کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اطلاعات قیمت و اجاره مسکن در شهر تهران - بهار 94


کد خبر : ۱۴۳۴۰جمعه، ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰:۳۵۱۷۲۱ بازدید

در منطقه دو تهران بالاترین نرخ اجاره ماهانه آپارتمان به متری 925.000 تومان رسید که برای اجاره یک آپارتمان 60 متری باید ماهانه 5.5 میلیون تومان ...

در منطقه دو تهران بالاترین نرخ اجاره ماهانه آپارتمان به متری 925.000 تومان رسید که برای اجاره یک آپارتمان 60 متری باید ماهانه 5.5 میلیون تومان اجاره پرداخت کرد. رهن کامل این آپارتمان بیش از 180 میلیون تومان است.

گزارش جدید مرکز آمار ایران از نرخ های رسمی اجاره بها در فصل بهار 94 در تهران نشان می دهد، بالاترین نرخ اجاره بها در تهران در منطقه دو گرفته شده و موجر به ازای هر متر مربع 92500 تومان اجاره بها دریافت کرده است.

به گزارش برگزاری تسنیم، با این حساب بالاترین اجاره بهای ماهانه یک آپارتمان 60 متری در این منطقه 5.5 میلیون تومان بوده و اگر کسی بخواهد چنین آپارتمانی را رهن کامل کند، باید بیش از 180 میلیون تومان بپردازد، یعنی متری سه میلیون تومان که برابر است با قیمت خرید آپارتمان نوساز در برخی مناطق جنوب شهر تهران.این در حالی است که در همین شهر تهران، در منطقه 20 آپارتمانی با نرخ ماهانه 136 هزار تومان اجاره داده شده است یعنی متری 2272 تومان. اختلاف 40 برابری نرخ اجاره بها در کلان شهر تهران در نوع خود بی سابقه است.

 

gvscv7i3jtf8iltx13xm.png



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها