کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ماجراهای عجیب در بازار میوه


کد خبر : ۱۴۲۳۴دوشنبه، ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸:۵۳۳۰۱۷ بازدید

طی هفته های اخیر بازهم اتفاقاتی رخ داده تا موضوع قاچاق میوه همچنان از مباحث اصلی مورد بحث در مطبوعات و رسانه ها باشد. از جمله این ...

طی هفته های اخیر بازهم اتفاقاتی رخ داده تا موضوع قاچاق میوه همچنان از مباحث اصلی مورد بحث در مطبوعات و رسانه ها باشد. از جمله این رخدادها می توان به  ۲۵  کانتینر میوه آلوده‌ای اشاره کرد که قرار بود از مرز پیرانشهر وارد و در کشور توزیع شود اما مسئولان مانع از ورود این محموله‌ها به داخل شدند، میوه های مذکور دارای گواهی بهداشت کشور عراق بودند و قرار بود که به عراق بروند اما اینکه چرا سر  از ایران درآورده بودند؛ سئوالی است که باید به آن پاسخ داده شود؟

علاوه بر این، چندی قبل  رئیس شعبه ۱۴ تعزیرات حکومتی شهر تهران از ورود یک محموله پرتقال قاچاق به چرخه فروش پس از کشف و ضبط آن خبر داده بود.

ناصر مدیحی در این زمینه گفته است: براساس قانون، محموله‌هایی که توقیف می‌شود باید به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تحویل داده شود تا آنها در این مورد تصمیم‌گیری کنند.  وی افزود: در این میان، یک تعاونی مصرف فرهنگیان این محموله را از سازمان مذکور خریداری کرده تا آن را در میان اعضای خود تقسیم کند اما بعد از خرید محموله‌ها سر از میدان میوه و تره‌بار در آورده‌اند.

مدیحی با بیان اینکه شرکت تعاونی یاد شده این میوه‌ها را به قیمت ۴۰۰۰ تومان خریداری کرده است، گفته است: این در حالی است که شرکت تعاونی مذکور میوه‌ها را به قیمت ۵۲۰۰ تا ۵۵۰۰ تومان به غرفه‌ای در میدان میوه و تره‌بار فروخته و این پرتقال‌ها به قیمت ۶۵۰۰ تا ۷۰۰۰ تومان در اختیار فروشندگان سطح شهر قرار گرفته‌اند. وی اضافه کرد: بنابراین پرتقال‌های ۴ هزار تومانی به قیمت ۱۰ تا ۱۲ هزار تومان در اختیار مردم قرار گرفته است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها