کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جدول قیمت زمین در 11 شهرستان استان مازندران


کد خبر : ۱۴۳۱۵پنجشنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۸:۲۶۱۲۱۶۱ بازدید

استان مازندران، استانی در شمال ایران و در کرانه‌های جنوبی دریای مازندران است؛ این استان از لحاظ جاذبه‌های گردشگری و جذب توریست رتبه یک ...

استان مازندران، استانی در شمال ایران و در کرانه‌های جنوبی دریای مازندران است؛ این استان از لحاظ جاذبه‌های گردشگری و جذب توریست رتبه یک را در ایران داراست و 22 استان را در خود جای داده و هم‌مرز با استان‌های گلستان، سمنان، تهران، البرز، قزوین و گیلان است.

مرکز و پرجمعیت‌ترین شهر این استان، شهرستان ساری است و قله دماوند مرتفع‌ترین قله ایران در مازندران و در شهرستان آمل قرار دارد.

قیمت زمین‌ها در شهرستان‌های استان مازندران تفاوت زیادی با یکدیگر دارند،‌ که این تفاوت قیمت به عوامل زیادی همچون کاربری زمین، متراژ، موقعیت جغرافیایی، داشتن یا نداشتن جواز ساخت و... بستگی دارد.

در میان 11 شهرستانی که در این گزارش آمده، شهر ساری ارزان‌ترین و گران‌ترین زمین‌ها را در خود جای داده است، به این صورت که زمین از هر متر مربع 10 هزار تومان تا 11 میلیون تومان در این شهر قرار دارد.

"به گزارش اقتصادنیوز" زمینی که با قیمت هر متر مربع 10 هزار تومان به فروش می‌رسد در یکی از روستاهای شهر ساری قرار گرفته و کاربری آن کشاورزی است و زمینی که با قیمت هر متر مربع 11 میلیون تومان به فروش می‌رسد واقع در شهر ساری است که کاربری تجاری دارد.

1ay00qgp0mrqk0mx91l1.png



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها