کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت آپارتمان در شهر اردبیل


کد خبر : ۱۴۲۱۹دوشنبه، ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸:۳۸۶۴۶۰ بازدید

در این روزهای گرم تابستان، بسیاری از افراد برای تفریح ترجیح می‌دهند به شهرهای خوش آب و هوا سفر کنند و اوقات فراغت خود را در این شهرها ...
قیمت آپارتمان در شهر اردبیلقیمت آپارتمان در شهر اردبیل

در این روزهای گرم تابستان، بسیاری از افراد برای تفریح ترجیح می‌دهند به شهرهای خوش آب و هوا سفر کنند و اوقات فراغت خود را در این شهرها بگذرانند، یکی از شهرهای خوش آب و هوای ایران در فصل تابستان، شهر اردبیل است که زیبایی‌های طبیعی آن باعث شده تا این شهر به شهری توریستی تبدیل شود.

برخی از افراد در این شهر خانه‌ای خریداری کرده تا در زمانی که برای تفریح به آنجا می‌روند، در خانه خود اقامت کنند، اما بیشتر افراد در این شهر خانه‌ای را برای یک روز یا چند روز اجاره می‌کنند؛ اجاره‌هایی که گاهی بسیار سرسام‌آور است، در ضمن اکثر این واحدهای آپارتمانی بدون هیچ امکاناتی اجاره داده می‌شوند.

اما قیمت این واحدهایی که با قیمت‌های عجیب اجاره داده می‌شوند چقدر است؟ مالکان این خانه‌ها با خریدن آنها چقدر سود می‌برند؟ آیا خریدن خانه برای کسانی که هر سال به این شهر می‌روند به صرفه‌تر نیست؟

به گفته یکی از مشاوران املاک در سلمان‌شهر اردبیل، به دلیل آنکه این منطقه از ارزان‌ترین منطقه‌های این شهر است، افراد می‌توانند با مبلغ 40 تا 50 میلیون در این منطقه واحدی خریداری کنند.

یکی از مشاوران املاک در شهر اردبیل به اقتصادنیوز گفت: محله‌هایی همچون شهرک آزادگان، حافظ و شهرک کارشناسان از جمله بهترین محله‌ها در شهر اردبیل است و قیمت هر متر مربع آپارتمان نوساز در هر یک از این محله‌ها از متری یک میلیون و 700 هزار تومان شروع می‌شود؛ البته در شهرک‌های دیگر می‌توان با قیمت پایین‌تر نیز واحدی پیدا کرد.

او افزود: در این محله‌ها کوچک‌ترین واحدها 90متری هستند و متراژهای پایین در این محله‌ها یافت نمی‌شوند.

یکی دیگر از مشاوران املاک به اقتصادنیوز گفت: ارزان‌ترین محله در شهر اردبیل سلمان‌آباد است که قیمت هر متر مربع آپارتمان نوساز در این محله از 800 هزار تومان شروع می‌شود.


i9twgcql6tcmnessm7k6.png



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها