کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تبدیل مسکن مهر 99 ساله به ملکی آغاز شد


کد خبر : ۱۵۰۱۳شنبه، ۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸:۱۶۲۱۹۵ بازدید

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران از اتمام ساخت مترو هشتگرد تا پایان سال در صورت تامین منابع مالی خبر داد و گفت: هم اکنون بر اساس ...

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران از اتمام ساخت مترو هشتگرد تا پایان سال در صورت تامین منابع مالی خبر داد و گفت: هم اکنون بر اساس قیمت کارشناسی واحدهای 99 ساله مسکن مهر را به ملکی تبدیل می کنیم.

محسن نریمان در نشست خبری اظهار کرد: شرکت عمران شهرهای جدید ایران متولی صدور مجو برای ساخت شهرک است، از سوی دیگر متولی صدور مجوز برای ایجاد شهرها نیز هستیم اما با این حال در رویکرد جدید اصرار داریم مردم محور برنامه ها در شهرهای جدید باشند.

وی با بیان این که استفاده از توان بخش های غیردولتی در اولویت قرار دارد، افزود: دولت باید در این بخش وارد حوزه طراحی، اخذ مصوبه ها و نظارت شود.وی با بیان این که در شهرهای جدید 400 هزار مسکن مهر در حال ساخت است، گفت: بیش از 230 هزار واحد در شهرهای پرند، اندیشه، هشتگرد و اندیشه و بقیه در سایر شهرها در حال ساخت است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این که 30 هزار واحد مسکن مهر را تحویل مردم دادیم، افزود: هم اکنون 20 هزار مسکن مهر در شهرهای جدید آماده افتتاح است که به دلیل نبود انشعابات آب، برق و فاضلاب قابل واگذاری به متقاضیان نیست.نریمان با اشاره به این که بر اساس مصوبه دولت قبل می توانیم هزینه خدمات زیربنایی و روبنایی واحدهای مسکن مهر را از مقاضیان دریافت کنیم، یادآور شد: ما این کار را نکردیم و به دنبال تامین منابع از محل زمین و املاک شهرهای جدید هستیم.


اجاره مسکن مهر بار مالی زیادی به ما تحمیل می کند

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران در ادامه با بیان این که تبدیل مسکن مهر 99 ساله به ملکی با رضایت متقاضیان انجام می شود در پاسخ به تسنیم در خصوص میزان مبلغ دریافتی از متقاضیان تاکید کرد: قیمت ها برای اساس نظر کارشناسی تعیین می شود.

نریمان با اشاره به این که دریافت اجاره بابت واحدهای مسکن مهر هزینه زیادی را به ما تحمیل می کند گریزی هم به طرح جامع مسکن زود و گفت: این طرح در حال رونمایی است که بر اساس آن تا 5 سال آینده باید 5 میلیون نفر را در شهرهای جدید جانمایی کنیم.

وی همچنین از اتمام مترو هشتگرد در صورت تامین منابع 100 درصدی خبر داد و گفت: دیوان عدالت اداری از ما در خصوص ساخت خدمات زیربنایی و روبنایی ایراد گرفته، اما با این حال با توجه به این که بزرگترین ملاک شهر هستیم از زمین ها برای تامین منابع مالی خدمات زیربنایی و روبنایی واحدهای مسکن مهر استفاده می کنیم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها