کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

آژانش مسافرتی جا اینجاس
iRest
فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
ایکاپ
نیسان
کانال تلگرام ایران جیب

پشت پرده کمپین نخریدن خودروهای داخلی

کدخبر:۱۴۷۶۸شنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۳:۵۵:۴۷۱۳۳۴۴ بازدید

یک کارشناس صنعت خودرو گفت: کمپین نخریدن خودروهای داخلی تلفیقی از احساسات و خواسته‌های به‌حق مصرف‌کنندگان ایرانی با دست‌های ...

یک کارشناس صنعت خودرو گفت: کمپین نخریدن خودروهای داخلی تلفیقی از احساسات و خواسته‌های به‌حق مصرف‌کنندگان ایرانی با دست‌های پشت پرده و سازمان‌دهی واردکنندگان خودروهای چینی و کره‌ای است.

مجتبی نظری اظهار کرد: با امیدواری‌های ایجاد شده در دوره پس از توافق هسته‌ای، برخی واردکنندگان خودروهای چینی و کره‌ای وارد جنگ بازار شده و با سوءاستفاده از احساسات مصرف‌کنندگان، کمپین نخریدن خودروهای داخلی را سازمان‌دهی کرده‌اند.

این کارشناس صنعت خودرو ادامه داد: در این کمپین خواسته‌ها و توقعات مصرف‌کنندگان از خودروسازان داخلی به‌حق و درست است به‌گونه‌ای که مصرف‌کنندگان توقع افزایش تنوع و کیفیت محصولات در سال‌های گذشته را داشتند که البته خودروسازان به دلیل شرایط تحریم و نبودن امکان همکاری با خودروسازان جهانی نتوانستند نسبت به انتقال تکنولوژی اقدام کنند.

وی افزود: از آن سو نیز در برخی دولت‌های گذشته نگاه سیاسی به صنعت خودرو وجود داشت و درآمدهای خودروسازان به جای آنکه صرف تحقیق و توسعه و طراحی محصولات جدید شود صرف مصارف دیگری شد که این نیز باعث شد خودروسازان نتوانند توقعات مردم را برآورده کنند.

نظری با بیان اینکه بنابراین در چند سال اخیر مطالبات انباشته‌ای از خودروسازان در بین مردم شکل گرفته است، تصریح کرد: دقیقا در همین فضا و در شرایطی که خودروسازان با توافق هسته‌ای به دنبال مشارکت با خودروسازان جهانی، انتقال تکنولوژی و تولید محصولات جدید هستند؛ برخی واردکنندگان خودروهای چینی و کره‌ای احساس خطر کرده و نسبت به سازماندهی و جهت‌دهی کمپین نخریدن خودروهای داخلی اقدام کرده‌اند.

وی ادامه داد: براساس شواهد موجود این واردکنندگان که بعضا پرونده تخلفات آنها به دلیل گران‌فروشی از سوی برخی مراجع رسمی کشور اعلام شده و در دست بررسی است، با سوءاستفاده از احساسات و خواسته‌های به‌حق مصرف‌کنندگان سعی در تضعیف صنعت خودروی داخلی با هدف سوق دادن تقاضای بازار به سمت خودروهای وارداتی چینی و کره‌ای دارند.

این کارشناس صنعت خودرو افزود: این وضعیت در حالی است که در شرایط سخت تحریم و زیان‌دهی خودروسازان، این شرکتها از بیکاری کارگران جلوگیری و هم‌اکنون نیز به دنبال مشارکت با خودروسازان خارجی و انتقال تکنولوژی برای جبران کمبود تنوع محصول در سال‌های گذشته هستند.

وی خاطرنشان کرد: البته این همکاری‌ها زمان‌بر بوده و حدود یک سال و نیم تا دو سال زمان می‌برد تا محصولات جدید حاصل از همکاری‌ خودروسازان داخلی و خارجی وارد بازار شود با این حال واردکنندگان خودرو با پیش‌بینی این موضوع، از هم‌اکنون به دلیل از دست دادن بازار در‌ آینده احساس خطر کرده و می‌خواهند با هدایت کمپین‌های این‌چنینی، سوار بر موج احساسات مردم شده و ذائقه مصرف‌کنندگان را به سمت خودروهای چینی و کره‌ای کشانده و بازار خود را حفظ کنند.

بلیط هواپیما



دیدگاه ها

رضا: 1394/5/3104:06:02،
1314
57
كارشناس بيسواد اينها خواسته هاي مردمه و پشت پرده هم كسي نيست
كي شما ها ميخواهيد به خواسته هاي مردم احترام بگذاريد
هميشه براي جبران بي عرضه بودن مسولين دنبال يك دشمن فرضي هستيد
آمپر: 1394/5/3106:57:16،
998
27
کاش شیر و ماست پالمی هم تحریم میشد
کاش گوشی های مزخرف یکبار مصرف هم تحریم میشد
کاش گوشت گوسفندایی که مقوا میخورن هم تحریم میشد
کاش هواپیماهای مسافربری هم تحریم میشد
کاش میوه های نیتراتی کیلویی خدا تومن هم تحریم میشد
کاش اتحاد مردم تو همه چیز بیشتر میشد
آسترو: 1394/5/3107:13:27،
90
659
پراید واسه سفرهای درون شهری ماشین بسیار مناسبیه
کم مصرف...کم استهلاک...کم هزینه و پرشتاب
ولی اشکال مردم با هوش ما اینه که فک میکنن یه ماشین فانتزی کوچولویی که 20 سال پیش کره واسه فان جوونا و سفرهای کم مسافت تفریحی بیرون شهر تولید کرده رو باید بندازن تو اتوبان و 130 تا گاز بدن و وقتی تصادف کردن و ماشین قر شد بگن ایمنی نداره و ارابه مرگه!
داستان غر زدن به پراید داستان همون ساده دلی هست که از روستا اومد شهر و تو یه عروسی کرم کاراملو ریخت رو باقالی پلو و حالا بعد از اینکه 20 ساله کرم کاراملو با باقالی پلو میخوره خسته شده و میگه چه غذای بیخودیه این کرم کارامل!!!
اسماعیل: 1394/5/3107:41:34،
639
26
این اظهار نظر ها کاملا سازماندهی شده و از طرف خود خودرو سازهاست .چند شب پیش هم بیت و سی دقیقا همین کلمه توطئه و پشت پرده رو در مورد تحریم خودرو صفر بکار برد تا حالا این کارنشناس بیاد و ادامه شو توضیح بده. گول این حرفا رو نخورید
یک ایرانی: 1394/5/3107:49:11،
565
23
کارشناس کلا تو باغ نیست ها !!!
کمپین کلا خرید خودروی صفر رو ممنوع کرده کی گفته خودروی چینی بخرید؟؟؟
مدیران ایران خودرو هم فکر نکنند با مونتاژ پژو 307 از رده خارج با قیمت بالا میتونن از این بحران خلاص بشن!!
رضا1346: 1394/5/3107:54:17،
266
18


يكي از عوامل مهم صادرات ، رضايت مشتري هاي محلي هست
يعني وارد كننده تجسس ميكنه ببينه آيا مشتري هاي قبل رضايت دارن يا نه.

خوب حالا تصور كنيد كه يه مترجم خارجي براي مردمش لگن و لگن ساز رو ترجمه بكنه و بگه خود مردم ايران اينها رو قبول ندارن . ميدوني چه اتفاقي ميافته ؟ د د د بعدا ميفهمي.


از اينور رانده از آنور مانده ( حقته )
مهران: 1394/5/3108:03:29،
390
23
تو اگر کارشناس بودی دنبال به روز کردن محصولات تولیدی بودی نه اینکه بخوای پشت پرده رو کنی، حتما لیسانس هم داری؟!!!
کوکی(مزدا): 1394/5/3108:03:49،
57
273

مشکل مردم گرونی نیست دوست من....
مشکل مردم اینه که شده شکمشون گرسنه باشه و بچشون مریض باشه و تو چادر زندگی کنن ولی دوست دارن بهترین ماشین رو سوار بشن.تمام جوش مردم واسه اینه که دوست دارن ماشین مدل بالا سوار بشن در حالی که خیلی چیزای دیگه رو تو زندگیشون نساختن هنوز....
متاسفانه جهان سومیم.....شایدم چهارم و پنجم
نظر قطعي: 1394/5/3108:15:16،
276
21
كارشناساتونم از توي لوپ لوپ در ميارين؟ نه كه الان مردم هلاك خريدن لگناي چينين؟ نه بابا همش از سر اجباره. مردم بيچاره ما به اندازه ماشين خارجي پول ميدن اونوقت بايد اتو اشغالاي شما و چينيارو سوار شن لگناي سي سال پيش رده خارجه دنيا. از ماست كه بر ماست
جمشید: 1394/5/3108:16:58،
215
15
هرکس خودرونخره باید داگاهی بشه!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عجب یک کلاهبرداری جدید
حسن: 1394/5/3108:19:20،
209
16
وجود دشمن فرضی باعث مشود تا مردم به خواسته های انها تن دهند
azaraxs: 1394/5/3108:22:20،
132
22
مدیران محترم خودروسازان
با این مقاله ها مردم برای خرید تحریک نمیشوند
تنها راه برون رفت از این وضعیت رکود و خالی شدن انبارهای پر از خودرو و رسیدن به پول نقد که در این زمان کیمیاست
فروش فوری تحویل 5 روزه با 10 درصد تخفیف ویژه از قیمت کارخانه و بازار
از ما گفتن azaraxs
در آخر به فکر بازار سرمایهاتون هم باشید.
سلام: 1394/5/3108:29:51،
205
12
خدا خیرت بده ...بالاخره آمریکاییهارو پشت پرده این قضیه در نظر نگرفتی....

کاربلد: 1394/5/3108:37:30،
163
15
فقط خودرو های داخلی تحریم خرید نیستند و خودروهای خارجی هم تحریمند
فکر کردی برای چه خودرو خارجی کمی ارزان تر شده به امید روزی که همه قیمتها واقعی شوند
پس تحریم ادامه دارد.......................
رضا: 1394/5/3108:55:02،
146
20
احتمالا اسرائيل هم هست ديگه
صحرا: 1394/5/3109:18:31،
111
15
آسترو جان این خاطره کرم کارامل مربوط به اولین ملاقات خودت با کرم کارامل نیست؟؟ :) ادم جالبی هستی!
مردم پراید رو نمی خوان بندازن توو اتوبان برن سفر ! با پس انداز 3 سال خود ماشینی پیدا نمیکنن بخرن که بتوانند از اوون برای سفرهاشون استفاده کنن ! حتما" شما متوجهی که نیاز یعنی چه؟؟؟؟؟
علیرضا : 1394/5/3109:32:49،
74
18
من هم به نوبه خود از واردکنندگان خودروهای چینی و کره ای که راه صحیح را به مردم آموزش دادند کمال تشکر و قدردانی را دارم. خدا خیرشون بده. هه هه هه
محمد: 1394/5/3109:32:50،
108
13
اینها کارشناس نیستند، همان خودرو سازان هستند که خودشان را به عنوان کارشناس جازده اند تا در واپسین لحظات "ظلمشان"، از اثرات مشقت بار کمپین رهایی یابند...

اما ملت ایران بیدارند...
55: 1394/5/3109:33:10،
133
10
خوب شد که نگفتن کار رژیم غاصبه اسرائیله
تا کی این مردمو هالو فرض میکنی
این تحریییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییم ادامه دارد تا پای میز مذاکره بییایید ومثل هسته ای که جم کردین باید این لگن سازا را هم جمع کنیین
علی: 1394/5/3109:35:32،
101
15
فرقی نمیکنه همه ماشینهای صفر کیلومتر خریدشون ممنوع شده
ایرانجیب ناقلا : 1394/5/3109:39:54،
109
18
ایران جیب کارت درسته ها
این تحلیلهای آبکی و سفارشی خودروسازهای کودن رو عمدا میذاری تو سایتت چون میدونی میره رو اعصاب مردم و اونا رو بیشتر مصمم به ادامه تحریم میکنه
عجب شیطون خوبی هستی پس ادامه بده تا نابودی لگن سازا
دوستت داریم
دول: 1394/5/3109:48:27،
89
12
پس پول عوارض و پول تعرفه 100 درصدی گمرک به جیب کی میره؟کی سود میبره؟مردم؟خیر دولت سود میبرد.دولت پول یک ماشین خارجی را بعنوان سود خالص سود میبرد.هوندا 20 هزار دلاری میشه 40 هزار دلار.20 هزار دلار رو به زور از جیب من میگیرند.
میثم: 1394/5/3109:52:32،
84
24
من از این آقای پشت پرده یه سوال دارم وارد کننده های عمده انواع خودرو ( بخصوص چینی)کدام شرکت ها هستند؟
من بجات جواب میدم 1- ایرانخودرو 2- سایپا 3- پارس خودرو 4- مدیران خودرو 5- خودرسازی راین و ...... اینهایی که در واقع شما به انها خودرو ساز داخلی میگویید پس برو که دیگه از این نمد برای شما معلوم الحال ها کلاهی در نمیاد ،یاد شبهای برره و ان قسمتی که مربوط به مانور سربازی و دشمن فرضی بود افتادم یادش بخیر راستی کارشناس باهوش و پشت پرده بین اسمت چیه که بهتر بشناسیمت در پایان مردم عاقل ایران گول نخورید که اتحاد ما افتاده رو جواب دادن
راننده تاکسی: 1394/5/3109:56:13،
19
77
درسته این واقعا کارشناسه .تمام واقعیتو گفته
محمد: 1394/5/3110:11:01،
64
11
احتمالا با این تئوری توطئه بعدش میخوان در چندتا نمایندگی فروش خودرو رو ببندن، رووسا و کارکنانش رو بندازن زندان و خریداران خودرو رو به جرم همکاری با دشمنان به 10 تا 30 سال زندان یا جرمهای سنگین تر مثل رانندگی با پراید در اتوبان همت به مدت طولانی محکوم کنند.
حالا ببینید کی گفتم....
ایران خودرو و سایپا اگه ببینند بازار خودرو را دارند از دست می دهند حتی حاضر به آدمکشی مستقیم هم هستند (غیر مستقیم را چندسالی با همین خودرو ها انجام داده اند).
به اون اقا پرايديه: 1394/5/3110:19:33،
53
14
عزيزمن شما كه لالايي بلدي چرا خابت نميبره
برو ببين پرايدي كه الان تو كره
توليد ميشه چيه بعدش با اين اشغالى
كه الان به خورد ملت ميدن مقايسه كن
اونوقت بيا كلاس رفتار و اخلاق بزار
پاسخ به استرو: 1394/5/3110:25:32،
51
14
پراید کم اصطلاکه؟؟؟؟؟ ی پراید دارم مدل 90 20 هزارتا بیشتر کار نکرده همه جاش خراب شده شروع خرابیاشم از 5 هزارتا بود با پراید بی کیفیت ترین ماشین های بازار هستش طبق جدول کیفیت خودرو های داخلی اصن مگه میشه با این 130 تا رفت همینجوریش همه جاش به صدا افتاده
311: 1394/5/3110:27:26،
78
14
پشت پرده شماها هستین
نمیخریم
نمخریم
نمیخریم
وای که چه کیفی داره خودرو ساز التماس مردم کنه
امین: 1394/5/3110:37:20،
46
13
خداییش چطور روت می شه اسم خودتو بذاری کارشناس؟ اول اطلاعاتترو یه ذره ببر بالا بعد تحلیل کن.برعکس حرفی که شما زدی،مردم ایران که کمپین نخریدن راه انداختن،هم به شدت از ماشینهای ایرانی خسته شدن،هم از ماشینهای چینی متنفر.و من با هر کسی که صحبت کردم یا وقتی اینجا نظرات مردم رو می خونم،همه می،گن اگر ماشین ژاپنی،آلمانی یاآمریکایی باشه،حتی دیگه کره ای هم سوار نمی شن.
بیشتر حرفای این کارشناس که دیدم امروزتو چندتا سایت دیگه هم بود،یه تلاش از سر ناامیدی هستش ،مثل کارا و حرفای نعمت بخش... اما دیگه فایده نداره،مردم فریب نمی خورن.مردم رو چی فرض کردین ؟انصافا
موافق کمپین اما مخالف انحراف1: 1394/5/3110:44:22،
20
44
این کمپین اگر چه خواسته های به حقی دارد ولی صحبت کارشناس همچین بر راه هم نیست و علاوه بر صحبت های کارشناس سیاست های دیگری هم پشت پرده هست که مردم اطلاع ندارند
این درسته که مردم از وضعیت خودرو چه داخلی و چه خارجی ناراضی بودند اما این نارضایتی مربوط به این یکی و دو سال نبوده و سالهاست که این مساله استخوانی در گلوی مردم بوده
اما هدف بنیانگذاران این کمپین چیز دیگری است و این کمپین در جاهایی راه را به خطا می رود
1- زمان شکل گیری این کمپین: گرانی خودرو و افت کیفیت از دوره ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد شروع شد ولی آغاز به کار این کمپین در بحبوحه گفتگ و گوهای جهانی ایران و زمزمه موفقیت ایران در دستیابی به توافق صورت گرفته این خود می رساند که هدف از ساخت این کمپین ناتوان جلوه دادن دولت فعلی در کنترل اوضاع داخلی کشور و زدن بر طبل رکود است
2- یکی از تقاضاهایی که توسط افراد کمپین مطرح می شود به صفر
مهدی: 1394/5/3110:47:57،
34
16
خدا وکیلی با کیا شدیم ۷۵ میلیون. اخه بنده خدا خودروهای چینی از قبل تحریم بودن کسی خودر چینی نمیخرید. الانم وضعشون از دو تا لگن ساز بدتره. خدایی اونی که رفته با این مصاحبه کرده رو باید دست داعش داد. اخه اینو از کجا گیر اورپه یک سری توهمات ذهنیشو میده بیرون
موافق کمپین اما مخالف انحراف2: 1394/5/3110:54:50،
17
44
رساندن تعرفه واردات خود رو است که این نیز این نکته را می رساند که عده ای می خواهند با به زانو در آوردن تولید کننده های داخل بازار خودشان از واردات خودرو را داغ و بی رقیب کنند تا با خیال راحت تر سودهای بیشتری به جیب بزنند
3- علی رغم اینکه کمپین از غیر ایمن بودن خودروهای صفر شاکی هستند ولی خودشان تبدیل به تبلیغ کننده خودروهای دست دوم که البته از نظر ایمنی پایین تر از خودروهای صفر در این دو سال هستند پرا که در این دو سال اجبارهایی برای خودروسازان گذاشته شد از جمله ایربگ دار کردن ماشین ها و ترمز ضد قفل و استاندارد یورو 4
پس با این تفسیر ها یا کمپین خود رو با اهاف از پیش تعیین شده از سوی عده ای راه اندازی شده و عده ای از این موج ایجاد شده در مردم سوء استفاده کرده تا به اهداف خودشان برسند
و یا عده ای با اهداف خاص سیاسی و اقتصادی وارد کمپین شده و دارند آن را به انحراف می کشانند
موافق کمپین اما مخالف انحراف3: 1394/5/3111:09:24،
13
35
به هر حال آنچه مسلم است این که فقط در صورتی که کیفیت و تنوع خود روهای داخا بالا رود اما با قیمت ثابت یا کاهش قیمت در این صورت این کمپین موفق شده است و مردم از این امر منتفع می شوند والا با کاهش قیمت همراه با کاهش کیفیت و ورشکستگی تولید کنندگان داخل (هرچند هم ضعیف) مردم هیچ نفعی که نخواهند برد متضرر هم خواهند شد. چرا که با ورشکستگی تولید کننده داخلی بدون در نظر گرفتن عوارض اجتماعی آن، بدون وجود تولید کننده داخل وارد کننده به هر صورت که بخواهد قیمت گذاری خواهد کرد
رضـا: 1394/5/3111:28:22،
30
22
یه بزرگی میگفت: ما اونقدر که از منافقین خودی ضربه خوردیم، از دسمنان نخوردیم !
حالا منم فکر میکنم توطئه اصلی در پس همین حرفای این آقای به اصطلاح کارشناسه !
بیب: 1394/5/3111:30:45،
32
17
کارشناس محترم وقتی میگن خودرو صفر ممنوع ربطی به ایرانی و چینی و کره ای نداره
احمد از شيراز: 1394/5/3112:02:04،
40
13
اولأ كه جو الكي نديد اقاي كارشناس !! مردم ميگن ماشين صفر از كارخانه نميخريم نه اين كه ماشين داخلي نمي خريم . قيمت ها رو حد اقل ٣٠ درصد ارزون كنيد اون موقع مردم خريد ميكنن.
دومأ شما كه ميدونيد به مردم ظلم شده چرا خودتون تغيراتي داخل سياست هاي خودرو ساز ها ايجاد نميكنيد كه مردم بيان طرفتون؟؟؟؟!!!!
سومأ خودرو دست دوم تو بازار خريد و فروش ميشه اما خيلي كم چون واقعأ مردم نميتونن پولي كه دارن با هزار زحمت و عرق ريختن بدست ميارن بدن به يه مشت لگن كه جونشون رو تو خطر بندازه .
امین: 1394/5/3112:13:26،
31
17
یه چیزی رو یادم رفت.هموطنای عزیزم دقت کنید،تمام این حرفا،کارشناشیا،حرفای نعمت بخش،امثال این مقاله بالا و طرح های پی در پی فروش ایران خودرو و سایپا،فقط یه چیزو ثابت می کنه.اونم اینکه تحریم ما جواب داده،پس ادامه بدید،بعد از این همه سال،واسه یبار داریم کاری می کنیم که دیگه این شرکتا ازمون سواستفاده نکنن و به ریش ملت نخندن.در ضمن در جواب بعضی دوستان بگم،مردم حواسشون هست،می دونیم بیشتر واردات خودرو دست یکی دوتا خانوادست و سود کلان می برن،و کاری می کنیم که واردات خودرو هم از انحصار این ظالما و گرون فروشا،خارج باشه.تا همه شرکتا و بازاریا بفهمن دیگه گذشت دورانی که یه ماشینو با چند برابر قیمت می فروختن...
همش همینه: 1394/5/3112:40:14،
18
31
اینهایی که ارزان شدن خودرو را جار میزنند
1- آنهایی هستند که قبل تحریم از ترس ارزون شدن خودروهای خودشان را فروخته اند الان داد می زنند ارزان بشه تا ارزان تر بخرند
2- به اندازه کافی پول ندارند و انتظار دارند قیمت خودرو پایین بیاد در حد توان آنها شاید اونا هم تونستند بخرند
3- افرادی که پول دارند ولی نمی خواهند فعلا هزینه بکنند و می خواهند ببینند آهنگ افزایش قیمت کی شروع می شود و همان موقع اقدام به خرید کنند یعنی می خواهند به کف قیمت ماشین بخرند
3 و 4 و ... دیگه به این اهمیت نیست
پوریا: 1394/5/3113:06:15،
15
12
آقا مشکل اينکه ما ده دوازده سال از دنیا عقب موندیم شما یه نگاه بندازيد به سال 1382 که سمند تولید شد در همون زمان بنزم تو ایران مونتاژ میشد یعنی سال 2003 اونوقت محصولات کره ای هم نگاه کنید تو اون زمان مثل سوناتا يادخودروهاي دیگه کر ه ای زیاد تفاوت و فاصله ای بین این خودروها نبود ولی اونها با سرمایه گذاری و نوآوری انقدر پیشرفت کردن ولی ما حتی سمند امروزيمون قابل قیاس باسمند اون سالها نیست
علي : 1394/5/3113:41:53،
24
13
به نظر من كه ايشان كارشناس نيستند بلكه يك كارداني با ٣ ترم مشروطي از پيام نور دوقوز آباد سفلي گرفته اند با اون نظر بي خود
علی: 1394/5/3113:56:12،
24
12
کارشناس نظری لطفا کیفیت خودروهای کره ای رو با فرغونهای تولید داخل مقایسه نکن.عیبه.

در ضمن کسی خودرو چینی هم نمیخره واسه همینه دارن تخفیف 20 میلیونی میدن.

صنعت خودرو سازی در کره بعد از صنعت خودرو سازی در کشور ما شروع به کار کرد و به جایی رسیدن که جناب عالی حتی اظهار نظر هم نمیتونی راجع بهش بکنی چه برسه به انتقاد.
بازهم: 1394/5/3116:38:20،
15
21
فکر می کنید صاحب ایران خودرو وسایپا کیست ، همان هایی که خط مشی اقتصاد کشور را در دست دارند
به راحتی اب خوردن همشو می کنند تو پاچتون جوری که تازه احساس بکنید شما بردید اینها شما را بزرگ کردند 36 سال
حمید: 1394/5/3117:19:16،
21
10
برای یه بارم که شده این اتحاد بین هم دیگرو نشکنید و پشت هم خالی نکنید خودروی صفر نمیخریم
mohsen: 1394/5/3122:11:26،
15
12
ایرانجیب ان مقاله را دلالان خدانشناس نوشتن یا همان خودروسازی که هشتادهزارخوردو فقط تو یه انبار دپو کرده سفارش نوشتن ای خضعبلات را داده شما چاپ کنید.
بخدا شرم وحیا خوب چیی هستا
این خودرو سازهای وطنی ودلالان چین وماچین دستشون به خون هزاران ایرانی آلوده است
ما نا نابودی خودروسازان قاتل و گرانفروشان وارد کننده از چین ایستاده ایم.
فرزاد رستمی: 1394/6/101:46:16،
13
12
این کارشناس اسم نداره؟ ابنجا یه سایت رسمیست. زشت که یه متن بدون اسم منبع منتشر بشه.
آریزونا: 1394/5/3104:09:55،
318
26
تئوری توطئه میدونی چیه؟! حتما دست دشمنم تو کاره! بعضیها فکر میکنن مردم هنوز "رعیت" هستن و نمیفهمن فقط اینا میفهمن! آقای عزیز اونی که نمیخره از شعور و فهمشه نه اینکه گول دشمن فرضی خورده باشه
سارا: 1394/5/3108:16:25،
42
119
نمونه بارزش خوده شما معلوم نیس شما از اون ور دنیا با چه منطقو عقلی اومدی نظر دادی و هدفه اصلیت چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تئوری توطئه: 1394/5/3108:31:36،
32
32
این واژه مرکب رو انداختن به جون ما ایرانیان تا یک لحظه فکر نکنیم شاید واقعا یک اتفاقی پشتش خارجی باشه. همش میگیم توهم توهم
مهد: 1394/5/3108:42:40،
69
14
توطئه چیه آقا! دنبال مقصر می گردید و طبق معمول دشمن و حالا دشمن خودروسازهای خارجی هستند.
آنها که برای بعضی ماشینها تا 20 میلیون کاهش هزینه دادند ولی شما میگید باید گرون بشه. آقا جمع کنید این بساط رو
فرهاد: 1394/5/3109:05:57،
63
19
جناب مثلا کارشناس!!!توکه بیشتراز چینی ها و کره ای ها داری با بازی باکلمات دست رو احساسات به حق و بی ریای تحریم کنندگان خودرو میذاری...
اخوی 2 یا 3 ساله تحریمیم، قبلش چی!!
قبل تحریما خودروسازامشغول چه کثیف کاریایی بودن که فرصت به روز کردن محصولات و ارتقای کیفیشون رو نداشتن!!
جیباشون ته نداشت!! سیرمونی نگرفتن!! بروووو عمووووووو بروووووو....
عقل هم خوب چیزیه : 1394/5/3110:38:04،
27
13
هر کی جای این مدیرهای بی سیاست لگن سازا بود اجازه نمیداد همچین تحلیلهای احمقانه ای رسانه ای بشه چون همش ضرر اندر ضرر برای خودروساز هاست
ولی خوب کسی جای اینها نیست که عقلش برسه پس بزار اینقدر تحلیل در حمایتشان نوشته بشه تا بعد از ورشکسته شدن مدیرهای واقعی و دانا جای اینارو بگیرن
وحید: 1394/5/3104:10:14،
242
21
نخیر مردممون فرهنگشون داره میره بالا این آقام الکی حرف زده برای خودش

چینیا که اوضاشون بدتره داخلیامونه

تا نابودی ادامه دارد ...

اونموقع که ماشینو سه برابر کردن همین خودروسازا فروشم نمیذاشتن در عین پررویی باید فکر این روزاشونم میکردن
هادی: 1394/5/3104:11:06،
216
19
خدایی اون کارشناس همچین حرفی زده؟؟
1- اگر قرار بود خودروسازهای داخلی به ذایقه مردم احترام بذارن این همه مدت 405 و پراید تولید نمیکردند،قبل از شدت گرفتن تحریم ها و فلج شدنشون هم دیدیم چه گلی به سر این ملت زدند
2- مردم بعد از توافق دنبال خودروهای به روز آلمانی ژاپنی و حتی امریکایی هستند
قبل از توافق کسی به این جک و جونورای چینی نگاه نمیکرد حالا نگاه کنند؟؟

یحتمل کارشناس برنامه شما ایران جیب عزیز کارشناس آشپزی بوده نه خودرو
سهیل: 1394/5/3104:11:21،
157
26
مهمل نباف کارشناسسسسس.......مدرکت از کجا گرفتی، کارشناسسسسسس.......ما رو گرفتی کارشناسسسسسس.....اگه کمپین به حقه، دیگه خودروسازها باید دستی بجنبونن کارشناسسسسسسس.....فرافکنی تا به کی کارشناسسسسس.....هنو بگم یا بسه کارشناسسسسسسس
بهلول حکیم: 1394/5/3108:26:19،
32
54
نمیخواد بگی بیشتر فهمیدیم...جنستو عوض کن معلومه خیلی بد بوده.
امیر: 1394/5/3108:47:59،
60
13
این کلکا دیگه قدیمی شده.دشمن فرضی و فرافکنی از بازی های ایرانخودرو هستش.این اقا کاملا تابلو حرف زده.
نیما: 1394/5/3104:13:11،
155
18
حالا مثلا خوده چینی ها کره ای ها تحفه ای هستند؟نه. مردم ما از گرونی خسته شدن میفهمی خسته
شیراک: 1394/5/3104:16:40،
211
16
واردکنندگان خودروهای چینی و کره‌ای وارد جنگ بازار شده و با سوءاستفاده از احساسات مصرف‌کنندگان، کمپین نخریدن خودروهای داخلی را سازمان‌دهی کرده‌اند.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:))))))))))))))))))))))))))))))

اگر اسم کسی که این چرندیات رو به زبون میاره کارشناسه پس بقال محل ما

استاد دانشگاه اکسفورده..............

اخه یه زره عقل الان مردم همه ماشینای صفر رو تحریم کردن از جمله چینی ها.......

بعدم اصلا کی ماشین صفر داخلی رقیب کره ای ها بوده که واردکننده بخواد کمپین راه بندازه!!!!!

مثلا من میخواستم پراید 131 بخرم بعد میگم نه تحریم میکنم و میروم سانتافه 2015 میخرم؟؟؟؟؟؟!!!

بجای این حرفا برید صنعت عقب افتادتونو جمع کنید که 40 ساله دارین مردمو به کشتن میدید.........مردم با خونشون از این صنعت حمایت کردن......وقتی که تو اشغال های داخلی کشته میشن و باز هم میرن میخرن.
امیر: 1394/5/3108:45:28،
48
18
عالی بود، حرف دلم بود
عالی زاده: 1394/5/3109:24:40،
57
17
بله موافقم ... به عنوان کمپین دقت کنید: تحریم خودروهای صفر!!

چه داخلی که از نظر عقب ماندگی دیگه جای بحثی نداره
چه چینی که از نظر کیفیت واقعا اسباب بازی و یکبار مصرف تلقی می شوند
و چه کره ای و غربی که از نظر قیمت بی منطق و ظالمانه هستند.


شاید برای دور زدن تحریم آقایان بفکر بیوفتند 2 سالی ماشین ها رو خودشان از صفر بودن در بیاورند و بعد با قیمت پایینتر بفروشند ک خب ملت در پاسخ میگن بسم الله...
م: 1394/5/3104:24:41،
154
20
ماشين درست حسابي با قيمت خوب درست كنن ملت بخرن،،شورشو دراوردن از بس دزدي كردن
آتیلا: 1394/5/3110:30:38،
32
16
ماشین درست و حسابی با قیمت درست حسابی نمی خواهیم. فقط و فقط حذف تعرفه های ظالمانه.
بعد از حذف تعرفه های چند صد درصدی ، برن هر ماشینی با هرکیفیتی و هر قیمتی میخان بسازن ، اونوقت مشکل خودشون که مشتری گیر بیارن براش. خواهشا اینو مد نظر داشته باشید که هدف فقط کاهش تعرفه هاست ، ما به قیمت ماشینی که اینا میسازن و کیفیتشون کاری نداریم حتی اگه بنز وارد کنن و به 20 میلیون هم بدن باز هم نمیخواهیم(چون بعد یه مدت که سرپا شدن و اتحاد ملت رو سست کردن همون بنز رو 500 میلیون میکنن) فقط کاهش تعرفه میخایم.
جلال: 1394/5/3104:27:33،
98
20
استفاده کردیم...از نظرات به اصلاح کارشناس محترم ولی وارداتی هم وضعش خرابه
خلاصه عرض کنم:
خودرو با قیمت منطقی
کیفیت مناسب با تایید مردم و نه فروشنده ....و ایمن
با خدمات پس از فروش مناسب و حفظ احترام مشتری
کسی با پیشرفت خودرو داخلی و تولید ملی مخالف نیست ولی به چه قیمتی؟ بعد چند دهه فرصت هنوز سوء استفاده از انحصار !! به قیمت جان مردم؟!


دانیل کوهن بندیت: 1394/5/3104:34:45،
92
16
آقای کارشناس اتهام شما که ما مردم بازیچه واردکنندگان خودروهای کره ای و چینی هستیم مبتنی بر کدام پیش فرض منطقی و مستند می باشد؟ شما به شعور جمعی توهین میکنید. هرترفندکلامی و نوشتاری و. ... به کار ببرید تغییرات رادیکال به دست مردم نزدیک است. مسئله خودرو که سهل است آینده ای روشن دید شما را تاریک خواهد کرد
جلال: 1394/5/3104:35:24،
56
18
به قول بزرگی: اولین اصل شراکت اعتماد است
ما هممون تو این کشور شریک و سهیم هستیم، وقتی اعتمادمون نسبت به هم و .... (قیمت خودرو :D ) از بین رفت کار سختیه که شرکا رو مجبور به دلسوزی و نگرانی برای سرمایه و به خصوص سود شراکت کرد.
و هر یک دل گوید: دیگی که برای من نجوشد بهتر که سر....
احمد: 1394/5/3104:40:16،
80
17
این کمپین رو هر کسی یک برداشتی داره ولی برداشت من این بوده که از هر شرکتی مدل 94 نخرم. اگر به خرید خودروی چینی بود که همین ایران خودرو و سایپا هم محصولاتشون چینی شده و راحت تر بودم با نمایندگی این دو شرکت سر و کله بزنم تا اینکه برم با نمایندگی که معلوم نیست از کجااومده و چه جوری منو میخواد ساپورت کنه سر و کله بزنم.
به نظرم کلا خرید خودروی 94 ممنوع حالا چه وارداتی چه تولید این دو شرکت.
نیما: 1394/5/3104:40:31،
74
20
البته این نـــــــــــــــه ملت هم به خودرو داخلی هست هم به چینی وارداتی !

پس صحبت های این دوستمون باد هواست !
مشت اول : 1394/5/3109:49:27،
29
15
خوشم میاد این مقاله توسط واردکننده های چینی و کره ای جدی گرفته بشه اوناهم بزنن به تیپ و تار لگن سازا و جنگ قیمت راه بیفته
اون موقع است که هردوتاشون راه سقط شدن یکدیگر رو هموار میکنند
امید: 1394/5/3104:43:31،
55
19
مردم چشم دارن عقل هم دارن و ماشینی را انتخاب می کنند که از نظر کیفیت و قیمت بهتره.وارد کننده چینی و کره ایی اگه 200تا کمپین درست کنن ولی اگه شما کیفیت ماشیناتون خوب باشه تاثیری روی مردم نداره هنوزم نمیخوایید قبول دار شید مقصر خودتونید.
Amin: 1394/5/3104:47:07،
61
17
هدف از اين كمپين ارتقاى كيفيت ماشينهاى ساخت كشور حداقل در حد كيا موتور يا هيونداى يا تعطيلى اين شركتها برايه حفظ جان و مال مردم ايران و فروش ماشينهايه روز دنيا با قيمت فروخته شده در كشورهايه منطقه و جلوگيرى از دزدى از جيب مردم هستش، تمام
خوش باور: 1394/5/3104:58:23،
54
24
تو گفتی و من باور کردم.
اصلا حواسم نبود بهترین خودروها را تولید میکنید. فردا میرم چندتاشو ثبت نام میکنم.
حیف که تو خواننده های سایت ایران جیب خانواده هست وگرنه ....
mahdi: 1394/5/3104:59:45،
65
20
ما خودرو صفر نمیخریم..باید قیمت این لگنا نصف بشه
تا کی باید سوار فرقون بشیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran: 1394/5/3105:00:56،
70
21
آخه کارنشناسی که دهنتو همینجوری باز میکنی.چرا داستانرو میخواید ماسمالیش کنید.کاری به ماشینای چینی ندارم کجای ماشینای کره ای رو یا کدوم مدلشو یا قیمت کدوم یکیشو داری با لگنهای ایران مقایسه مکنی که فک میکنی میخوان کمپینو جهت بدن و ذایقه مردمو عوض کنن؟نکنه پرایدو معدل پیکانتو ،۲۰۶چینی شده معادل i20یا سمند و پارسرو با سراتو معادل میدونی,بعید میدونم چیزی از ماشین سرت بشه.اگه قیمتا جهانی بود میفهمیدی مردم چیرو انتخاب میکردن.این لگناتونم به زور تعرفه و مالیات و صدتا کوفت و درد دیگه که رو وارداتیا میکشین تا الان کردین تو پاچه ملت.همین چینیاشم شرف داره به ارابه های مرگ شماها
مانش: 1394/5/3107:05:53،
39
14
عمو جون تو که اصلا از بیخ از مرحله پرتی!
این کارنشناس(به قول خودت) داره اصلا به شعور مردم توهین میکنه و میگه کمپینو وارد کننده ها راه انداختن نه مردم!
حالا چه ربطی داره که ماشینای وارداتی با کیفیت تر از تولیدات داخله؟!
یکم بیشتر استراحت کن!
ولی کارنشناسو انصافا خوب اومدی.خخخخ
آمیتریل: 1394/5/3105:20:12،
69
14
مردم ما درسته که هوش اجتماعی و توانایی های ذهنیشون نسبت به مردم کشورهای پیشرفته بوضوح کمتره و حداقل نیم قرن طول میکشه که به یک جامعه باهوش و متمدن تبدیل بشن ولی به هر حال بعد از 37 سال تو سری خوردن و ساده لوح بودن دارن یه حرکتی انجام میدن.
الان هم حداقل تو زمینه خودرو نمیخوان گول این سیاه بازی ها رو بخورن که تولیدکننده داخلی درست میگه یا وارد کننده کره ای و چینی!!!
تحریم خودرو یک ری اکشن نسبت به تحریم ظلمای دیگه ای هست که تو این سالها بر سرشون فرود اومده
اونا به خیلی از چیزای دیگه هم معترضن و اگر در توانشون باشه اونها رو هم تحریم میکنن
پس سعی در شکوندن همین اتحاد مورچه ای این جماعت زخم خورده و ستمدیده نکنید
dadahamid: 1394/5/3105:56:40،
63
19

اگه دوره تحريم مانع انتقال تكنولوژي بوده پس قبلش چه غ...ميكردن

معلومه ديگه چپاولگري!!!اينا كه ميگفته فلان درصد به خوداتكايي رسيديم ولي به لطف خدا با تحريما دستشون رو شد حتي ساعت جلو داشبورد پرايد رو هم نميتونن توليد كنن

كارشناس عزيز درسته ما ملت ساده اي هستيم ولي هدف شما كاملا مشخصه اونم دشمن هراسي يعني همون كاري كه امريكاييا باهاش اسلحه هاشون رو به اعراب ميفروشن

اين حرفا چيه بازار رو ازاد كنن هم مردم به خواستشون ميرسن هم من قسم ميخورم اگه رقابت ازاد و سالم باشه تو 3 سال 10برابر اين 30سال پيشرفت كنيم ولي
محسن: 1394/5/3106:00:57،
51
18
همه این حرفها به کنار شنونده عاقل کارشو بلده اونی هم که ...تکلیفش معلومه ..!!!
اکبر: 1394/5/3106:01:54،
61
19
خرید خودرو صفر ممنوعه...
ن: 1394/5/3106:11:55،
57
17
ما میگیم اصلا خودرو نمی خریم تا قیمت ها برگرده به سال 90 . حالا شما میگی دست چینی وکره ای پشت قضیه است...... این سیاه بازی ها دیگه رنگی پیش مردم نداره.
ایرانی: 1394/5/3106:15:48،
50
16
پشت گوشام مخملیه
....: 1394/5/3106:26:36،
53
18
ای کارشناس ای دانشمند ای بی غرض!!!!!!!!!!!
بدان و اگاه باش ملت هیچ خودرو صفری نمی خرند.کجا به نفع وارد کنندگان است؟؟؟؟
مگر همین وارد کنندگان به همراه داخلی ها خون مردم را تو شیشه نکردن؟؟؟؟؟؟؟
منم که ساده...: 1394/5/3106:28:42،
48
20
مطمعن هستین این یارو کارشناس بوده؟!!!یعنی ما که روزی ۱۰۰۰نفر میبینیم فقط تو این سایت از ماشین صفر داخل مینالند همشون دست پشت پردن اومدن اینجا.ایران جیب،احیانا این کارشناسه نعمت بخش یا یکه زارع نبوده؟؟؟؟؟آیا دروغ گفتن کار خوبیست؟؟؟
مهسا مظاهری: 1394/5/3106:28:46،
47
20
خواهشاً سعی نکنید نخریدن خودرو داخلی توسط مردم رو با دلایل الکی و آبکی به چیزای دیگه ربط بدید.مردم خودشون عقل دارند و همیشه نشون دادن که تصمیم درست رو گرفتن.
احساسی: 1394/5/3106:36:51،
41
16
اقای نظری احساساتمان برانگیخته شد , اشکمان درامد الان میرم ثبت نام سر وعده خرمن بصورت اقساطی برا خودروهای اخساطی می کنم. دیگه نظر ندی نظری جان.
rahman: 1394/5/3106:38:08،
60
20
این کارشناس فکر کرده کل مردم ایران خوابن و خبری از بازار و کیفیت بد خودروهای داخلی و قیمت 3 برابری این گاری ها نداریم اگرم مردم چشمشون باز شده میبینن که این 5 سال چقدر ضرر کردن بازم بعضی از اقایون مثلا کارشناس توپو میندازن تو زمین چین و کره من به این کارشناس میگم چرا اون موقع که قیمتا چند ماهه داشت میرفت بالا کارشناسی نکردیت چرا پراید شد 20 میلیون اونم با کیفیت بد چرا نیومدید کارشناسی کنید که 35 سال از انقلاب گذشته هنوز تو طراحی خودرو و خودکفایی قطعات موندن چرا فقط یه امار بگیرید شمار کشته شدگان مردمو تو این سالها مقایسه کنید با کسانی که تو جنگ 8 ساله شهید شدن اونایی که تو جنگ جونشونو دادن با هدفی کشته شدن اما کسانی که تو این پرایدو پیکان و... کشته شدن چی برید کارشناسی کنید طبق امار خود راهنمایی و رانندگی پارسال نزدیک به 16 هزار نفر کشته شده جاده ای داشتیم هیچ کمپین خارجی نیست.
مطلع: 1394/5/3106:44:46،
19
61
جرقه اولش سیاسی بود از طرف پایداریها و طرفداران احمدی نزاد عد اونوره ابی ها هم الان دارن چراغ خاموش حمایت میکننو اتیششو داغتر میکنن از طریق فضای مجازیو شبکه های اجتماعی برای رسیدن به اهداف سیاسیشون یه مشت مردم سادم باور کردن...
a: 1394/5/3106:50:02،
57
23
اره جون خودت.نه دادا ما چینی و کره ای هم نمیخریم.کلا خودرو صفر ممنوع.
کاموکوبو: 1394/5/3106:50:10،
53
22
منتظر همین بودم دقیقا
من فک میکردم بگن کمپین کار انگلیسیا و اسرایلیاست ...
نه برادر
کار خودمونه و هیچ پشت پرده ای نداره
ما فقط دیگه آشغال گرانقیمت سوار نمیشیم
بی کار: 1394/5/3106:50:34،
58
18
کل بازار خودرو رفته تو رکود
مردم خودرو با قیمت مناسب و کیفیت مناسب می خوان
تو هم با این تحلیلیت!!!!
وجدان : 1394/5/3106:52:12،
73
12
شما آیا ارزون کردید ؟

شما خودرو چینی ندارید ؟

شما گران فروشی نکردید ؟

شما کیفیت رو اون چیزی که بود آیا به مردم دادید ؟

شما خودرو چینی تولید نمیکنید ؟

شما پس از برداشتن تحریما آیا خودروی داخلی که مربوط به ۳۰ سال پیشه ارزون کردید ؟

شما دلتون واسه کارگر داخلی میسوزه ؟ واقعا این دیگه جواب میخواد ؟

چرا خودروی پراید و پژو از ۸ میلیون به ۲۱ میلیون روسوندید ولی به کارگر شرکت حتی جند درصد هم حقوش اضاف نشد ؟

شما که میگی وارد کننده ها این کمپین نخریدن خودرو را بوجود آوردن مگه کار بدی کردن ؟ خوب اونا قیمت را تا ۲۰ میلیون کشیدن پایین ولی شما چی بجاش قیمت رو بردین بالاتر

نه جانم کمپین از طرف مرد است و نه کس دیگه
الیاد: 1394/5/3106:53:34،
53
13
بله،اصلن این خودرو سازان از صبح تا شب به فکر ملتو انتقال تکنولوژی وتنوع محصولات وایمنی وتحویل به روز واخذ پول بعد از تحویل به روز وحتی زودتراز موعد هستندو به هیچ وجه به فکر قالب نمودن محصولات چندین دهه پیش با قطعات چینی به سه یا چهار برابر قیمت بازار نیستند، اینها همش طرفند امریکا و کشورهایه کفر ستیز است
ا.گ: 1394/5/3106:56:50،
57
14
ما میگیم رو خودروهاتون قطعات بی کیفیت چینی و هندی نندازید و بعد دو برابر قیمت خودروی فرانسوی به مردم بفروشید. اونوقت شما میگید تحریم کنندگان دنبال بازار خودروهای چینی هستند. اصلا به چه زبونی بگیم، ما خودروسازی نمیخایم چون شما سی ساله این کار رو نتونستید انجام بدید حالا تو دو سال چه خواهید کرد.
مجتبی: 1394/5/3106:59:48،
39
13
فقط مردم تصمیم گرفتن تا دیگه نزارن کسی خون شون را تو شیشه کنه مردم هوشیار و بیدار شدن
پویا: 1394/5/3107:03:30،
37
14
آقای کارشناس بیسواد لطفا اینم سیاسی نکن.ما ایرانی هستیم و شعور هم داریم لازم نی کسی به ما بگه این مدت چه بلاهایی از سرمون اومده.
رحیم: 1394/5/3107:09:08،
33
15
دفاع جانانه ای ازخودروسازان داخلی نمودید اما باید به عرض عالی برسانم که مردم خرید خودرو صفرراتحریم کرده اند هم داخلی وهم وارداتی مگر لگنهای داخلی باقطعات چینی ساخته نمی شوند وداخل کارتن ایرانی قرار می دهند اگرچینی بی کیفیته که هست شما چرا در ساخت لگنهایتان استفاده می کنید تااصلاح قیمت وکیفیت نخواهیم خرید
علی: 1394/5/3107:15:56،
37
13
حرف این آقای کارنشناس مثل اینه که روز باشه به مردم بگن نه الان شبه، بابا آقای نامحترم مردم دارن با چشمشون میبینید تو چی میگی دیگه، تو یعنی مثلا از مردم بهتر میفهمی
والا هر کاری بکنید هر کلکی بزنید دیگه فایده نداره تمام شد یا باید تعطیل کنید یا خودرو بسازید در حد کیا و هیوندایی تا مردم بخرن دیگه اعتماد مردم رو از. دست دادید
تحریم خودرو 0: 1394/5/3107:27:43،
44
18
دوستان خبرایی هست که ایرانخودرو به بهونه انبارگردانی و چیزای دیگه کارگرا رو فرستاده تعطیلات پارکینگشون هم که دیگه جا نداره فعلا کرکره رو کشیدن پایین شمارش معکوس تا تعطیلی کامل ایران گاری و سایگا...
معترض: 1394/5/3107:38:28،
33
15
عرض میکنم جناب ب اصطلاح کارشناس ایجاد کمپین در پی توهین مستقیم آقای نعمت بخش ب مردم بوده و ضمنا وقتی شما خودرو صفر میخری با خرابیهای پی در پی ب نمایندگی مراجعه میکنی با سردی نمایندگیها روبرو بشی چ لزومی بخریدن صفر هست
mohammad: 1394/5/3107:41:25،
30
14
با سلام
یکی از دوستان حرف جالبی زده که این کارشناس یا صنعت خودروی داخلی برای توجیه کارشون دنبال دشمن فرضی میگردن.الان خودروهای داخلی از ماشینهای چینی آشغال ترند.تازه اگه ایران خودرو اینقد ماشین داره چرا ماشینهای پیش فروش را اینقد با تاخیر میده.من خودم 405tu5 تحویلی تیر ماه 94 پیش فروش ثبت نام کرده بودم وسط مرداد بهم تحویل دادن و یه چیز جالبتر اینکه رفتم بقیه پولو واریز کنم طبق اعلام خودشون یه نسخه فرم جلو من گذاشتن نوشته بود تحویل خودرو 40 روز بعد از پرداخت باقیمانده پول .جل الخالق.در حالی که من همون روز اعلان ایران خودرو پولمو پرداخت کردم.ایران خودرو یه دروغ گو تمام عیاره
مهران: 1394/5/3107:42:57،
33
18
این شخص به اصطلاح کارشناس با توهین به شعور و خرد جمعی ملت فهیم ایران بایستی دادگاهی شده تا از این پس اجازه ایراد چنین اظهار نظرات زشت و قبیحی رابا نیات شوم به خود ندهد.
مهران: 1394/5/3107:48:35،
36
13
چی می شد کمپین نخریدن خانه راه می افتاد تاچند نسل مردم کار کنند تا یک خونه بخرند؟
امیر: 1394/5/3107:51:26،
41
21
همش دروغه ماشینهای وارداتی هم تو رکوده
پشت صحنه : 1394/5/3110:12:12،
19
17
یارو داره 200 تا سانتافه و 400 تا لندکروز صفر رو با التماس تو همین سایت حراج میکنه و به غلط کردن افتاده که چرا سرمایشو تو این کار گذاشته
بعد این کارشناس پپه میگه دست واردکننده توکاره
خوب با این تحلیلت وزارت اطلاعات باید سریع صاحب شرکت وارد کننده کیا و هیوندای رو به جرم ایجاد ناامنی اقتصادی و مفصد فی الارض اعدام کنه
ع. د : 1394/5/3107:55:46،
30
12
اول اینکه این کمپین نخریدن، خودروهای چینی رو هم شامل میشه دوم اینکه این خودروسازهای عزیز وطنی خودشون یکپا وارد کننده و توزیع کننده خودروهای چینی شده اند. و سوم در مورد خودروهای کره ای که اصلا به اصطلاح سگمنتش جداست. کدوم خودرو کره ای رو شما میتونید به عنوان رقیب خودروهای وطنی در نظر بگیرید با این وضعیت تعرفه؟
ali mohamadi: 1394/5/3107:56:42،
31
21
دروغه همش دوغه دست چینی ها و کره ای ها در کاره دارن نابود میشن دوستان خدا قوت نخرید نخرید نخرید تا وقتی که به قیمت واقعی برسه
محمد: 1394/5/3108:03:30،
39
25
گیرم که تحریم بودین، احترام و رفتار خوب با مصرف کننده هم به تحریم ربط داشت!؟ همچین میگه وارد کنندگان خودروهای چینی و کره ای که انگار کسی نمیدونه خود این بزرگواران بزرگترین وارد کنندگان خودرو چینی و بزرگترین مصرف کنندگان قطعات چینی هستند.
محمد علی: 1394/5/3108:09:24،
34
20
دوستان گول این کارشناسان را نخورید.اینان همان خودروسازان هستند.بنده کارمند گمرک هستم.پای هیچ وارد کننده چینی و کره ای در میان نیست.فقط یک شرکت وار کننده چینی شرایط این بازار را متوجه شد و حاظر شد پیش قدم بشه و قیمتهاشو پایین بیاره ولی این خودروسازان داخلی به شدت مقاومت میکنند.
فرشاد: 1394/5/3108:14:30،
31
23
آقا من هم نشستم حساب كردم
حساب كردم فقط قيمت تيبا 2 مبلغ 34526725 ريال در مياد كه اگر سايپا 5 زراش رو نقد بگيره مابقي مبلغ 34526720 ريال رو در 100 قسط بگيره ميشه گفت كه :
سايپا به اهداف اقتصادي خودش ميرسه
مردم هم ماشين دار ميشن
محصولات ايران خودرو هم يك صدم درصد گرونتره
بقيه محاسبات يكيه
من با اين كارشناس صنعت خودرو كه ملاقه نوشته همكلاس بودم !
پوریا: 1394/5/3108:15:29،
40
16
شما چه کارشناس خودرویی هستید که رفتار مردم در مقابل خودروساز داخلی را نتیجه سازمان دهی وارد کننده چینی و کره ای
می دانید!!!؟اگر شما به 405 و پارس و.... که ایران خودرو دست
مردم می دهد کلمه خودرو را اطلاق کنید با عرض معذرت چیزی
از خودرو نمی دانید و باید اطلاعات خود را به روز کنید.!! در کجای دنیا
خودروی صفر خروجی از کارخانه از روز اول دارای لرزش در جعبه فرمان و روغن ریزی از موتور و بد جا رفتن دنده و.... است.بازم بگم
اقای کارشناس یا کافی است.تازه از دو برابر مصرف سوخت هم نگفتم.!!!!!!
امیر: 1394/5/3108:16:07،
43
15
آقای دانا عصر حجر خیلی وقته گذشته، به خواسته مردم باید احترام گذاشت.مردم ایران حقشونه بهترین خودرو ها رو سوار شن. سلیمانیه عراق اول آمریکایی،دوم آلمانی،سوم ژاپنی....بدبختاشون کره ای سوار میشن. آخه ما چه گناهی داریم که باید ماشین بی کیفیت اون هم با 3 برابر قیمت واقعیش بخریم. خوب نمیخریم...تمام
نیما: 1394/5/3108:31:40،
32
12
سوءاستفاده وارد کنندگان از احساسات مصرف‌کنندگان؟؟!!!!؟؟!؟!!!؟!
- اگه ایران خودرو ، 206 تیپ 5 رو با گیربکس 405 به مردم نندازه
- اگه وقتی دلری با صد تا میری یهو برق ماشین کلا" نره
- اگه یه مقدار به شعور مردم احترام گذاشته بشه و اینقد زشت و کثیف قطعات سمبل نشه و ............ هزارتا مورده دیگه ... اونوقت مردمم هیچ وقت این خودرو ساز های شاخ داخلی رو تحریم نمیکنن...

حالا اینو ما خریده بودیم که درددل کردیم
ایران جیب اگه حال کردی این پیغامه منو مث قبلیا حذف کن کسی متوجه مزخرف بودن این خودرو سازای لگن نشه
رضا: 1394/5/3108:32:37،
28
19
جناب کارشناس نمیخواد ماست مالی کنی.حق مردم مال خودشونه و کاری به جایی نداره.
محمد: 1394/5/3108:34:57،
34
13
هیچ پشت پرده در کار نيست. آقای تحلیل گر تو خودت هم بخشی از این مجموعه فاسد هسی.بجای این مزخرفات قیمت پایین بیارین.
به نظر من مردم باید ادامه بدن تا اگر این چند خودروساز داخلی تغییری در وضع موجود ندادن تا مرز نابودی برن
کورش: 1394/5/3108:36:20،
25
17
باز هم دشــــــــــــمن فرضی ؟؟!! یا کارشناس توهم زده یا مردم رو ساده فرض کرده . دیگه روزگار توهم و شکست خوردن از دشمن فرضی سپری شده . دم همه مـــــــــــــــــــــردم ایــــــــــــــــــــــــران گــــــــــــرم .احساس همبستگی در برابر هر ظــــلم و ظــــــا لمی غرور آفرینه .....
متحیر از این همه وقاحت: 1394/5/3108:44:18،
29
19
خدا رو شکر که در دنیا همواره کسی یا چیزی یا حکومتی وجود دارد که گناه بی لیاقتی مدیران و مسولین فاسد مملکت ما به گردن آن بیافتد و آقاقاقایان همچنان به امر مبارک چپاول ادامه دهند .
سیاوش: 1394/5/3108:48:38،
25
17
تا زمانی که تعرفه ها واردات طبق قانون سالی 5درصد کم نشه نه آشغالای ایرانی و چینی می خریم نه خودروهای کره ای که با دوبرابر قیمت جهانی تو ایران عرضه می شه.
بوئينگ: 1394/5/3108:50:24،
33
14
آقاي كارشناس : پشت پرده اين ماجرا كسي پنهان نيست بلكه اينها خواسته هاي به حق ملت ايرانه . ما خودروهاي ٥٠ سال پيش كه به ٥ برابر قيمت با كيفيت بنجول ميدن دست مردم نميخواييم . خريد هر خودرو صفر توهينيه به كرامت و موجوديت هر فرد ايروني. به اميد ورشكستگي تمام خودروسازان وطني انشالا
فردين: 1394/5/3108:51:39،
37
12
خدا رو شكر اين اولين باره كه چيزي رو به آمريكا ربط ندادن
مظلوم: 1394/5/3108:53:42،
29
12
نخريد . دارن ورشكست ميشن. اين حق يه خودروسازه كه رحمي به هموطنانش نكرد
نابودي : 1394/5/3108:56:53،
36
15
اي مردم ايران اي هموطنان پيش به سوي تحريم تا نابودي كامل خودروسازان ايراني
به اميد خدا آن روز نزديك است
علی: 1394/5/3108:58:54،
35
16
واقعا باید برای این کشور متاسف بود که شخصی که با هزار رابطه خود را به عنوان کارشناس خودرو معرفی می نماید با توهین به شعور و فهم مردم ، باز در قالبی دیگر و مودبانه به مردم توهین می کند که این مردم نمی فهمن و چیزی از کیفیت نمی دونن و یک عده خارجی و غیره پشت پرده هستن !!!!!! آقای بااصطلاح کارشناس ! نمی دونم شماها را از کجا پیدا کردن که مثل ریشه های سرطان همه جا را گرفتید ؟!!!!! مردم فقط کیفیت و کیفیت و کیفیت و کیفیت و قیمت مناسب با جنسی که دارید می فروشید را می خوان و به خدا این ربطی به پشت پرده نداره ! انقدر به شعور مردم توهین نکنید و بجای اون برید یاد بگیرید که کیفیت را مشتری معلوم می کنه و یاد بگیرید که از کار کم نگذارید و صادق باشید وگرنه کجای دنیا از این مردم بهتر پیدا می کنید که ماشین 5 میلیونی را با بدترین کیفیت دارید به این مردم 35 میلیون می فروشید و صداشون هم در نمی یاد ؟
بازم تاسف
مجتبي: 1394/5/3108:59:42،
37
15
ما خودروي ايرانخودرو و سايپا نميخواييم .
اسماعيل: 1394/5/3109:00:37،
29
12
هنوز هم خودرو سازان ايراني بي كفايتند هنوز هم هر ماشيني كه تو دستش مانده قسطي مي دهد . خدا لعنت كنه اينها را كه اشتغال زايي با پول جيب مردام شده بهانه ماشين بي كيفيت ميده بيرون بعد ميگي در زمان تحريم كارگران رابيرون نكرديم.
رضا: 1394/5/3109:00:58،
36
12
مرگ . مرگ بر پرايد پژو سمند دنا رانا وانت پيكان دنا تيبا
احمدي: 1394/5/3109:01:24،
31
18
ديگه بسه ما خودروي صفر ايراني نميخواييم .
دایی جان ناپلئون: 1394/5/3109:01:38،
34
16
کارشناس و ایرانخودرو غیور واقعا خندیدیم یا سریال دایی جان ناپلئون افتادم که همیشه میگفت این انگلیسی ها دارن توطئه میکنن علیه من!!!
لگن ساز: 1394/5/3109:02:29،
35
14
تا نابودي كامل اين ٢ خودروساز لگن ،همه با هم همصدا ملت ايران . حق ما اين ماشينا نيست . به ما ظلم شده است
تاتيانا: 1394/5/3109:02:51،
34
15
مرگ بر لگن ساز
لالايي: 1394/5/3109:04:20،
34
12
ديگه ورشكست شدن خدارو شكر
بوئينگ: 1394/5/3109:05:30،
31
12
دارن التماس ميكنن . نخريد نخريد نخريد اي مردم ايران به همه بگوييد نخريد نخريد نخريد
ارش: 1394/5/3109:05:54،
34
16
اقا شما ماشين رو به همون قيمت عراق به ما بديد كه كيفيت ماشين صادراتي خيلي بالاتره ما هم در خدمتتون هستيم
وحید@@@@: 1394/5/3109:06:18،
41
15
اینارو کارشناس میگه یا خود خودروسازها؟

بدجور دارن دست و پا میزنن ولی فایده نداره.
سزا: 1394/5/3109:09:02،
26
16
سزای گران فروشی و کم فروشی و تقلب نخریدن است . آقای کارشناس پشت پرده همین اصطلاحات است و دیگر هیچ .
حاجی: 1394/5/3109:09:06،
37
24
جل الخالق...چرا زور میزنید مردم را ساده و....تلقی کنید این یک واقعیته از روز روشنتره خودروی بی کیفیت فاقد ایمنی بسیار قدیمی و بسیار هم گران لطف کنید دیگه به شعور مردم توهین نکنید .اصلاح مدیریت کنید
عقل و شعور: 1394/5/3109:14:14،
30
16
این نظر شخصی شما است واقعیت چیز دیگری است
بهروز: 1394/5/3109:15:32،
33
17
سلام لطفا تاریخچه پرایدو در ویکیپدیا بخون کارشناس
Kamran.qamgosar: 1394/5/3109:19:58،
24
11
فرمایشات دوستان کاملا به جا و به حق ،من دیگه عرضی ندارم.فقط دوستان توجه کردید دقیقا 4نفر مریض پیدا شده و به تک تک کامنتها منفی میدن؟الان نظر منم 4منفی میخوره،،،خخخخخخخ.
علی: 1394/5/3109:24:46،
31
15
ای کاش پول این مردم بدبخت را به این آدمهای بی سواد و کند ذهن نمی دادند برند درس بخونند که حتی بلد نیستند چطور از تولیدات به عمد بی کیفیت بدون توهین به شعور ملت خودشون تعریف وتمجید کنند تا دو ریال کف دستشون بذارن اگر درست سرمایه گذاری می کردن و آدمهای درست با سواد و در عین حال با درک و جامع نگر تحویل مملکت میشد و هر کسی در جایگاه واقعی خودش قرار می گرفت و اظهار نظر می کرد بهتر نبود ؟
حاجی فیروز: 1394/5/3109:29:07،
34
18
حالا کی خواست ماشین چینی بخره بازم توهم زدید...........................................
گریه نکن: 1394/5/3111:25:23،
24
15
کارشناس اینقدر زار نزن ما ماشین صفر خارجی هم نمیخریم که احیاناً اون کساییکه گفتن این چرندیات رو بنویسی عقده ای بشن که چرا از اونا نمی خریم
رئیس زاده: 1394/5/3109:29:13،
39
16
وارد کننده چینی و کره ای کیه ؟؟؟
اونم که خودتونید

آدم به ظاهر حسابی ما میگیم گرون فروشی نکنید این محصولای بی کیفیت را و بهشعور مصرف کننده احترام بزارید

همین

دست پشت پرده هم نیست . صورت مساله را پاک نکنید
محمد: 1394/5/3109:30:38،
21
14
قسمت اول صحبت این کارشناس انصافا درست است.احساسات منفی و بحق مشتریان از پایین بودن کیفیت محصولان خودروهای داخلی و پاسخگو نبودن این شرکتها در برابر خواسته های بحق آنها بدلیل انحصاری بودن آنها تنها عامل موثر بوده است و انشاءاله تا رسیدن به کیفیت مطلوب و قیمت مناسب و تعالی صنعت خودروسازی در کشور این حرکت مردمی ادامه خواهد داشت.
بهزاد تحریم: 1394/5/3109:35:42،
26
16
آقا شما کارشناسی یا مفتش؟ چرا نمیخوایین قبول کنین پشت پرده ی این جریان فقط و فقط خود مردمن؟
آرش: 1394/5/3109:38:40،
15
43
1- بیشتر صحبت های این کارشناس درست هست به جز قسمتی که ادعا شده وارد کنندگان خودروهای چینی پشت این قضیه نخریدن هستند.

2- اما مردم. شما خیال می کنید با 20 م که به پراید میدید یا 28 م که به 405 میدید، فولکس واگن یا بنز! یا ب ام و! بهتون ماشین میده!! ارزان ترین خودروی جهان، خودرویی است به نام نانو ساخت شرکت تاتاموتورز هند که حدود 4000 دلار قیمت داره. نه کولر داره، نه شیشه برقی، نه صندوق عقب، نه هیدرولیک. باور کنید با 28 - 27 میلیون، بهترین خودرویی که میشه در ایران خریداری کرد - چه تعرفه ها صفر بشند چه نشند - همین 405 و سمند هستند.

3- مردم! اگر خودروهای داخلی ایمن نیستند، آیا رانندگی بعضی از شما، خیلی ایمن است؟ انصافن درست و منطقی رانندگی می کنیم؟
محمد: 1394/5/3110:06:25،
19
17
عزیزم اون که میگی 4000 دلاره، حداقل اینه که روز بعد از تحویل درب ماشین قفل نمیشه که خود نمایندگی هم نتونه بازش کنه!!!
آتیلا: 1394/5/3110:35:33،
23
19
دکتر جان وقتی اسپورتیج 2015 با گمرک و بیمه و ... تو ارس در میاد 75 تومن ، وقتی تو همون ارس با 20 تومن پژو 207 میخرن ، وقتی دوج آمریکایی (مدل دارت) در میاد 16000 دلار ، شما بهتره آیه یاس رو تو گوش ایرانخودرو بخونی.
mohammaddehghani: 1394/5/3109:38:58،
36
14
خرید خودرو صفر ممنوع در اینستاگرام
به اینستاگرام بپیوندید
هموطن اینبار فقط اتحاد
امروز فقط اتحاد
ما خودرو بی کیفیت بدون ایمنی لازم و با قیمت مناسب نمیخواهیم
yusef: 1394/5/3109:40:07،
28
12
لطفا سر مردم رو ایقد شیره نمالید!! اون کارشناس به احتمال زیاد با خودروسازا شریکه که این حرفای بیربط رو میخاد به خورد مردم بده. تا کی آخه؟!!! همون خودروی چینی هم گرون و بی کیفیته. مردم خودشون خودچوش این کمپین رو راه اندازی کردن که به حقشون برسن.مردم گول صحبتهای این کارشناسها رو نمیخورن.واقع بین باشیم...
بت: 1394/5/3110:19:24،
27
16
از کلمه خودجوش استفاده نکن
امثال این کارشناس اجاره‌ای ها خود جوش رو جمع کردن عناصر خودشون و اوردنشون با اتوبوس و دادن کیک و ساندیس میدونند
خوب طفلکیا تاحالا خودجوش واقعی ندیدند
بهزاد تحریم: 1394/5/3109:41:05،
32
16
آقایان مدیران محترم ایران جیب، تورو خدا هر جفنگیاتی که دستتون میرسه رو نذارید تو سایت. یعنی چی این نظرات به اصطلاح کارشناسی؟ خود شما بهتر از هر کسی میدونید این کمپین چجوری شکل گرفته. چرا میخوایین جوری وانمود بکنید که وام دار جای دیگه ایه؟ این کمپین کاملاً خودجوش و از شعور بالای مردم ایران نشأت گرفته است، افتااااااااااد؟
خداشناس: 1394/5/3109:50:57،
39
17
تحریم تا نابودی دو بی خدای لگن مونتاژی ساز
عقاب: 1394/5/3110:03:46،
34
12
ای کارشناس چرا اسمت و نام خانوادگی ات را نمیگی؟بگو دیگه.
ای بزدل خخخخخخخخخخ
اگه ببینمت زبانت کف دستت است
حاجی فیروز: 1394/5/3110:09:37،
27
14
در بسیاری از کشور های دنیا زمانی که مردم از کالایی به دلایل گوناگون از جمله کیفیت پایین و یا قیمت بالای محصول ناراضی باشند با یک تصمیم گیری جمعی اقدام به نخریدن از آن کمپانی میکنند، و آنقدر این کار را ادامه می دهند، که یا شرکت تولید کننده محصول قیمت خود را پایین می آورد و یا از چرخه بازار به طور کامل حذف می شود. ......................................خودرو صفر ممنوع.........................................ایرانی با غیرت حمایت حمایت
راز: 1394/5/3110:11:38،
26
20
همیشه دنبال یه دشمن پشت پرده هستند!! کلا این حضرات خونه هاشون پرده نداره که مبادا دشمنی پشتش بره و توطئه کنه!!!
ما ماشین نمیخریم چه داخلی چه خارجی و السلام
مملکت باحال: 1394/5/3110:14:01،
35
21
من از کامنتای دوستان لذت بردم
چنان تودهنی به این کارشناس وابسته زدن که دیگه فکر نقشه کشیدن از سرشون بپره!
حال کردم
آرش: 1394/5/3110:15:34،
34
17
اره اقا رژیم اشغال گر قدس اصلا رفته پشت پرده دسیسه کره که ما 405 30 سال پیش شمارو نخریم ..... همینه که هست..ما ماشین نمیخوایم
علی: 1394/5/3110:25:54،
44
12
وقتی خودرو را به 2برابر قیمت به مردم میفروشید و سود حاصله را خرج ارگانهای دیگر میکنید باید منتظر از این بدتر باشید.
مرسدس بنز: 1394/5/3110:38:10،
18
17
نه اینکه سایپا و ایرانخودرو محصولاته چینی ندارن...چانگان و زوتی و برلیانس و هایما حتما ماله آلمانه آقای به اصطلاح کارشناس ما نمیگیم خرید خودروهای داخلی ممنوع میگیم خرید خودروی صفر ممنوع حالا میخواد ایرانی باشه یا خارجی بابا سمندو 12 ساله دارید با همون شکل تولید میکنید خوب معلومه مردم خسته میشن به فکر محصول جدید و با کیفیت باشید نه اینکه به فکر واردات باشید بخدا این کارخونه سایپا قد کارخونه لامبورگینی سود میکنه پراید 4 میلیونی رو داره میده 21 تومن مسلمون...اقای کارشناس خودت از پراید خسته نشدی واقعا که این حرفارو میزنی یه نگاهی به قیمتای منطقه آزاد بکن بعد با اینجا مقایسش کن ببین کی درست میگه
حامد: 1394/5/3110:41:02،
23
19
یک کارشناس صنعت خودرو!!!!!!!!!! مردم رو خررررررررر فرض کردین؟؟؟؟
محمد: 1394/5/3110:43:11،
30
11
همیشه وقتی که اوضاع به نفعشون نیست از این حرفها می زنند و لزدستهای پشت پرده و خیانت و.... دم میزنند ولی خائن واقعی کسیه که چنس بی کیفیت رو با هزینه گزاف دست مردم می ده
303: 1394/5/3110:44:42،
22
16
یه عمره که میگید مشکل از تحریم و آمریکاست ما تازه فهمیدیم اینا بهانست

مشکل از خود مملکت ماست !

ضمنا دنبال دشمن فرضی نگردید مردم فهمیده تر از قبل شدن که گول این حرف های مفت را بخورن !

ایران جیب جان کمتر طرف خودرو سازا رو بگیر که خودتونو و مخاطبتونو از دست میدید !
کوروش: 1394/5/3110:45:35،
23
21
کارشناس؟؟؟؟؟؟ عجب کلمه ای.......... توی ایران همه کارشناس و دکنر شدن؟!... یه نفر از اینها نمیپرسه کارشناس چی هستی و اینجوری نظریه آبکی میدی حداقل کلاسهای آکادمیک رو پاس کرده بودی این نظری رو نمیدادی من خودم بیست ساله نه خودرو داخلی خریدم نه خارجی حالا تو کارشناس فکر کن که من پول نداشتم یا الکی دارم میگم اون به اون مغز معیوبت بمیگرده بعد از این هم این لگن های داخلی و چینی رو نمیخرم تا چشات کور شه کارشناس بیسواد که به شعور من و امثال من توهین میکنی.
A4: 1394/5/3110:56:49،
16
36
به نظر من نه دستان پشت پرده ای هست نه به قول شما کمپینگ اکثریت جامعه دیگه قدرت خرید ماشین صفر اون هم با این قیمت ندارند.
خوشم میاد دوستان اینترنت گرد ما کلا همیشه کارشناسان رو زیر سوال میبرند یعنی این اعتماد به نفس رو اگه پراید داشت الان قیمت پورشه داشت ....☺☺
مطلع : 1394/5/3110:59:57،
26
19
دوستان عزیز با وجود اینکه اهل کامنت نوشتن نیستم ولی لازم دونستم به اطلاع هواداران کمپین تحریم خودرو برسونم که بر ظاهرا اتحاد مردم داره الکی الکی لگن سازهای وطنی رو به باد میده .من به شخصه خودم باید اعتراف کنم با وجود داشتن مدرک مهندسی عمران به دلیل رکود شدید در ساخت و ساز مسکن و پروژه های عمرانی 3 سال گذشته در زمینه دلالی خودرو از طریق ثبت نام خودرو و فروش در بازار فعالیت می کردم که با رکود بازار از ابتدای سال 94 و مخصوصا رکود بی سابقه طی دو ماه گذشته تصمیم گرفتم اولا جلوی ضرر بیشر رو بگیرم ودوما تلافی بد قولی ها و تاخیر های زیاد در تحویل و مخصوصا رفتار گستاخانه کارمندان نمایندگی های ایرانخودرو روکرده باشم 4 شنبه در خواست انصراف تعداد قابل توجهی حواله رو دادم که متوجه شدم شرکت با کمبود نقدینگی مواجه شده و خودشون دستپاچه شدن موقع بیرون رفتن کارمند شرکت گفت حقا که همتون گربه صفتین.
ایرانی بیچاره: 1394/5/3111:47:45،
20
8
یادشون رفته چقدر به مردم بی احتامی کردن . بازهم مثل همیشه پر رو هستن ...
یک روز از غرورشون و اینکه مردم بیچاره بهشون محتاج بودن و حالا هم از عصبانیت
ولی همیشه در روی یک پاشنه نمی چرخه...
هومن: 1394/5/3111:18:18،
20
10
این که چیز جدیدی نیست . دایی جان ناپلئون بازی .ساخت دشمن فرضی برای فرار از پاسخگویی.

کار، کار اینگلیساست!!!!!!!!!!!
مهدی1366: 1394/5/3111:27:36،
34
12
دوستان گرامی اینو هر آدم عاقلی که توی این کشور زندگی میکنه میدونه که کلا خودروهای داخلی اولا بسیار قدیمیه و ثانیا در این چند سال اخیر خیلی هم بی کیفیت شده ولی مساله ای که من فهمیدم اینه که هر چیزی رو که مردم ایران فکر بکنند ارزون میشه دیگه نمی خرن و هر چیزی احساس کنن گرون میشه همه حمله ور میشن به سمتش و همین باعث گرونی بیشتر اون کالا میشه وگر نه باید همون سال 91 خرید خودرو تحریم میشد چون اون موقع بود که میلیونی داشت گرون میشد،در آخر امیدوارم که این (مثلا) تحریممون جواب بده چون اگه تحریممون واقعی بود باید اکثر کالاها رو تحریم میکردیم و حال روزمون الان این نبود .
بهزاد تحریم: 1394/5/3111:47:52،
20
23
آقا مهدی عزیز، خلاصه باید از جایی شروع کرد برادر من. این تحریم از وقتی شروع شده که درهای ایران قراره ایشالا به روی دنیا باز بشه. خب این حق مردمه که از این جریان منتفع بشن. از اون پولای بلوکه شده که قراره به ایران بدن کسی میدونه کی، کجا، چجوری، به کدوم حساب و کتاب و ...... ایشالا که هپلی هپو نشه. کسی هم انتظار ماشین مجانی رو نداره. چپاول و غارتگری اینا باید تموم بشه وگرنه، این قصه سر دراز دارد.
مهدی1366: 1394/5/3111:39:58،
14
13
در ادامه کامنت قبلیم البته خودمم همین طوریما دروغ نمیگم ولی این فرهنگ غلطیه .
محمود: 1394/5/3111:40:12،
17
9
اول اینکه اگر تقاضا و انتظار مردم بحق است چرا برخورد نمی شه با این لگن سازان ؟! دوما چرا انتقال تکنولوزی با مشارکت ایران خودرو و سایپا چرا مثل اکثر کشور ها هر برند یک فروشگاه بزرگ با کلی ماشین در ایران شعبه نداشته باشه ؟ من رفتم تایلند دیدم هوندا سیوک با قیمت 39900 بات داره فروخته میشه توسط نمایندگی هوندا ... در ترکیه هم همینطوره چرا در ایران باید هر برندی با مشارکت ایران خودرو و سایپا با قیمت بالا و کیفیت پایین تولید و فروخته بشه؟
خريد خودرو صفر ممنوع !: 1394/5/3111:47:03،
24
8
هومن جان دمت گرم ! دقيقا زدي تو هدف و درست گفتي .. . حالا كه ديگه ديدن جلوي نظر مردم نميتونن وايسن و ولي نعمت هاي اونا همين مردم هستن فرافكني ميكنن و دشمن فرضي درست ميكنن - مردم ايران " حق " هستن و خودروسازاي ايران " باطل " - تكليف هم معلومه: حق " پيروز " است و باطل " نابود " است .
محمد: 1394/5/3111:53:36،
16
11
با سلام
وی افزود: از آن سو نیز در برخی دولت‌های گذشته نگاه سیاسی به صنعت خودرو وجود داشت و درآمدهای خودروسازان به جای آنکه صرف تحقیق و توسعه و طراحی محصولات جدید شود صرف مصارف دیگری شد که این نیز باعث شد خودروسازان نتوانند توقعات مردم را برآورده کنند.
مگه این خودروسازها دولتی اند که دولت های گذشته درآمدهاشون رو صرف مصارف دیگه کرده باشن؟
مگه نمی گید: این شرکت ها زیان ده هستند، پس کدوم درآمدشون صرف مصارف دیگه شده؟
دریغ از یه روده راست!!!!
عادل: 1394/5/3111:57:08،
18
16
کامنتارو خوندم واقعا کیف کردم ماشاالله به این اتحاد
فدای همتون
کارشناس: 1394/5/3112:00:51،
12
11
آقایی که صحبت از دست های پشت پرده و دشمن میکنی چی با خودت فکر کردی؟؟فکر کردی ما نمیفهمیم؟؟؟اگ راس میگی یک کارشناس جهانی خودرو بردار بیار ایران تا قیمت بزارن رو این لگنا تا همه بفهمن چقد می ارزه..صحبت از منافع شرکت های خارجی و به خطر افتادنشون میکنی؟؟!!!!خخخخخ چقد خنده داره واقعا... یک عمر میلیون میلیون کشیدی رو قیمت خودرو خارجی با کیفییت تا مردم نتونن بخرن و خودرو لگن خودتم چند برابر قیمت به این مردم بدبخت فروختی و در برابرش یک توهین بزرگ کردی اونم اینک همین لگنارو ارزون تر به چهار تا کشور بدبخت دیگ فروختی..خواهشا دیگ دهنتو ببند...امروز ما متحد شدیم و دیگ با این حرفا گول نمیخوریم....تحررریم تحررریم تا آزاد سازی قیمت خودرو و نابودی مافیا..
مهناز: 1394/5/3112:21:06،
16
10
کارمند وکارگر مگه فقط باید تو شهر رانندگی کنن؟مسافرت نمخوان برن؟
gh: 1394/5/3112:21:11،
28
16
آقا حسابی ترسیدن
دنبال دشمن فرضی میگردن
---: 1394/5/3112:41:37،
12
11
یک هفته پولهاتون رو از بانک بکشین بیرون ببینید چه اتفاقی می افته...
عبدالله: 1394/5/3112:46:32،
12
18
مشکل ما همین کارناشناس‌ها هستند که با دادن نظراتی که حتی مرده‌ی روی تخت مرده‌شورخانه را نیز به خنده می‌اندازد بی‌سوادی خود را جار می‌زنند.
ای کاش آقای کارشناس (!) توضیح می‌دادند که اگر این کمپین توسط فروشندگان خودروهای چینی و کره‌ای به راه افتاده چرا (براساس آمار همین ایران جیب) این خودروها بیشترین افت فروش و افت قیمت را تجربه کرده‌اند؟؟
پدرام: 1394/5/3112:48:36،
19
9
مشکل اینجاست بجای اینکه محصولات جدید تولید کنند و کیفیت محصولات الانشون رو هم بالا ببرند دنبال این هستند که یقه یکی رو بگیرند و کلشو زیر آب کنند.
اگر همینجور که اونا هم میگن باشه باز باید تشکر کرد که ذهن مردم را روشن کردند.
امیدوارم هر دو کارخونه دزد ایرانی بسته بشه و در واردات محصولات خوب باز بشه و یا مثل بنز و ... تو ایران کارخانه جدید با مدیریت خوب و محصولات بروز و با کیفیت ایجاد بشه.
در ضمن مگه وقتی تحریم شدیم همین ایران خودرو نبود که قیمت را چند برابر کرد و کیفیت رو آورده پایین تا سود بیشتری کنه؟ حالا هم باید پاسخ این کارهاشو بده
حسین: 1394/5/3112:50:37،
26
9
یعنی اینا واقعا خودروی کره ای رو رقیب پراید و سمند می دونن؟ یعنی واقعا کسی که تا الان پراید صفر می خرید بخاطر کیفیتش خوبش بود (نه به خاطر ارزونتر بودنش نسبت به کره ای ها)

کسی که پول نداشت کره ای بخره، هنوزم نداره. بازار هدف این دو نوع خودرو با هم خیلی فرق می کنن و این تیپ حرفا فقط به خاطر به هم زدن اتحاد کمپینه
k: 1394/5/3113:33:11،
16
7
اینا همش تقصیر امریکا است کلا همه چی تقصیر امریکاست شما سر درد هم کخ بگیری تقصیر امریکاست پس مرگ بر اسراییل و هایل هیتلر خخخخخخ
سعید : 1394/5/3113:53:37،
19
9
ظلمی که در چند دهه گذشته خودرو سازها به مردم کردند عامل تشکیل این کمپین است .ما طرفدار صنعتی هستیم که به مشتریان خود احترام بگذارد وسوء استفاده نکند.
ارش: 1394/5/3113:55:09،
14
10
کارشناسی تولید داخلی.به به....تولید اشغال به بهانه اشتغال اونم از جیب مردم...حتما اینم کار چینو کره و...؟مسخره نیست؟
محمدصادق: 1394/5/3113:57:07،
17
11
دوستان از طرف یکی از اوپراتورها برام پیامک امده برنده یک قطعه از ماشین 206 شدم ..... شانس ماروباش برنده قطعه از ماشینی شدم که ساخت داخله کیفیت هم نداره ...حداقل اوپراتور عزیز میخای به مشتریانت دلخوشی بدی از قطعات ماشین های خارجی بفرست
احسان: 1394/5/3114:32:59،
22
8
چرا اینقدر چرت میگی کارشناس محترم؟ پشت پرده کسی نیست حرف بی ربط نزن. چرا الکی و با حرفای بیهوده میخوای از این خودروسازای بی کفایت دفاع کنی؟اینا خون مردم رو تو شیشه کردن. اون ماشین های مسخره هم که با رنو مشترکا می شازن همش موتوراش 1400 سی سی هست و اشغالن.
علی: 1394/5/3115:15:40،
15
13
از تو ممنونم کارشناس محترم که با حرفهای روشنگرانت منو از حقیقت آگاه کردی, حالا که فهمیدم پشت پرده چیه و تا امروز بازیچه دست کره ایها و چینیها بودم همین الان میرم و یه شونزده هیوده تا پراید و سمند و 206 میخرم میارم دور هم مصرف کنیم آخر تابستونی!
amir: 1394/5/3117:12:34،
12
10
من به عنوان یک ایرانی فقط کالای ایرانی میخرم تا با خریدم پشتوانه تولید ملی کشورم باشم اما به شرطی که کالای ایرانی هر روز کیفیتش بیشتر بشه نه اینکه بعد از 35 سال و با این همه همایت آشکار و پنهان کیفیت آنها بخصوص اتومبیل هر روز بد تر از روزهای قبل بشه . پس نه کالای بی کیفیت ایرانی و نه کالای بی کیفیت چینی و ... نمیخریم ....
بابک: 1394/5/3117:17:50،
8
7
کارشناسایی مثل شما هستن که وضعیت خودروسازی کشور به این شکله.مردم ما اینقدر ضربه خوردن که خودشون کارشناسن .
ناشناس: 1394/5/3117:46:08،
10
11
یعنی قبل از تحریمها خودرو سازا دنبال تکنولوژی بروز بودند و هر دو سه سال یه مدل جدید ارائه میکردند. نه داداش توهم نزن پراید الان 15 ساله داره مونتاژ میشه پس خوردن و خوابیدن خودتونو نزارین پای تحریم ها
خودروهای کره ای هم از خودرو های فرانسوی و اروپای شرقی خیلی هم سر تره نگاه به فروش پژو سیتروئن و هیوندایی تو آمریکای شمالی بنداز میفهمی.
دیگه کار از این حرفا گذشته مردم ماشین روز با قیمت مناسب میخوان. اگه ژاپنی یا کره ای باشه چه بهتر.
محسن: 1394/5/3118:03:10،
14
13
آقا یه کلام ختم کلام
سزای گرانفروش و کم فروش نخریدنه
اگه 10 سال پیش خودرو ساز ها رو تحریم کرده بودیم حالا مثل عرب ها ماشین خوب و به قیمت روز دنیا سوار بودیم
غریبه: 1394/5/3118:28:16،
12
6
آقا نمی دونم چرا همیشه بی لیاقتی خودشونو تقصیر دیگران می دونن. قبل از تحریم چی داشتین تویوتا و فولکس و ... مونتاژ میکردین. من مطمئنم که با از سمند و پراید دست نمی کشین چون توش پول بیشتری میتونید بخورید
تحریم لگن: 1394/5/3120:43:46،
17
11
پشت پرده. جلوی پرده. بالای پرده . پایین پرده
نداریم.
یک کلام
تموم کنید بی احترامی کردن به شعور مردم رو با این آشغالاتون به اسم خودرو
وحید ر: 1394/5/3121:10:15،
17
5
کارشناس جان خودتو ناراحت نکن! ما تحریم رو میشکنیم ولی صبر میکنیم همون یکسال و نیم تا دو سال آینده که همکاری خودرو سازها با شرکتهای معتبر خارجی به بار نشست خرید میکنیم، فعلا شما با بچه‌ها برید استراحت کنید
دید: 1394/5/3121:26:03،
23
8
میخوان اتحادمونو به سمتی که دلشون میخواد هدایت کنند.
کلا خرید خودرو چه داخلی چه خارجی تا ارزانی ممنوع.
بهمن: 1394/5/3121:56:36،
10
7
اسه اسه کم کم همه رو تحریم میکنیم نوبت به نوبت
صالح: 1394/5/3123:24:03،
14
7
این ایران جیب چی میگه ؟
ایده: 1394/6/100:16:29،
10
13
باور کنید در کشور سوئد بهترین خودروهای دنیا را میشود با بهترین شرایط به قیمت 40 تا 80 میلیون تومان خرید. جای تعجب است که خودروهای مدل قدیمی را در ایران با این قیمتهای نجومی به مردم میفروشند.
دهقان: 1394/6/100:42:48،
18
6
جناب كارشناس الكي
اين حرف شما توهين به ملت غيور ايرانه
مردم ديگه از قيمت بالا،كيفيت پايين و خدمات پس از فروش افتضاح خسته شدن
لطفا فقط نخريد نخريد نخريد
تا بيان رسما عذرخواهي و كاهش قيمت و بالا بردن خدمات
شهرام: 1394/6/102:38:11،
9
6
2سالش تحریم بودین..3 سال تحریم بودین .... تو این 30 سال چه آشغالایی ساختین؟؟؟......
.....
یادمون نرفته پیکان میدادن بیرون آینه بغل سمت شاگرد نداشت ...
.....
تاکسی میدادن بیرون ضبط نداشت....
...
حالا هم 206 تیپ 5 با شیشه بالابر دستی ؟؟؟!!!!!!!!!!!! ....... چی فکر کردی با خودت ؟؟؟؟؟
مالباخته به ايرانخودرو: 1394/6/417:38:31،
13
8
شعار ما: ايراني ايراني نخر
pourya: 1394/6/603:26:50،
12
9
با عرض سلام و ادب
اگه تحریم بودن و نتونستن کیفیت رو بالا ببرن پس بیخود قیمت رو بردن بالا.
حامد: 1394/6/615:31:08،
17
6
آقایون.داداشا.دم شما گرم.دنا نیومده رفت زیر قیمت بازار.دیره ولی عیب نداره یه بار که مزه اتحاد را بچشید .میفهمید که زندگی اینقدر ها هم سخت نیست.
ناصر: 1394/6/700:34:39،
13
8
فقط همت کنید و لااقل تا سال 95 خودرو صفر تولید و منتاژ ایرانی نخرید .

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
نگین خودرو
آیسان پرواز
رزرو هتل

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
آنلاین جو
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک دیجی استایل
بلیط هواپیما