کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مناسب‌ترین کشور برای مهاجرت خانواده‌ها کدام است؟


کد خبر : ۱۴۹۰۵چهارشنبه، ۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰:۴۷۱۹۸۴۰ بازدید

جدیدترین بررسی ها نشان می دهد اتریش بهترین کشور برای خانواده هایی است که قصد مهاجرت دارند.

موسسه اینترنیشن فهرستی از ۲۰ کشوری متتشر کرده که بالاترین امتیاز را برای مهاجرت خانواده ها دارند. در ردیف نخست هم اتریش قرار دارد.

شاخص های مهمی که در این رده بندی در نظر گرفته شده است؛ در دسترس بودن مراکز درمانی و آموزشی برای کودکان، هزینه های آموزش و مراقبت از کودکان، کیفیت آموزش و رفاه خانواده ها.

پس از بررسی ها، اتریش بهترین کشور برای خانواده های مهاجر معرفی شد. این درحالی است که این کشور سال گذشته رتبه چهارم این رتبه بندی را بدست آورده بود. اتریش البته در رتبه بندی فقط در جایگاه نخست معیار در دسترس بود مراکز درمانی و آموزشی کودکان در رتبه نخست قرار گرفته و در سه معیار دیگر، رتبه دوم را دارد. اتریش سال قبل در ۲ شاخص کیفیت آموزش و رفاه خانواده ها یازدهم شده بود.

به گزارش خبرآنلاین؛ در این نظرسنجی، ۹۲ درصد مهاجران حمایت هایی که در اتریش از والدین می شود را مثبت مناسب دانسته‌اند، در این کشور تمامی خانواده‌ها مقرری ماهانه‌ای برای تامین هزینه‌های کودکان تا سن ۱۸ سالگی دریافت می‌کنند. درباره رفاه نیز ۹۸ درصد مهاجران به اینکه اتریش چنین شاخصی را دارد پاسخ مثبت داده اند. حدود ۳۱ درصد مهاجران رای داده اند که در اتریش با مهاجران برخورد خوبی نمی شود و ۲۴ درصد نیز رای داده اند که اتریش فصای دوستانه ای ندارد.

سال پیش فنلاند در این لیست نبود ولی امسال در کل برای مهاجرت رتبه اش دوم شد. این کشور در شاخص کیفیت آموزش اول شد، در این شاخص ۹۲درصد مهاجران به فنلاند رای مثبت دادند.فنلاند در شاخصه در دسترس بودن مراکز آموزشی و مراقبت از کودکان سوم شد؛ ۶۶ درصد خانواده ها از شاخصه مراقبت از کودکان راضی بودند و ۷۲ درصد هم هزینه های مراکز آموزشی رای مثبت دادند.

سوئد که سال قبل رتبه نخست این رتبه بندی را داشت،‌ امسال با از دست دادن تعداد کمی رای سوم شد. این کشور در شاخص مطلوب بودن هزینه های آموزشی اول شد اگرچه در شاخصه هزینه های زندگی ۲۱ ام شد و در شاخصه رفاه نیز ۱۰ ام شد.

دراین رتبه بندی علاوه بر اتریش، فنلاند و سوئد، کشورهایی مثل نیوزیلند، سنگاپور، آلمان، فرانسه، استرالیا، لوکزامبورگ، دانمارک، اسپانیا، لهستان، فیلیپین، مکزیک، کانادا، نروژ، آفریقای جنوبی و کاستاریکا قرار دارند.نکته که آمریکا و انگلیس در ۲۰ کشور نخست این رده بندی قرار ندارند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها