کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

افزایش قیمت روغن نباتی


کد خبر : ۱۴۳۰۴چهارشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۳:۵۷۱۷۲۵ بازدید

دبیر انجمن روغن نباتی از افزایش 5 درصدی قیمت روغن نباتی خبر داد.

محمد قبله با اعلام این خبر اظهار داشت: روغن نباتی بعد از دو سال امروز مجوز افزایش پنج درصدی قیمت را براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار دریافت کرد.

دبیر انجمن روغن نباتی، افزود: از مدت ها قبل پیشنهاد افزایش قیمت روغن نباتی، براساس قیمت جهانی روغن خام، هزینه‌های تمام‌شده تولید، به سازمان حمایت از مصرف کنندگان داده شده بود.

قبله پیش از این در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با گلایه از عدم موافقت برای حداقل افزایش قیمت روغن گفته بود: انجمن بعد از 2 سال تثبیت قیمت، تقاضای افزایش قیمت خود را به مقامات سازمان حمایت ارسال کرده و علی‌رغم خرید تضمینی دانه‌های روغنی این سازمان بنا به دلایلی حاضر به صدور افزایش قیمت برای واحدهای روغنی نیست.

به گزارش تسنیم، از چند ماه گذشته صنایع مختلفی درخواست افزایش قیمت محصولات خود را به سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان داده بودند. اما بنا به بخشنامه دولت هر گونه افزایش قیمتی منوط به تحویل مستندات و موافقت ستاد تنظیم بازار خواهد بود.  البته این چراغ سبز دولت برای افزایش قیمت ها در حالی اتفاق افتاد که قرار بود قیمت انواع محصولات بنا به تأکید و بخشنامه های دولت افزایشی نداشته باشند.

در مجموع انجمن روغن هم از دو ماه پیش درخواست خود را به سازمان حمایت ارسال و در نهایت ستاد تنظیم بازار در روز جاری با افزایش پنج درصدی قیمت روغن نباتی موافقت کرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها