کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شاخص بورس تهران به کما رفت


کد خبر : ۱۵۰۸۱دوشنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰:۱۸۱۵۷۰ بازدید

در نتیجه داد و ستدهای روز جاری شاخص بورس امروز 241 واحد ریزش کرد و از نیمه کانال 64 هزار واحدی سقوط کرد .

ابهام‌های موجود در اقتصاد یکی از دلایل اصلی ادامه روند نزولی بورس است که موجب شده سرمایه گذاران به بازار سهام اعتماد نداشته باشند و بانکها را به عنوان مقصد نهایی سرمایه گذاری انتخاب کنند. در نتیجه داد و ستدهای روز جاری شاخص بورس امروز 241 واحد ریزش کرد و از نیمه  کانال 64 هزار واحدی سقوط کرد

گفتنی است؛ امروز سهامداران بیش از 498 میلیون برگه سهم و حق تقدم را در بازار دست به دست کردند که ارزش این مبادلات به 917  میلیارد و 760  میلیون ریال در بیش از 24 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

در نتیجه داد و ستدهای‌ امروز؛ نماد رانفور با روند مثبت و نمادهای وغدیر، شبهرن، جم، وبملت، حفاری، فملی با روند منفی به کار خود پایان دادند.

نمادهای پربیننده معاملات امروز شامل بانک صادرات ایران، با روند مثبت و نماد پارس خودرو بدون تغییر و نمادهای بانک ملت، پالایش نفت اصفهان، ایران خودرو، س.نفت وگاز پتروشیمی تامین هستند که همگی با سیر نزولی به کار خود پایان دادند.

شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) با ریزش 95 واحدی به 25 هزار و 389  واحد، شاخص کل (هم‌وزن) با ریزش 16 واحدی به 9 هزار و 840 واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) با ر یزش 13 واحدی به  8 هزار و 412 روبه‌رو شدند.

شاخص آزاد شناور با روند منفی 391 واحدی به 72 هزار و 288 واحد، شاخص بازار اول با روند نزولی 177 واحدی به 45 هزار و 486 واحد و شاخص بازار دوم بورس نیز با روند منفی 481  واحدی به 137 هزار و 516 واحد رسید.

کارشناسان بر این باورند با این وجود نزدیک شدن به زمان بررسی برجام در کنگره آمریکا و نیز انتشار خبرهایی مثبت در خصوص تایید احتمالی آن می تواند موجب بازگشت جو مثبت به بازار سهام شود



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها