌گیرند و مدتی بعد فیتیله را پایین می‌کشند. در این ماجرا آنهایی ضرر می‌کنند که هوادار برند تولیدکننده گوشی هستند، در روزهای اول آن را می‌خرند و بعدها متوجه می‌شوند قیمت به شکل وحشتناکی پایین آمده است. در میان پرچمداران اندرویدی امسال موردی داریم که ظرف سه ماه، یک میلیون و ۱۱۱ هزار تومان ارزان شده!
 

ال.جی G4؛ 244 هزار تومان کاهش

آخرین محصول LG یعنی G4 در روزهای اول با قیمت یک میلیون و ۹۹۵ هزار تومان فروخته شد. این قیمت برای گوشی با گارانتی رسمی و جلد چرمی بود. در ابتدای مرداد اولین کاهش قیمت برای G4 رخ داد و می‌توانستید در بعضی مغازه‌ها آن را با قیمت یک میلیون و ۹۵۰ هزار تومان بخرید. دو سه روز بعد G4 چرمی ۱۵۱ هزار تومان ارزان‌تر شد و  حالا در وسط شهریور ماه اگر به بازار بروید و بخواهید در جایی غیر از نمایندگی‌های رسمی LG همان گوشی را با گارانتی اصلی بخرید، تنها باید یک میلیون و ۷۵۱ هزار تومان بپردازید.

 

اچ‌تی‌سی M9؛ 559 هزار تومان کاهش

این گوشی در روز اول با قیمت دو میلیون و ۳۵۹ هزار تومان معرفی شد. به نظر می‌رسید نماینده رسمی و دفتر مرکزی hTC در ایران اشتباه بزرگی مرتکب شده‌اند چون از همان روز روند کاهشی قیمت M9 شروع شده است. الان همان گوشی دو میلیون و ۳۵۹ هزار تومانی را می‌توانید با کمی گشت و گذار در بازار با گارانتی رسمی به قیمت یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بخرید.

 

گلکسی S6 EDGE؛ 940 هزار تومان کاهش

گلکسی S6 EDGE نسخه ۳۲ گیگابایتی در اواخر اردیبهشت با قیمت دو میلیون و ۹۸۹ هزار تومان به بازار معرفی شد. معلوم نیست دفتر سامسونگ در ایران پیش خودش چه فکری می‌کرده؛ احتمالا قصد رقابت با آیفون ۶  پلاس بوده‌اند؟ الان همان گوشی را می‌توان در بازار با گارانتی مایکروتل به قیمت دو میلیون و ۵۰ هزار تومان خرید.

 

گلکسی S6؛ یک میلیون و 100 هزار تومان

نسخه ۳۲ گیگابایتی این گوشی در ابتدای ورود با گارانتی سامتل به قیمت دو میلیون و ۸۹۰ هزار تومان عرضه شده است. اگر شما جزو افرادی بوده‌اید که آن را در همان ابتدای کار خریده‌اید، ادامه مطلب را نخوانید. چون احتمالا متوجه می‌شوید الان همان گوشی را می‌توانید این بار با گارانتی سامتل یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و حتی در مواقعی به قیمت یک میلیون و ۷۷۹ هزار تومان بخرید.


اکسپریا Z3 دوسیمکارت؛ 720 هزار تومان کاهش

اکسپریا Z3 سونی دوسیمکارت در آبان پارسال معرفی شده. در آن زمان با گارانتی کارت طلایی یک ساله آرین می‌توانستید آن را به قیمت دو میلیون و ۵۵۰ هزار تومان بخرید. در اواسط ماه پیش که هنوز می‌توانستید آن را با گارانتی آرین در بازار پیدا کنید، تنها کافی بود برایش یک میلیون و ۸۳۰ هزار تومان خرج کنید.

* هفت صبح



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها