کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اعلام آمادگی خارجی‌ها برای مشارکت نفتی با ایران در خزر


کد خبر : ۱۴۷۰۷چهارشنبه، ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۹:۱۱۲۴۷۳ بازدید

مدیرعامل شرکت نفت و گاز خزر از آمادگی شرکت‌های معتبر نفتی خارجی به منظور مشارکت با ایران در طرح‌های نفتی دریای خزر در دوران پسا تحریم ...

مدیرعامل شرکت نفت و گاز خزر از آمادگی شرکت‌های معتبر نفتی خارجی به منظور مشارکت با ایران در طرح‌های نفتی دریای خزر در دوران پسا تحریم خبر داد.

به گزارش مهر، علی اصولی با اشاره به توافق جدید هسته ای ایران و غرب، گفت: بعد از انجام توافق سیاسی تعدادی از شرکت‌های بین‌المللی صاحب نام در آب های عمیق برای مشارکت در فعالیت‌های نفت و گازی ایران در دریای خزر اعلام آمادگی کرده اند.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز خزر با اعلام اینکه باید با لحاظ داشتن همه فاکتورهای مورد نظر از این فرصت حداکثر بهره برداری را داشته باشیم، تصریح کرد: رویکرد بهره گیری از فرصت های جذب سرمایه در دوران پسا تحریم در دستور کار شرکت ملی نفت ایران قرار گرفته است.

این مقام مسئول افزود: بر این اساس با توجه به لزوم توسعه فعالیت های شرکت نفت خزر در آب های عمیق دریای خزر و بر اساس طرح ها و پروژه های تعریف شده، فرصت های سرمایه گذاری شرکت های صاحب نام در این حوزه در قالب بسته های پیشنهادی سرمایه گذاری آماده شده است که باید بر اساس مکانیزم های مشخص شده توسط وزارت نفت این بسته ها را برای سرمایه گذاران خارجی معرفی کرد.

اصولی با یادآوری اینکه شرکت نفت خزر با توجه به فعالیت در آب‌های عمیق، شرایط ویژه ای را به لحاظ سرمایه گذاری، تجهیزات مورد نیاز، ریسک پذیری و نوع قراردادها نسبت به سایر شرکت ها دارد، تبیین کرد: بر این اساس ضروری است با نگاه به منافع و مصالح ملی، تدابیری را به کار گرفت که اهداف صنعت نفت به بهترین شکل ممکن محقق شود.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز خزر با تاکید بر توسعه فعالیت های شرکت نفت خزر، بیان کرد: بر اساس ماموریت محول شده به این شرکت باید فعالیت های اکتشافی در استان های شمالی با شتاب بیشتری دنبال شود که به همین منظور بر اساس مطالعات و فعالیت های لرزه نگاری انجام شده مقدمات کار به منظور انجام عملیات حفاری اکتشافی در استان گلستان در حال انجام است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها