کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تصاویری از نوبرانه جدید تویوتا


کد خبر : ۱۴۲۸۰چهارشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۱:۲۴۱۳۳۹۲ بازدید

تویوتا اولین بار در نمایشگاه خودروی نیویورک امسال که در ماه آوریل برگزارشد از دو مدل تازه برای تویوتا راو4 خود که یکی مدل بنزینی و دیگر ...

تویوتا اولین بار در نمایشگاه خودروی نیویورک امسال که در ماه آوریل برگزارشد از دو مدل تازه برای تویوتا راو4 خود که یکی مدل بنزینی و دیگر هیبریدی است رونمایی کرد ولی جزییات بسیار کمی از آن را برای طرفداران این شاسی بلند ژاپنی به نمایش گذاشت. اما امروز تصاویری از چند نمونه از این خودرو که در حال حرکت در کاروانی از خودروهای تویوتا  در لوس‌آنجلس بودند گرفته‌شده است که تغییرات بیرونی مدل 2016  راو 4 را بیشتر نمایان میکند.

در این تصاویر چهار تویوتا راو 4 2016دیده می‌شوند که دو مدل از آن‌ها (آبی و نقره‌ای‌رنگ) هیبریدی هستند، دو مدل راو 4 دیگر مدل SE AWD یا همان چهارچرخ متحرک بنزینی هستند.


t742vazzie911xqa7gc3.jpg

مدل هیبریدی این تویوتا به یک موتور 2.5 لیتری ۴ سیلندری و یک موتور الکتریکی در هر محور با سیستم انتقال نیروی پیوسته (CVT) مجهز است شده است، این موتور سال گذشته بر روی نسخه هیبریدی لکسوس NX 300h قرار داده‌شده بود که در اصل از مدل پایه‌ی بنزینی راو ۴ قوی‌تر بوده و با ترکیب موتور بنزینی ۱۵۴ اسب بخاری و موتور الکتریکی، خروجی 194 اسب بخاری خواهد داشت که به کمک فناوری تلفیق دو سیستم موتور مخصوص تویوتا تکمیل خواهد شد.

راو 4 2016 با ظاهر بیرونی جدید و در کل تیزتر ازجمله سپرهای عقب و جلوی جدید، جلوپنجره‌ی برجسته و کشیده‌تر در کنار چراغ‌های ال ای دی تازه طراحی شده و آنتن کوسه‌ای در رنگ‌های سفید، مروارید مشکی، آبی و نقره‌ای متالیک عرضه میشود.

نمای داخلی این خودرو هم با بهره‌گیری از متریال درجه‌یک در کنار دو نمایشگر یکی 4.2 اینچی که در کنار نشانگر سرعت در جلوی راننده قرار داشته و دیگری هم نمایشگر میانی تمام لمسی ۷ اینچی است و درکنار تغییرات کوچک دیگر در مجموع تغییرات داخلی خواهند بود. ازجمله ویژگی‌های جالب راو ۴ ۲۰۱۶ قابلیت دید پرنده‌ی این خودرو است که با ترکیب ۴ دوربین بیرونی آن دید کامل‌تری از محیط اطراف را در اختیار راننده قرار می‌دهد.

gbwrcbqwpljp92xp7but.jpg

راو ۴ ۲۰۱۶ در میان اولین خودروهایی است که به فناوری Toyota Safety Sence مجهز میشود به این معنی که خودرو با کمک سنسورها و دوربین‌های خود می‌تواند پیش از رخ دادن برخورد با موانع پیش روی آن هشدار داده و یا در شرایط دیگری به‌مانند خارج‌شده از خط‌کشی خیابان و یا احتمال برخورد با عابر پیاده راننده خود را مطلع سازد. تویوتا راو ۴ جدید تا پاییز امسال به معرض فروش گذاشته خواهد شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها