کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مرغ کیلویی 7500 تومان شد


کد خبر : ۱۵۱۵۶چهارشنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰:۳۶۲۳۴۰ بازدید

دبیر انجمن ملی‌ طیور‌ کشور‌ با بیان اینکه قیمت مرغ به حاشیه سود لازم برای تولیدکنندگان رسیده است گفت: در حال حاضر این محصول 5500 تا ...

دبیر انجمن ملی‌ طیور‌ کشور‌ با بیان اینکه قیمت مرغ به حاشیه سود لازم برای تولیدکنندگان رسیده است گفت: در حال حاضر این محصول 5500 تا 7500 تومان در بازار مصرف به فروش می‌رسد.

سعید اصغری‌فرد در گفت‌و‌گو با تسنیم، با اعلام این خبر افزود: به طورمعمول در شهریور ماه قیمت مرغ به صورت سنتی با بالا رفتن مصرف، افزایش می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: در این فصل با افزایش گشت و گذار و مسافرت‌های مردم،  تقاضا نیز برای این محصول افزایش می‌یابد.

دبیر انجمن ملی طیور کشور ادامه داد: باز شدن بازار صادراتی عراق نیز در افزایش قیمت این محصول بی‌تاثیر نیست که این مهم در چند روز گذشته از طریق رایزنی سفارت ایران در عراق و اتاق مشترک دو کشور بر طرف شد و دستور اجازه واردات مجدد به گمرکات این کشور داده شد.

اصغری‌فرد گفت: در حال حاضر قیمت تمام شده هرکیلوگرم مرغ برای مرغدار در نقاط مختلف کشور از 3700 تومان تا 4400 تومان با توجه به شرایط آب و هوایی و استفاده از زنجیره‌های تولید متفاوت است.

وی درباره قیمت مرغ در بازار مصرف اظهارکرد: قیمت این محصول در استان گلستان به عنوان ارزان ترین منطقه کشور 5 هزا و 500 تومان است که این محصول در برخی از مناطق مانند تهران تا 7 هزار و 500 تومان افزایش می‌یابد.

این مقام مسئول گفت:  قیمت مرغ در حال حاضر به حاشیه سود لازم برای مرغدار رسیده است و از ضرر و زیانی که در ماه‌های قبل به فعالان این بخش وارد می‌کرد جلوگیری به عمل آورده است.

 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها