کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

معرفی کامل سامسونگ گلکسی نوت 5 / فیلم


کد خبر : ۱۴۵۹۲یکشنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸:۱۳۸۲۸۸ بازدید

22 مردادماه جاری ، گلکسی نوت 5 در مراسم Unpacked سامسونگ معرفی شد. فبلت جدید سامسونگ به ویژگی‌های جدید مجهز شده است. ویژگی‌های ...

22 مردادماه جاری ، گلکسی نوت 5 در مراسم Unpacked سامسونگ معرفی شد. فبلت جدید سامسونگ به ویژگی‌های جدید مجهز شده است. ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری که به بهبود گلکسی نوت 5 کمک کرده‌اند اما ویژگی‌های جدید این گوشی چیست؟

1. بدنه‌ی فلزی و شیشه‌ای

سامسونگ سعی کرده است تا بدنه‌ی گلکسی نوت 5 را بهبود ببخشد. گلکسی نوت 4، بدنه‌ای فلزی و پلاستیکی داشت اما فبلت جدید سامسونگ دارای بدنه‌ای فلزی و شیشه‌ای مثل گلکسی اس 6 است. درکل می‌توان گفت که سامسونگ از زبان طراحی جدید خود همانند گلکسی اس 6 استفاده کرده است.
 

The-metal-and-glass-sandwich



2. پردازنده‌ی اگزینوس 7420 و رم 4 گیگابایتی

شایعات منتشر شده در هفته‌های پیش به یک پردازنده‌ی ارتقاءیافته اشاره کرده بودند اما سامسونگ تصمیم گرفته است تا از همان پردازنده‌ی اگزینوس 7420 استفاده کند. فبلت‌های جدید سامسونگ به رم 4 گیگابایتی LPDDR4 مجهز شده‌اند. گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس، اولین دستگاه‌های سامسونگ محسوب می‌شوند که به 4 گیگابایت رم مجهز شده‌اند. این شرکت از تکنولوژی UFS 2.0 برای حافظه ذخیره‌سازی داخلی این گوشی استفاده کرده است.
 

A-monster-under-the-hood



3. S Pen کاملا جدید

تغییرات اساسی را در S Pen جدید موجود در گلکسی نوت 5 شاهد هستیم. نه تنها بدنه‌ی آن فلزی است، بلکه نوک قلم نیز براق است و حس یک قلم واقعی را به شما می‌دهد. این قلم از سیستم جدید کلیک مانند بهره برده است و برای استفاده از آن کافیست که آن را به داخل فشار داده تا آماده بکار شود. ویژگی‌های جدید S Pen جالب است. می‌توانید هنگامی که صفحه خاموش است، بر روی صفحه‌نمایش بنویسید. این نوشته به رنگ سفید بر روی صفحه‌ی خاموش نشان داده می‌شود. می‌توانید فایل‌های PDF را باز کنید و آن‌ها را ویرایش کنید.
 

All-new-S-Pen



4. تاچ‌ویز (TouchWiz) جدید

گلکسی نوت 5 دارای آخرین نسخه‌ی رابط کاربری سامسونگ است. به نظر می‌رسد نسخه‌ی جدید رابط کاربری سامسونگ سبک‌تر از قبل شده است و بعد از سال‌ها انتقاد درباره‌ی رابط کاربری سنگین این شرکت، سامسونگ تصمیم گرفته است تا یک رابط کاربری سبک را با گلکسی نوت 5 عرضه کند. آیکون‌های این رابط کاربری کاملا تغییر کرده‌اند و طراحی جدیدی را شاهد هستیم. با دو بار فشار بر روی دکمه‌ی خانه، برنامه‌ی دوربین باز خواهد شد.
 

New-TouchWiz



5. اسکنر اثرانگشت بهتر

اسکنر اثرانگشت در گلکسی نوت 4 و گلکسی نوت اج، عملکرد مطلوبی را از خود نشان نمی‌داد. به همین دلیل، سامسونگ تصمیم گرفته است تا فبلت جدید خود را به همان اثرانگشت موجود بر روی گلکسی اس 6 مجهز کند که از نوع لمسی است و برای بازکردن دستگاه کافیست که دست خود را بر روی آن بگذارید. سنسور موجود بر روی گلکسی اس 6، عملکرد عالی را از خود نشان داد و قطعا گلکسی نوت 5 به همان اندازه عالی خواهد بود.
 

Better-fingerprint-scanner



6. حالت پخش زنده یوتیوب و کلاژ ویدیو

برنامه دوربین جدید، یک ویژگی جدید دارد که به شما اجازه می‌‎دهد تا ویدیوی خود را در یوتیوب، پخش زنده کنید. حالت‌های جدیدی به برنامه‌ی دوربین گلکسی نوت 5 اضافه شده است. یکی از این حالت‌ها، حالت کلاژ ویدیو است که دیگر نیازی به استفاده از برنامه‌های جانبی نیست و می‌توانید این قابلیت را به صورت پیش‌فرض در گوشی خود داشته باشید. قطعا طرفداران آن ویدیوهای 2-3 ثانیه‌ای باید بخاطر اضافه‌شدن این ویژگی به برنامه‌ی دوربین گلکسی نوت 5 خوشحال باشند. احتمالا این ویژگی در آپدیت بعدی که برای مدل قبلی سری نوت عرضه خواهد شد، گنجانده شود.
 

Live-YouTube-broadcast-and-Video-Collage-mode



7. تثبیت کننده تصویر دیجیتال برای ویدیو

سامسونگ، قابلیت تثبیت کننده تصویر دیجیتال را برای ویدیو اضافه کرده است. این قابلیت، فیلم‌برداری را بهبود خواهد بخشید. این قابلیت اکنون به دستگاه‌های سامسونگ اضافه شده است.
 

Digital-Image-Stabilization-for-video



8. شارژ دستگاه به صورت بی‌سیم

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که به گلکسی نوت 5 اضافه شده است، قابلیت شارژ به صورت بی‌سیم است. با این قابلیت، می‌توانید نوت 5 خود را به کمک شارژر بی‌سیم مخصوص شارژ کنید. گلکسی نوت 5 به یک باتری 3000 میلی‌آمپری مجهز شده است. این درحالی است که مدل قبلی سری نوت به یک باتری 3220 میلی‌آمپری مجهز شده بود. اولین بار از قابلیت شارژ بی‌سیم در گلکسی اس 6 و اس 6 اج استفاده شد.
 

Wireless-charging



9. SideSync 4.0

نسخه‌ی جدید برنامه‌ی SideSync سامسونگ نیز عرضه شده است و یک بروزرسانی مهم نسبت به نسخه‌ی قبلی این برنامه محسوب می‌شود. با این برنامه، می‌توانید گوشی یا تبلت سامسونگی خود را به پی‌سی ویندوزی وصل کنید. در نسخه‎‌ی جدید، این توانایی را دارید تا فایل‌های موجود در دستگاه را به دسکتاپ خود انتقال دهید. برای انجام‌دادن این کار کافیست تا فایل مورد نظر خود را از برنامه‌ی SideSync بکشید و آن را در دسکتاپ خود رها کنید.
 

SideSync-4.0



10. سامسونگ Pay

قابلیت سامسونگ Pay که در ماه اسفند به همراه گلکسی اس 6 و اس 6 اج معرفی شد، به سری نوت اضافه شده است. دو فبلت جدید سامسونگ به این ویژگی مجهز شده‌اند. با اضافه شدن این قابلیت، از شر کارت‌های فیزیکی خلاص خواهید شد و تمام کارت‌ها در گوشی شما خواهند بود.
 

Samsung-Pay



11. کیفیت صدای فوق‌العاده

قابلیت toggle-able، کیفیت صدای فوق‌العاده را ارائه می‌دهد. این قابلیت به بهبود صدا کمک خواهد کرد و با آن، کیفیت صدای فوق‌العاده را خواهید شنید. شنیدن موسیقی با این قابلیت لذت‌بخش است و دوست‌داران موسیقی می‌توانند از آن استفاده کنند.


ویدیوی بررسی نوت 5 سامسونگ :



* ترنجی



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها