کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
دهکده ساحلی الیت
آژانش مسافرتی الی گشت
زیرپوش ضد عرق
کانال تلگرام ایران جیب

کدام SUV دست دوم؟ / مورانو یا پرادو

کدخبر:۱۴۵۴۹شنبه، ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰:۴۷۱۴۱۱۱ بازدید

اين روزها توليد متنوع اين رده از خودروها در بازار داخلی موجب شده است كه خريداران براي خريد اتومبيل مورد نظر خود با طيف وسيعي روبرو باشند كه ...

حداقل ده/دوازده سالی می شود که با توجه به اقبال عمومی مردم از اس‌یووی ها یا همان خودروهای چندمنظوره، اکثر خودروسازان دنیا تولید حداقل یک یا دو مدل از این رده خودروها را در دستور کار خود قرار داده اند و برخی از آنها حتی چندین مدل متنوع را در رده کامپکت، سایز متوسط و یا فول سایز عرضه می‌کنند.

اين روزها توليد متنوع اين رده از خودروها در بازار داخلی موجب شده است كه خريداران براي خريد اتومبيل مورد نظر خود با طيف وسيعي روبرو باشند كه البته قيمت قريب به اتفاق آنها بيش از 100 ميليون تومان است. اگر خودروهايي چون رونيز، موسو و پاجروي مونتاژي را به دلايل مختلفي چون سطح تجهيزات كمتر و يا قديمي شدن بيش از حد اتاقشان و همچنين چيني هاي تازه به بازار آمده را به دليل كيفيت پايين تر، قدرت كمتر و نوع سيستم انتقال نيرويشان كنار بگذاريم، حداقل هزينه پرداختي براي يك SUV توانمند آن هم از نوع دست دومش، بالغ بر 100 تا 120 ميليون تومان خواهد بود که البته رقم بسیار بالایی است. اولين خودروهايي هم كه در اين محدوده قيمتي به ذهنمان خواهد رسيد نيسان مورانوي نسل قديمي، تويوتا پرادو، پاجروي وارداتي و يا مدل دست دوم از نسل جديد كره اي هايي هستند كه با قدوقوارهاي كوچكتر خود در دسته کراس اوورهای کوچک قرارمي گيرند. با اين حساب و در بازار دست دوم ها مجددا به سراغ دو مدل پرادو و مورانويي مي رويم كه باوجود چند سال كاركرد هنوز هم حرف هايي براي گفتن دارند :

تویوتا پرادو نسل قبلی تویوتا پرادو كه از سال 2005 وارد كشور شد در دو تيپ 3 و 5 در و با دو نوع موتور4 سيلندر و ۶ سیلندر عرضه شد كه نمونه هاي 4 سيلندر با كد GX و نسخه هاي 6 سيلندر با كد VX شناخته مي شوند.

xjk21tfbjvpe3rj660ic.jpg

ضمن اينكه سطح امكانات آن هم در نسخه هاي ارائه شده توسط شركت با نمونه هاي وارداتي متفاوت است و نسخه هايي از آن با عنوان اسپشيال از سطح تجهيزات بيشتري برخوردار است. پرادو سمبل SUVها در نسل جديد از شاسی بلندهايي است كه پايشان از سال 2005 به بعد به كشور باز شده است و یکی از پرفروش ترین ها هم به حساب مي آيد. ناگفته پيداست كه بخش اعظمي از اين موفقيت مرهون اعتبار توليدكننده و بخش ديگري مديون قابليت هايي است كه از آن برخوردار است. مدل 6 سيلندر آن از موتور ۴ لیتري بهره میبرد که می تواند ۲۴۰ اسب بخار قدرت را در دور 5200 تولید کند و به كمك گشتاور ۴۰۰ نیوتن متري خود يك آفرود تمام عيار به حساب بيايد. ضمن اينكه چهره خشك و خشن، ارتفاع بلند و گيربكس توانمند آن هم كمك بسياري مي كنند تا اين برداشت تقويت گردد. موتور 4سيلندر آن نیز با 2.7ليتر حجم 160 کدام SUV دست دوم؟! اسب نيرو دارد كه با كمك گشتاور 250 نيوتن متري گرچه ضعيف تر از نمونه VX است اما به خوبي از عهده وظايفش برمي آيد تا جايي كه بسياري موتور 2.7 ليتري آن با مصرف سوخت كمتر را براي نسخه دو درب آن توصیه می‌کنند و موتور 6سيلندر را قويتر از حد انتظار می دانند. پرادو از سيستم هاي كمكي تنظیم ارتفاع، قفل دیفرانسیل سیستم چهارچرخ متحرک برخوردار است تا يك آفرود خوب با قابليت هاي حركتي مناسب در خارج از شهر به حساب بيايد.

whrkhx1y9y3ym86eh9.jpg

ayhbcpyjdglexn3awgqa.jpg

سواری آن در مسیرهای درون شهری نیز راحت و نرم است و به لطف ارتفاع زیاد، ديد مناسب از اطراف و تعلیق نرم و راحت در عبور از دست اندازها، مناسب ترين دست دوم در بازار آشفته اين روزها به شمار مي آيد و صرف نظر از مصرف سوخت بالاي حدودا 15 ليتري - به ازاي هر 100كيلومتر پيمايش- يكي از گزينه هاي مناسب خريد است. بيشتر خانم ها و جوانان طرفدار نمونه 3درب آن هستند و خريداران مدل 5درب نیز با توجه به جثه و ابعاد بزرگتر يا خانواده های پرجمعیت تر هستند و يا شركت هايي كه در مسيرهاي خارج از شهر از آن استفاده ميكنند.

گرچه كيفيت متريال در آن در حدي متوسط ارزيابي مي شود اما هنوز هم پس از 6 تا 7سال كاركرد، رنگ وبوي خود را به غير از مواردي چون كيفيت فرمان اتومبيل از دست نمی دهد. سطح تجهيزات همان طور كه در ابتدا هم گفته شد بسته به نوع اتومبيل (وارداتي يا شركتي) تفاوت مي كند و در نمونه هاي فول –كه اكثرا وارداتي هستند- شامل کروزکنترل، صندلی های گرمكن داربرقی، تهویه اتوماتیک دوگانه، آیینه هاي برقي، قطب نما، یخچال، سانروف، ايربگ راننده  -سرنشین جلو- جانبی – پرده ای، ABS، تهویه اتوماتیک برای ردیف دوم و سوم صندلی ها، سنسور پارک، تنظیم ارتفاع، قفل دیفرانسیل، چراغهاي هالوژنی با قابلیت تنظیم و بكسل بند ميشود.


itivgqd77vjr642w0pq.jpg

نیسان مورانو مورانو در ابتدا توسط يك شركت وارد كشورمان شد و پس از آن نيز نمونه هاي وارداتي عرضه شدند. بارها در خصوص اين خودرو و اين كه داراي مشكلاتي چون زمان واردات، نحوه بازاريابي شركت و ايراداتي از قبيل محل نصب پلاك بوده، نوشته ايم. خوب به خاطر داریم كه شركت پارس خودرو در يك اقدام تبليغاتي پيش از عرضه اش به بازار آنرا در پيست آزادي و قبل از يك مسابقه مورد آزمايش قرارداد و اتفاقا بسيار هم مورد توجه قرار گرفت اما قیمت گذاری بالای آن (حدود 70میلیون تومان در آن دوران) و ورود نسل جدیدتر موجب شد تا فروش این خودرو علی رغم شایستگی هایش خیلی هم موفق از آب در نیاید. اين موضوع البته از ارزش هاي مورانو نخواهد كاست چراکه به نظر مي رسد اگر مسئولاني مطلع و آگاه از دنیای خودرو! به سراغ آن ميرفتند، با كمي تامل در همان زمان می توانستند نسل جديدش را وارد كشور کنند.


buazbg45zddtnd5srlez.jpg

صرف نظر از این موضوع طراحی بدنه نیسان بويژه در نسل هاي قبلي آن هيچ گاه عامه پسند نبوده و اين نكته اي است كه در مورانو هم به خوبی ميتوان مشاهده كرد. فرم چراغ هاي جلو و تركيب آن با جلوپنجره كرومي و همچنین طراحي چراغ هاي عقب جزئياتي هستند كه چهره اين اتومبيل را بیش از آن‌که زیبا کند، خاص كرده است. اين ويژگي اتفاقا در نسل جديد آن هم ديده ميشود. نسل قديمي مورانو را بايد مدلي دانست كه به خوبي نمايي از يك SUV سايز متوسط شهري را به نمايش مي گذارد. بدنه آن علی رغم عضلانی بودن نه به خشني پرادو است و نه با کوتاه تر بودن 165میلیمتری ارتفاع به پای پرادو می رسد. با این حال با بهره گرفتن از موتور 6 سیلندر 3.5 لیتری که 234 اسب بخار قدرت و 318 نیوتن متر گشتاور -که از دور 3600 قابل دسترسی است- دارد و همچنین با کمک گیربکس CVT خود میتواند به میزان کافی انتظارات عبور از مسیرهای خارج از جاده را برآورده کند. ضمن این‌که ناگفته نماند شتاب حرکتی آن هم حدود 1 ثانیه (0.8) سریعتر از پرادوست. دیگر امتیاز برجسته آن نسبت به پرادو نیز استفاده از ابزارهای کمک رانندهای چونEBD و VDC است که کنترل آن را در مواقع ضروری راحت تر کرده است. کیفیت متریال درون کابین بهتر از پرادو بوده و طراحی آن امروزی تر و سطح تجهیزاتش نیز با در نظر گرفتن امکاناتی چون کیسه ایمنی راننده، سرنشین جلو و پرده ای(در کل شش عدد)، روشن شدن خودرو بدون کلید، رادیو کاست و پخش CD به همراه چنجر 6 خشابه، دو تیونر و ساب ووفر، کروز‌کنترل، دوربین، مانیتور، سیستم شستشوی چراغهای جلو، چراغ های LED عقب، صندلی برقی گرم‌کن دار با حافظه و..... اگر از پرادو بیشتر نباشد، مطمئنا کمتر هم نیست.

or8q4qea8ywkkywnis29.jpg

با تفاسیر فوق باید گفت چنانچه خواهان یک SUV مدرن تر متمایل به رفتارهای شهری هستید که چهره اش هم 3/2 سالی جوانتر از پرادو باشد، مورانوی 2008 با قیمتی در حدود 110 میلیون تومان گزینه مناسبی است و اگر هم خواستار یک SUV با قابلیت های آفرود بوده و با توجه به شرایط روز بازار به فکر ارزش ماندگاری و حفظ پولتان هستید با اضافه کردن 20 میلیون، میتوانید یک مدل 2007 پرادو را سوار شوید. 

l147jwp3es59pbz55ce.jpg

* بازنشر از ماهنامه سرعت

همراه مکانیک



دیدگاه ها

مهدی: 1394/5/2410:25:59،
112
44
این مورانو ها رو میگن گیربکسش ایراد زیاد داره ازش چند نفر پرسیدم
آريا: 1394/5/2410:58:02،
63
23
بابام سه سال مورانو داشت عالي بود، خيلي نرم خوب، هيچ ايرادي هم نداشت، شناب گيري خيلي خوبي هم داشت، حتي اينقدر خوب بود كه پلاكش كرديم باهاش رفتيم تا گرجستان، فقط برا ٢٠٠٨ هست يه خورده آزار ميده آدمو ولي هيچ چيز بدي نداره
هروی: 1394/5/2410:59:44،
104
127
من شش چیز را در شش جا قرار دادم، ولی مردم آن را در شش جای دیگر طلب می کنند وهرگز به آن نمی رسند:

من علم را در گرسنگی قرار دادم ، ولی مردم آن را در سیری دنبال می کنند.
من عزت را در شب زنده داری قرار دادم ، ولی مردم آن را در دستگاه حاکمان می جویند.
من ثروت را درقناعت قرار دادم ، ولی مردم آن را در کثرت مال طلب می کنند.
من استجابت دعا را درلقمه حلال قرار دادم ، ولی مردم آن را در قیل وقال دنبال می کنند.
من بلند مرتبگی را درفروتنی قرار دادم ، ولی مردم آن را درتکبر می طلبند.
من راحتی را در بهشت قرار دادم ، ولی مردم آن را دردنیا طلب می کنند.
جاهل: 1394/5/2411:16:10،
24
25
شما؟
ناشناس: 1394/5/2411:37:35،
47
275
هپچ کدام فقط شاسی بلند جک S5
کم خرج کم مصرف قیافه به روز


این دست دوما نیسان و تویوتا دیگه عمر خودشونو کرده اند.
من: 1394/5/2411:51:38،
55
31
مورانو ها یکسریشون ایراد گیربکسی دارند.
ولی در کل مورانو انتخاب بهتریه نسبت به پرادو.
پرادو داشتم نه راه میره اونچنان که باید, نه مصرفش عمرا زیر 15 میاد. نمیدونم چطوری به مصرف 13 رسیدن که اینجا نوشتن. بعدم 160 میلیون برای ماشین 3 - 4 سال کارکرده خیلی خیلی زیاده. من باشم با 160 تومن میرم یه توسان صفر می گیرم و بقیشو هم میزارم جیبم.
mahyar: 1394/5/2411:56:54،
42
28
پاسخ به هروی

زهی خیال باطل
پرادو TXL: 1394/5/2412:04:20،
89
23
باز اين كرمان موتوري ها توهم زدند.
آخه جك اس 5 دنده دستي با كلي ايراد كه روز به روز بيشتر هم نمايان شده و كيفيت مونتاژ و رنگ خيلي خيلي پايين و تك ديفرانسيل با رتبه 50 چين كه هر كي خريده گذاشته براي فروش كه اونم خريدار نداره ، كجااااااااااااا ؟ و پرادو كجا ؟
مجید: 1394/5/2415:10:04،
18
35
پاسخ به "من"
اولا با 160 میلیون 6-7 سال کارکردشو میدن؛؛؛پرادو گرون تر ازین حرفاس،،درسته که مصرفش بالاتر از مورانو هستش دلیلشم اینه که خیلی از مورانو گردن کلفت تره ،،،ضمنا به ازای هر صد کیلومتر 5 لیتر بیشتر سوزوندن واسه من و هر پرادو سواری اهمیتی نداره.
فقط صدای موتور پرادو به ده تا مورانو میارزه
ایکس: 1394/5/2416:59:32،
22
8
چطوریه که صدای موتور پرادو به مورانو می ارزه ولی موتور مورانو با توجه به نیم لیتر حجم کمتر با بازده زیادش فقط شش اسب بخار کمتر داره؟اونوقت گیربکس سی وی تی پیشرفته اش هم درسته چون یه فناوری خاصه هزینه و تعمیر بیشتری هم داره ولی در کل قطعا نسبت به گیربکس پرادو برای انتقال نیرو مناسب تره،ظاهری هم که قشنگ تره خصوصا داخلش،از نظر شتاب و سرعت هم اصلا کم نمیزاره!فقط قدش یکم کوتاه تره که اونم ازار دهنده نیست،مورانو برای کسی که توی شهره و علاقه به سرعت و افرود رفتن همزمان رو داره قطعا مناسب تره!
میثم: 1394/5/2410:29:20،
76
20
ایران جیب جان لطفا یه فکری به حال کسایی بکن که میان کامنتاشونو تو پاسخ کامنت اولی میذارن . آدم حس غیر نوبتی بودن تو صف نونوایی بهش دست میده .
مثلا فونتش کوچیکتر بشه
چه میدونم خودت استادی دیگه :)
عباس اقا: 1394/5/2410:58:28،
40
32
نگرانيت واقعا داغونم كرد :))) مرسي كه اين مشكل بزرگ رو يادآوري كردي
امیدرضا: 1394/5/2411:04:03،
33
31
میثم جان اونوقت همین مردم با همین سطح فرهنگ میخوان اتحاد ملی ایجاد کنن اونم فقط با نخریدن چیزی که پولشو ندارن..ینی خونه و ماشین
این نمونه، خودش مشتی از خرواره...
سوادکوه : 1394/5/2410:30:53،
57
17
هردوشون انصافاً ماشینای خوبین ولی ارزش خرید نسبت به پولی که میدی مورانو بهتره پرادو قیمتش خیلی بالاست
مهران: 1394/5/2411:12:48،
25
115
فقط X33 یا X60 :D
مهدی : 1394/5/2410:31:52،
53
47
دست دوم این ماشینا اشتباه بخری اونم مال 8 سال 10 سال پیش جز خرج چیزی نداره
بردیا: 1394/5/2410:35:20،
29
46
بابت ماشین از رده خارج کسی انقدر پول میده.....
جینگ جانگ جون: 1394/5/2410:38:32،
45
31
از نظر زیبایی پرادو
ماشن دار: 1394/5/2410:43:25،
44
50
اولا مونارو خیلی تمیز باشه 110 تاس
پرادو خیلی داغون 160 تاس
این دوتا یه 70 میلیونی تفاوت دارن این چه مقایسه ای هست؟
نتیجه هرکی پولش رسید پرادو
نرسید مونارو
بابك: 1394/5/2410:54:52،
47
18
مونارو!!!!!
سوی: 1394/5/2411:12:38،
41
28
بابک فک کنم این از اونایی هست که برچسب بانوشته فارسی میچسبونه کنار دنده ماشین اتوماتش!
احتمالا پلیورشم میکنه تو شلوارش...شیشه های ترشی رو هم میذاره پشت پنجره پنت هاوسش تو زعفرانیه.خخخ
امیر: 1394/5/2416:58:26،
12
9
ماشین داره عزیز این قیمتا شاخص شدن اما باید ببینی خریدار میاد 160 یا 170 به پرادو 2007 پول بده یا نه!!!
با 140 یا 150 هم پرادوی خیلی خوب گیر میاد!..
با 100 یا حتی 95 تومن هم مورانه ی عالی خریدو فروش میشه
شما میگی پرادو خیییلی داغون 160 ؟
احمد: 1394/5/2410:43:48،
44
26
مورانو بسیار پرخرج است و کمبود لوازم یدکی دارد برخلاف پرادو.
آفرودر حرفه ای: 1394/5/2410:53:58،
23
25
بابا این دو تا ماشین یکی شاسیه یکی کراس اووره یکی طرح مفهومی و فضایی داره یکی کاملا کلاسیک و رو قاعدس یکی سی وی تی هست یکی اتومات کمک دار. قیمتی هم که تو یک کلاس نیستند این چه مقایسه ای هست! حتما چون ژاپنی هستند! پرادو معادل نیسانش پت فایندر کلاسیک یا فوقش اکس ترا هستند که جفتش تو ایران نداریم!
ولی خب شخصا پرادو شش رو چشم بسته ترجیح می دم فقط حیف که هنوزم کسیرو پیدا نکردم مکانیک ماهر باشه تو کفی دیف عقبش کنه بشه تیک زد باهاش! از این نقطه نظر پاجرو وارداتی رو به هر دوشون ترجیح می دم حیف که بالا 2008 تو ایران نداره مگه پلاک سفارتی!
FullHD : 1394/5/2500:12:13،
10
8
سلام شب شما دوست عزیز وبقیه هموطنانم خوش
درتایید حرفتان پاجرو2007 ازلحاظ قیمت وامکانات از هردو مقرون به صرفه تره.
درضمن بایکی دو لکه رنگ زیر 120 هم پیدا میشه.
لوازم هم الا ماشاءالله (پاژرو یعنی یوز پلنگ رام شده)
شاد و سلامت باشید
سعيد: 1394/5/2411:21:29،
29
13
واقعا موندم كدومو بردارم آخه فقط مشكل انتخابه از لحاظ پول كه خيالي نيست مملكت گل و بلبله.
احسان: 1394/5/2411:28:16،
20
36
مورانو SUV نیست.
shayan: 1394/5/2411:40:12،
28
15
تویوتا را عشق است
مسعود: 1394/5/2411:50:41،
45
11
من منتظر می شم هر وقت پراید شاسی بلند توسط لگن سازان وطنی به بازار اومد می خرم
hadi: 1394/5/2412:06:53،
42
61
مورانو +
برادو _
نظر بدید ببینم کدوم بیشتر طرفدار داره
امیر: 1394/5/2412:17:59،
40
13
تویوتا ماشین خوبی هست اما خیلی نامردی هست برای ماشین 8 سال کار کرده 160 میلیون بدی.
ارزش این ماشین کمتر از 10 هزار دلار هست.

خدا لعنت کنه باعث و بانی گررونی ماشینو
fkni onh: 1394/5/2412:40:16،
33
11
من اگر نخرم ، تو اگر نخري ، پس چه كسي مي خرد اينها را...
چه كسي مي خواهد من و تو ما نشويم ، خانه اش ويران باد....
((به كمپين خوش آمديد.))
بهروز: 1394/5/2412:58:42،
15
10
از فامیلای ما مورانو 2009 خرید گیربگسش بیچاه ش کرد حدود 25 میلیون خرج کرد بازم جواب نداد مجور شد با کلی ضرر بفروشه،ظاهرا مدلهای 2008-2009 این ایراد و دارن،ولی صرفنظر از اون مشکل ماشین محشریه
وحید: 1394/5/2412:59:03،
16
32
کارکرده فقط سانتافه 2008.موتورش قویه امکاناتش کامل باکلاس قیمتشم مناسب.
رضا.رضا: 1394/5/2413:00:35،
10
42
فقط cs35چانگان ودیگر هیچ
حمید: 1394/5/2413:14:48،
15
20
درست گیربکس یه سری از مورانوها ایراد داره منم از نزدیک ایراد دارش رو دیدم.
کلا نیسان تو ژاپن ماشین درجه سه بوده و هست ولی پرادو همیشه درجه یک بوده و هست پس نتیجه میگیریم که پرادو خصوصا مدل TXL فوق العاده است
روح الله: 1394/5/2415:24:57،
13
19
پاسخ به حمید:
ديگه جايي نگي (ژاپن ماشین درجه سه بوده) بهت ميخندن! يا دانشت كمه.. يا ميخواي كيفيت ژاپن كه تو دنيا حرف اول و آخر رو ميزنه رو با اطلاعات اشتباه زير سوال ببري... تو بهترين كشوراي دنيا فروش ژاپن با اختلاف زياد خيلي بالاست
مطالعه كن برادر.. تو سايت ها ي معتبر برو.. اصن با 4 تا تعمير كار حرفه اي مشورت بگير.. از هوا نظر شخصي نده.. اگه ژاپن درجه 3 پس محصولات چين و وطن درجه 100000009؟
dadahamid: 1394/5/2600:20:30،
12
8
كلا بينن ماشيناي ژاپني نيسان پر استهلاكتره من ماكسيما داشتم سال84گيربكسش2تومن خرج رو دستم گذاشت قيمت ماشين مدل81 اون موقع21بود
علی: 1394/5/2413:16:44،
15
11
فقط تحریم تا نابودی این 2 تا لگن ساز تحریم داره اثر خودش رو میزاره
ماشین: 1394/5/2413:32:21،
26
18
آقا نمیدونم چرا اینقدر افراد به صورت کاملا بی ربط حرف S5 رو پیش میکشن ولی باور کنین این آشغال فقط قیافست ( که اونم بستگی به سلیقه داره)
گیربکسش صدا داره ، مشکل دیسک و صفحه داره ، مصرفش فوق العاده بالاست ، عملکرد توربو شارژرش افتضاحه ( با این وضع بنزین ما و وجود توربوشارژر مسلم بدونین استحلاکش بالاست ) سیستم تعلیق مخصوصا واسه سرنشنان عقب بسیار نا مطلوب ، خودرو زود داغ میکنه و کولر قطع میکنه...
اینارو میدونم که میگم.
ناشناس: 1394/5/2415:53:44،
9
12
نمیدونی
شفايي: 1394/5/2414:04:09،
13
11
به هيچوجه قابل مقايسه نيستند.
مورانو: بدفروش، يدكي كمياب، گيربكس ٢٠٠٨ مشكل دار، آفرود افتضاح
پرادو؛ ٤ سيلندر رو بيخيال، راه نميره. فقط شظ سيلندر. البته ٢٠٠٩ شش سيلندر بالاي ٢٠٠ تومنه.
سید: 1394/5/2414:35:20،
11
13
ما پرادو ۲۰۰۸ special خیلی تمیز رو یه ماه پیش تو نمایشگاه فروختیم ۲۲۰م :|
فرهاد: 1394/5/2414:52:41،
17
12
در جواب ماشین.مقایسه جک اس 5 با پرادو و مورانو اشتباه هست چون نه در یک رنج قیمت هستند نه قابل مقایسه.اگه در یه رنج قیمت می بودن هرکسی مث اقای ماشین می رفت اس 5 می گرفت باید حتما به شعورش شک کرد.من خودم اس 5 دارم در دنده یک و دو چون دنده سنگینی هست صدا داره اما زوزه نداره.مشکل دیسک و صفحه اصلا نداره.مصرفشم بیرون شهر 8 هست داخل شهر 11.عملکرد توربوش عالیه و بعد 3000 قابل احساسه.خودرو نرمی هست.بعدش اصلا داغ نمی کنه همیشه امپر وسطه و اصلا تکون نمی خوره.کولرشم عالیه و خنک.و در اخر هیچی نمی دونی
یکی از صاحبای s5: 1394/5/2510:51:43،
10
8
منم حرفای شما رو کاملا تایید میکنم
اصولا مقایسه ماشین ۷۵ میلیونی با پرادوی ۲۵۰ میلیونی و یا حتی دست دوم ان کاملا غیر منطقی است.بنده از لحاظ مالی توانایی خرید تویوتا را ندارم و همین ۷۵ تومن هم اخرش است،وگرنه در خرید تویوتا شک نمیکردم.ولی بعد از ۴۰۰۰ کیلومتر کارکرد هیچکدام از ان ایراداتی که دوست عزیز یکم بالاتر نوشته بودند اصلا مشاهده نشده.فقط در ابتدا به دلیل تنگی زیاد درب پارکینگ و اشتباهات بنده!اینه تاشوی برقی سوخت که گارانتی،رایگان و دو ساعته ان را تعویض کردند.در مورد گیربکس هم فقط در دنده یک و دو یک زوزه مختصر دارد که ان هم در تمام گیربکس های دستی طبیعی است،البته اینقدر کابین بی صداست که دوستان ان را میشنوند به ان حساس شده اند.
کولر کاملا خنک است و ماشین به نسبت سورن elx قبلی که داشتم فوق العاده نرم است.من با تکان های پشت ماشین هم مشکلق ندارم که البته جز خصایص تمام suv هاست.
دایی ممد: 1394/5/2416:27:07،
13
12
فقط پاترول6 سیلندر و دیگر هیچ.این ماشینا سوسولن.کوه و بیابون ببینن خودشونو خیس می کنن.
m: 1394/5/2416:48:05،
11
6
تو سايت باما يه بنده خدايي نزديك دو ساله مورانو صفر 2012 را گذاشته برا فروش حالا بماند چقدر تو نمايشگاهها چرخىده و سرش گيج رفته ولي تا حالا موفق نشده
سعید: 1394/5/2417:27:01،
20
9
خدمت تمام دوستان عرض شود که من 6ساله که مورانو 2009دارم از نظر کیفت وشتاب نرم وخوش دست بود بسیارعالیه همچنین توشاسی بلنها در3500سی سی کم مصرفترین است یعنی با پژوپارس مصرفش یکیه چون پژوپارس هم دارم همشه مصرفش یکی بوده اما ازنظر گیربکس اولش اذیت می کرد2 ساله ایرادش راپیداکردم دیگر هیچ مشکلی نداره ایرادش ازروغن cvtکه میاد در رادیاتور خنک میشه من رادیاتورجداآوردم جلو سوارکردم
دانشور: 1394/11/1822:41:25،
14
6
سلام من مورانو 2008 دارم میشه لطف کنید چه جوری دادیاتور جدا جهت روغن گیربکس گذاشتید.

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
ایران تلنت
نگین خودرو
آیسان پرواز

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
دیجی استایل