کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شرایط پیش‌فروش رنو کپچر 2016 اعلام گردید - مردادماه 94


کد خبر : ۱۴۵۲۵پنجشنبه، ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶:۳۷۷۴۸۲۱ بازدید

به اطلاع کلیه متقاضیان محترم می رساند، شرايط پیش فروش رنو کپچر با مدل 2016 ، از روز شنبه مورخ 24 مردادماه 94 لغایت زمان تکمیل ظرفیت ...
شرایط پیش‌فروش رنو کپچر 2016 اعلام گردید - مردادماه 94شرایط پیش‌فروش رنو کپچر 2016 اعلام گردید - مردادماه 94

به اطلاع کلیه متقاضیان محترم می رساند، شرايط پیش فروش رنو کپچر با مدل 2016 ، از روز شنبه مورخ 24 مردادماه 94 لغایت زمان تکمیل ظرفیت، به شرح جدول ذیل ارائه مي گردد.

سود مشاركت در اين بخشنامه 18 درصد سالیانه و حداكثر تا تاريخ انقضاي دعوتنامه محاسبه خواھد شد و لذا ھرگونه تبديل و محاسبات ديگر نیز بر اساس سود مشاركت اعلامی در گویا بر اساس خودرو محاسبه خواھد شد.سود مشاركت در صورت انصراف 16 درصد سالیانه و حداكثر تا زمان انقضاي دعوتنامه و چنانچه قبل از ارسال دعوتنامه باشد تا زمان انصراف براي مبلغ پیش پرداخت محاسبه خواھد شد.

در صورت تاخیر در تحويل خودرو از جانب شركت، سود تاخیر به ازاي مبالغ پرداختي مشتري (صرفاً به شرط تكمیل وجه قرارداد مطابق بخشنامه) يك درصد ماھانه ( 12 درصد سالیانه) پرداخت مي شود.در صورتي كه برحسب ضرورت، آپشن و يا تجھیزات خاصي بر روي خودرو نصب و يا حذف گردد و يا تغییري در برخي از قطعات خودرو ايجاد شود، دعوتنامه بر اساس خودروي تغییر يافته صادر خواھد شد.

در شرايط پیش فروش عادي مبلغ مابه التفاوت، در زمان صدور دعوتنامه بر اساس قیمت مصوب شركت در موعد تحويل و پس از محاسبه سود مشاركت و ھزينه ھاي قانوني از طريق دعوتنامه به اطلاع مشتريان محترم خواھد رسید .

زمان فعال سازي اين بخشنامه ساعت 10 صبح روز شنبه مورخ 94/05/24 مي باشد :


شرایط فروش رنو کپچر 2016



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها