کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

عبارت یکی بخر، دو تا ببر فقط یک ترفند است


کد خبر : ۱۴۷۰۲چهارشنبه، ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳:۱۱۵۸۹۶ بازدید

این روزها در اکثر فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مغازه‌ها عبارت «یکی بخر، دو تا ببر» در فروش اقلامی مثل رب یا محصولات سلولزی زیاد به چشم ...

این روزها در اکثر فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مغازه‌ها عبارت «یکی بخر، دو تا ببر» در فروش اقلامی مثل رب یا محصولات سلولزی زیاد به چشم می‌خورد که به گفته رییس اتحادیه بنکداران مواد غذایی این موضوع توجیه منطقی ندارد.

محمد آقاطاهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: فروشندگان و واحد‌های صنفی که از عبارات «یکی بخر دو تا ببر» یا اصطلاحات این چنینی در فروش اقلام خود استفاده می‌کنند بدون شک حاشیه سود خود را برای این تخفیف در نظر نمی‌گیرند، بلکه ترفندی برای فروش اقلام خود با این عبارات دارند.

وی افزود: به عنوان مثال دستمال کاغذی در کارخانه 950 تومان عرضه می‌شود ولی روی آن قیمت 2300 تومان حک شده و طبیعی است که برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای و واحد‌های فروش از این موضوع سو‌ء استفاده می‌کنند و با عنوان تخفیف سعی در جلب نظر مشتری دارند.

رییس اتحادیه بنکداران مواد غذایی همچنین از طرح در دست اقدامی توسط سازمان حمایت خبر داد که از این قبیل موضوعات جلوگیری می‌کند.

محمدآقاطاهر با بیان این‌که سود عمده‌فروش سه درصد است، بیان کرد: سود خرده‌فروشان 12 تا 15 است و این در حالی است که در برخی کالاها شاهدیم حتی بیش از 100 درصد سود در برخی کارخانه‌ها اعمال می‌شود.

رییس اتحادیه بنکداران مواد غذایی در بخشی از سخنان خود از افتتاح فروشگاه‌های زنجیره‌ای و فشار مالیاتی گلایه کرده و گفت: افتتاح فروشگاه‌های زنجیره‌ای و فشارهای مالیاتی باعث شده همکاران ما تحت فشار قرار گیرند و حدود 100 واحد صنفی ما تعطیل شده‌ است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها