کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آغاز فروش وانت کارا 1700 - شهریورماه 94


کد خبر : ۱۴۹۵۸پنجشنبه، ۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵:۴۷۱۲۵۸۷ بازدید

با داخلی سازی و خودکفایی در تولید موتور 1700 سی سی به روی وانت مزدا یکی از پرطرفدارترین محصول این شرکت، مدار تولید این محصولات ...
آغاز فروش وانت کارا 1700 - شهریورماه 94آغاز فروش وانت کارا 1700 - شهریورماه 94

با داخلی سازی و خودکفایی در تولید موتور 1700 سی سی به روی وانت مزدا یکی از پرطرفدارترین محصول این شرکت، مدار تولید این محصولات شکل تازه‌ای به خود گرفت. این خودرو در حال حاضر به صورت کاملاً داخلی و بدون اتکا به سازندگان خارجی تولید می‌شود که تولید این موتور نسبت به موتور قبلی کاهش قیمتی حدود 25 درصد را به همراه دارد.

شرکت بهمن موتور تولیدات خود را از سال 1337 بر پایه وانت مزدا قرار داد و با تولید و عرضه انواع وانت‌های مزدا با موتور 600، 1000، 1600و 2000سی‌سی به فعالیت خود ادامه داده است و از سال 82 نیز وانت مزدا2000 انژکتوری در این شرکت به تولید رسید که تاکنون بیشترین تیراژ وانت مزدا نیز مربوط به این مدل است.تولید انبوه وانت کارا 1700i که از یک ماه گذشته آغاز شده با همکاری مشترک شرکت ایران خودرو و همچنین قطعه‌سازان مطرح داخلی همچون نیرومحرکه ایران خودرو،  شرکت صنعتی نیرومحرکه NMI، شرکت کروز، سردساز خودرو، اورند پلاستیک، بهران موتور، ایران دلکو، ایران بوستر، شمیم پژوهش، گروه عظام و شرکت‌های داخلی گروه بهمن همچون شرکت نیرومحرکه ایران، شرکت شاسی ساز ایران و شرکت صنایع ایران شروع به فعالیت کرده است.

شرایط فروش وانت کارا 1700 - شهریورماه 94 :

5236dqdbrt3ayels6ins.png


تغییرات انجام شده

با توجه به لزوم نصب ايربگ، طرح داشبورد جديد و كنسول وسط با ايربگ سرنشين و راننده اجرا شده كه بر اساس آن كليه دسته سيم طراحی مجدد و توليد انبوه صورت گرفته است. در سيستم ترمزخودرو با توجه به يكسان بودن يونيت ABS و تغييرات جزيي در شيلنگ ها و لوله های ترمز نهايی تغييرات نرم افزاری جلو آمپر سنسور سرعت صورت پذیرفته و در نتيجه ABS مجهز به سيستم CAN شد. همچنین نصب چراغ جلو جديد بر اساس تغييرات سپر جلو و جلو پنجره صورت پذیرفت. سيستم سوخت رسانی با توجه به بازنگری در طراحی پمپ سوخت تغییر یافته و جنس لوله‌های سوخت‌رسانی از فلزی به پلیمری تبدیل شد. همچنين جهت گذراندن تست اجباری بخارات بنزين و ساخت داخل كردن قطعه چك ولو و كات ولو، نمونه جديد انتخاب و كليه تست های مورد نظر جهت گذراندن استانداردهای اجباری صورت پذيرفت. با توجه به طراحی جديد و ارتقا دسته سيم ها مجموعه فيوزهای اصلی كه به صورت رشته ای بوده است به فيوزهای مكعبی با سرعت عمل بالاتر ارتقا داده شده است.

در سيستم خنك‌كاری موتور، تغييرات فن از حالت مكانيكی به برقی تبدیل شد كه تغييرات صورت پذيرفته به روش تحليل نرم افزاری و تست جاده صحه‌گذاری و انجام شده است. سيستم ضد سرقت ايموبيلايزر به وانت كارا CC1700 اضافه شد. جهت الزام استاندارد اجرای EOBD سنسور دوم اكسيژن در مرحله اول به سيستم اگزوز  اضافه شده و تغييرات مورد نظر بر روی دسته سيم ها و ECU انجام پذيرفت. سيستم خنك‌كاری و شيلنگ های مربوطه  با توجه به شرايط جدید، طراحی مجدد شده و با توجه به تغيير فن از حالت مكانيكی به برقی، بادگير رادياتور طراحی و تولید شد. با توجه به توليد چند دستگاه خودرو در مرحله پايلوت در خط توليد جهت انجام تست جاده و صحه گذاری طراحی های صورت گرفته و سه 3 دستگاه از خودروهای انتخاب شده جهت تست جاده ای دور ايران با شرايط آب وهوای مختلف به ميزان 10000 كيلومتر و يك دستگاه خودرو به طور مجزا در شرايط شهری و کوهستانی  به ميزان 20000 كيلومتر پيمايش شده است. در تست های مذكور كليه شرايط سيستم های كولر، خنك كاری، شيب روی، قوای محركه و سوخت رسانی بررسی و صحه‌گذاری شده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها