کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت آپارتمان در کلان‌شهر کرج + جدول


کد خبر : ۱۴۴۵۹دوشنبه، ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۳:۵۵۱۰۰۶۹ بازدید

در شهرستان کرج، قیمت آپارتمان از هر متر مربع 654 هزار تومان شروع می‌شود و تا هفت میلیون تومان ادامه دارد.
قیمت آپارتمان در کلان‌شهر کرج + جدولقیمت آپارتمان در کلان‌شهر کرج + جدول

در 20‌ کیلومتری غرب تهران، شهری وجود دارد که یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای ایران به شمار می‌رود، شهری که بسیاری از ساکنانش، بومی و قدیمی بوده و برخی از ساکنان آن از تهران به آنجا رفته‌ و به دلیل آب و هوای بهتر این شهر را برای زندگی انتخاب کرده‌اند، نام این شهر، کرج است که مرکز استان البرز نیز به شمار می‌رود.

به گزارش اقتصادنیوز، استان البرز،‌ از شهرستان‌های کرج، هشتگرد، طالقان و نظرآباد تشکیل شده که کرج از پرجمعیت‌ترین شهرستان‌های آن است و بسیاری از ساکنان کرج هر روزه برای کسب و کار به تهران رفت و آمد می‌کنند.

قیمت مسکن در استان البرز به ویژه شهرستان کرج همانند سایر مناطق بسیار متفاوت است و محدوده قیمت‌‌ها بسته به موقعیت جغرافیایی و نوع ملک با یکدیگر تفاوت دارد، اما با این حال قیمت‌ مسکن در شهرستان کرج بسیار ارزان‌تر از تهران به نظر می‌رسد.

یکی از مشاوران املاک در محله عظیمیه کرج در رابطه با قیمت آپارتمان‌های نوساز این منطقه به اقتصادنیوز می‌گوید: قیمت هر متر مربع از آپارتمان‌های نوساز در این محله از سه میلیون تومان شروع می‌شود و تا شش یا هفت میلیون تومان ادامه دارد، که این قیمت‌ها به ساختمان مورد نظر و موقعیت مکانی آن بستگی دارد.

یکی دیگر از مشاوران املاک در محله مهرشهر بیان می‌کند: بعد از محله عظیمیه، بلوار شهرداری مهرشهر گران‌ترین آپارتمان‌ها را در خود جای داده است که قیمت هر متر مربع آپارتمان نوساز در این محله از حدود دو میلیون تومان شروع می‌شود و گاهی تا پنج میلیون تومان نیز می‌رسد.

در کنار این آپارتمان‌هایی که در محله‌های گران‌قیمتی همچون عظیمیه،‌ مهرشهر، جهان‌شهر و... هستند، آپارتمان‌هایی نیز در مناطقی همچون گلشهر، حیدرآباد و... وجود دارد که علاوه بر موقعیت جغرافیاییشان به دلیل اینکه دارای سند قولنامه‌ای هستند با قیمت‌های بسیار ارزان به فروش می‌رسند.

یکی از ارزان‌ترین آپارتمان‌ها در کرج مربوط به واحدی قولنامه‌ای در حوالی مترو گلشهر کرج، با طول عمر 10 سال و زیربنای 55 متر است، این ملک با قیمت هر متر مربع 654 هزار تومان به فروش می‌رسد که قیمت کل آن معادل 36 میلیون تومان است و یکی از گران‌ترین آپارتمان‌ها در عظیمیه کرج با قیمت هر متر مربع هفت میلیون تومان است، این واحد 300‌ متری نوساز است و قیمت کل آن معادل دو میلیارد و 100 میلیون تومان می‌شود.


41bnqnz5soe26s2esbyt.png



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها