کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

آژانش مسافرتی جا اینجاس
iRest
فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
ایکاپ
نیسان
کانال تلگرام ایران جیب

سانتافه جدید چه امکاناتی دارد؟

کدخبر:۱۴۱۷یکشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۸:۲۸۲۶۳۳۱ بازدید

یکی از موفق‌ترین خودروهای بازار ایران هیوندای سانتافه است که در کلاس suvهای سایز متوسط یکه‌تازی می‌کند.
سانتافه جدید چه امکاناتی دارد؟

دنیای خودرو : سال‌ها از اولین حضور آن در بازار ایران می‌گذرد و در این سال‌ها نیز این خودرو دستخوش تغییراتی شده که مهم‌ترین آن‌ها پر‌قدرت‌تر شدن موتور آن است. اما به تازگی نسل جدید این خودرو با چهره‌ای زیبا وارد بازار ایران شده است که می‌توان گفت همانند نسل قبل خود جذابیت‌های فراوانی برای مشتریان این کلاس از بازار دارد. از اینرو؛ به مقایسه این نسل با نسل قبل پرداختیم تا بیشتر با تغییرات دو نسل از سانتافه آشنا شویم. اوایل سال ۲۰۰۱ ایده‌های جدی شرکت کره‌ای هیوندای برای رقابتی آشکار با فورد Escape‌، مزدا tribute و Pontiac Aztek به ثمر نشست و مدل جدید با اسم سانتافه که نام شهری در نیومکزیکو و نزدیک به آرژانتین است، تولید و به سرعت در آمریکای شمالی تبدیل به محبوب‌ترین خودرو خانواده شد اگرچه هیوندایی بازار را آشفته می‌دید اما سانتافه باز هم توانست به موفقیت برسد و فروش بالایی داشته باشد در آمریکا در سال 2007 سانتافه که در کلاس متوسط SUVها بین توسان که یک SUV کوچک بود  و وراکروز که یک SUV فول سایز، قرار گرفت. در نظرسنجی که در سال 2008 از مردم شد هیوندایی سانتافه بهترین خودروی SUV و جزو10 خودروی برتر سال 2008 توسط مجله‌ها شناخته شد. در تست‌های مختلفی که انجام گرفت این خودرو یکی از ایمن‌ترین خودروها معرفی شد. در ضمن سانتافه در رده کم‌خرج‌ترین خودروها نیز قرار دارد. //

نسل اول 
سانتافه در اولین سال یعنی سال 2001 با دو موتور به بازار آمد، در شمال آمریکا با موتور 4/2 لیتری چهار سیلندر به صورت استاندارد و گیربکس پنج سرعته دستی و چهار سرعته اتوماتیک که البته دیفرانسیل جلو بود و یک موتور شش سیلندر که چهارچرخ متحرک بود نیز به صورت آپشن در نظر گرفته شده بود. در استرالیا نیز با یک موتور 7/2 لیتری و گیربکس چهار سرعته اتوماتیک به دست مشتریان می‌رسید. 

2002
سانتافه در دومین سال از حضور خود در بازار دچار تغییرات خاصی نشد.ولی همچنان تقاضا برای آن وجود داشت هیوندایی هم با تغییراتی کوچک ایرادات را برطرف کرد.
در اواسط سال 2002 دوباره سانتافه دچار تغییرات شد. هیوندایی با اضافه کردن ظرفیت باک سانتافه از 65 به 75لیتر و تغییر آرم درب عقب خودرو سعی در فروش بیشتر داشت، همچنین در داخل کابین نیز دچار تغییرات شد که از جمله آن به طراحی مجدد کنسول میانی و تغیر مکان ساعت خودرو می‌توان اشاره کرد.

2003
در سال 2003 به دنبال برخی اعتراض‌ها از سوی مشتریان به علت نبود چراغ در جعبه داشبورد و عدم قدرت کافی ،مدل تقویت شده 3.5 لیتری به صورت شش سیلندر V شکل تولید  و یا  موتور بزرگ‌تر با کنترل کامپیوتر و چهارچرخ متحرک به بازار عرضه شد. در این مدل سیستم صوتی با شش دیسک به صورت استاندارد  بر روی سانتافه نصب می‌شد. 

2004
هیوندایی در سال 2004 با آگاهی‌های فراوان و تغییرات کم در سانتافه به کار خود ادامه داد. در این سال  دو مدل جدید عرضه شد که مدل پایه GL بود و مدل فول آپشن GLS نام داشت. 

2005
آخرین فیس‌لیفت نسل اول سانتافه در سال 2005 انجام شد و تغییراتی همچون جلوپنجره، چراغ‌های عقب سپر عقب و شکل ادوات داخلی را در برداشت. کیلومترشمار این سانتافه با عدد 140 مایل بر ساعت مشخص بود و این طراحی بهتر، بلیت فروش بالا برای سانتافه بود. همچنین یک آفتاب‌گیر طراحی شد که با پیچیدن خودرو جلوی نور را می‌گرفت و آفتاب چشم راننده را اذیت نمی‌کند. در آن زمان مدل پایه سانتافه دیگر ساخته نشد و راه را برای توسان باز ‌کرد.در استرالیا همه مدل‌های عرضه شده با سپر هم رنگ بدنه تحویل مشتریان شد. سانتافه در مدل GL دارای موتور چهار سیلندر و گیربکس پنج سرعته دستی بود. همچنین یک موتور شش سیلندر 7/2 لیتری نیز بر روی سانتافه قرار داشت.

2006
در سال 2006 سانتافه کمی تغییر کرد و با رنگ نادر سبز تیره بسیار مورد توجه بود. در میانه‌های سال تولید سانتافه کم شد و برخلاف همیشه فروش خوبی نداشت. بعضی از رنگ‌ها هم به صورت سفارشی بودند. مانند رنگ مشکی که به صورت آپشنال عرضه می‌شد که باید مبلغ 1900 دلار بیشتر پرداخت می‌شد. سانتافه در اروپا با همه امکانات اضافی حدود 30 هزار دلار قیمت داشت. همچنین در اروپا با دو موتور 2 لیتری دیزل و 7/2 لیتری بنزین‌سوز عرضه می‌شد

نسل دوم
در مورد سانتافه جدید باید گفت ایرادهای وارده به نسل اول مانند ورود صدای محیط به داخل و عدم دید مناسب در عقب کاملاً حذف شد. اما نسل دوم یا همان مدلی که ما در ایران هم می‌بینیم از ابتدای سال ۲۰۰۷ روی پلت‌فرم CM در کارخانه هیوندای آلابامای آمریکا ساخته شد. اولین بار از این خودرو طی یک تشریفات خاص در نمایشگاه دیترویت سال ۲۰۰۶ رونمایی شده بود. در کل سانتافه در سه تیپ LX، SE و GLS تولید شد که مدل آخر نام آشنای ایرانی‌ها است.سانتافه GLS با حجم ۲۶۵۶ سی‌سی می‌تواند ۱۸۵ اسب بخار قدرت را در ۶۰۰ دور در دقیقه تولید کند. گشتاور آن ۱۸۳ پوند بر فوت است که در ۴۰۰۰ دور در دقیقه به حداکثر خود می‌رسد. با توجه به این حجم طی کردن شتاب صفر تا ۱۰۰ ظرف مدت ۱۱/۷ ثانیه خیلی هم بد نیست.

2009
در سال 2009 سانتافه دچار تغییر خاصی نشد و در دو مدل SE و LIMITED عرضه شد. یکی از تجهیزاتی که بر روی سانتافه نصب شد خروجی IPOD بود.سانتافه در سال 2010 با نیروی بیشتری برای مقابله با رقیبان به بازار عرضه شد چون باید انتظارها را برآورده می‌ساخت. تغییرات ناچیزی در بیرون، جلو پنجره جدید، همچنین کابینی متفاوت‌تر به وجود آمد. یک موتور شش سیلندر 5/3 لیتری با 277 اسب‌بخار قدرت و یک موتور 3/3 لیتری و یک موتور دیزل 2/2 لیتری مختص بازار شمال آمریکا در نظر گرفته شد.سانتافه توانست از تست‌های سلامت سربلند بیرون بیاید و موفق به کسب پنج ستاره از موسسه NCAP شده است. هنگامی که تویوتا پرادو در بازار، یکه‌تازی می‌کرد شاید شرکت ایرتویا فکرش را هم نمی‌کرد که روزی مغلوب رقیبی کره‌ای شود که با ورود خود بتواند بازار SUVها را متحول کند و با سیستم تعلیق منحصربه‌فرد خود که همانند یک سواری نرم است تحولی عظیم در سواری خشک SUVها ایجاد نماید. 

2013
سال 2013 اما آغازی تازه برای سانتافه بود چرا که نسل جدید این خودرو با چهره‌ای زیبا راهی بازار شد خودرویی که هم‌اکنون در بازار ایران نیز حضور دارد و پیش‌بینی می‌شود که همانند نسل قبلی خود در بازار ایران موفق باشد.

نمای بیرونی
 

 



سانتافه نسبت به نسل قبل خود تغییرات زیادی دارد که این تغییرات در ظاهر بیش از قسمت‌های دیگر مشهود است. چراغ‌های جلو با خطوط شکسته زیباتر از نسل قبل که از خطوطی نرم بهره می‌برد جلوه می‌کنند که البته در این میان نمی‌توان از جلو پنجره ذوزنقه‌ای‌شکل نسل جدید چشم‌پوشی کرد چرا که به واقع در زیبایی قسمت جلو نقشی تعیین‌کننده داشته است. در نمای جانبی نیز تغییرات شامل فرم بدنه است که از خطوطی تیز تشکیل شده‌اند و این خطوط تیز در چراغ‌های عقب و نمای عقب نیز کاملاً مشخص است طراحان هیوندای فرم این خودرو را از حالت کلاسیک با خطوط نرم به فرمی اسپرت با خطوطی تیز تغییر داده‌اند.

مشخصات فنی

 


نسل قبل هیوندای سانتافه در بازار ایران با دو نوع موتور حضور داشت. در اوایل ورود به بازار ایران موتور 2700 سی‌سی 175 اسب‌بخاری بر روی این خودرو نصب می‌شد اما نمونه فیس‌لیفت این خودرو نیز بعدها با موتور 3500 سی‌سی 276 اسب‌بخاری روانه بازار شد. هر دوی این موتورها شش سیلندر بودند اما در این نسل این خودرو با دو نوع موتور چهار سیلندر 2.4 لیتری و شش سیلندر 3.3 لیتری عرضه شد که نمونه 2.4 لیتری قادر به تولید 174 اسب‌بخار قدرت و نمونه شش سیلندر آن نیز 267 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. سانتافه در این نسل از موتورهای پر قدرت‌تر هم بهره می‌برد اما اینکه در بازار ایران حضور داشته باشند یا خیر؟ سئوالی است که در آینده پاسخ آن را خواهیم یافت. به هر حال این خودرو در این نسل در بازار ایران از موتورهای کم بازده‌تری برخوردار است هر چند که به طور کلی نسبت به نسل قبل خود پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است.

قیمت

 


سانتافه جدید در این نسل در نمونه 2.4 لیتری با قیمتی در حدود 190 میلیون تومان عرضه می‌شود. این در حالی است که نمونه 3.3 لیتری جدید نیز با قیمتی در حدود 240 میلیون تومان در بازار موجود است. سانتافه 2012 یا همان نسل قبل نیز با قیمتی در حدود 171 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

کابین

کابین خودروها امروزه عاملی تعیین‌کننده برای رضایت مشتریان است از این‌رو انتظار می‌رفت که سانتافه نیز با کابین درخور توجه روانه بازار شود شاید بتوان گفت که سانتافه جدید کابینی شبیه به برادر کوچک خود توسان دارد اما هر چه که هست متفاوت از نسل قبل خود بوده و البته باز هم می‌توان گفت مدرن‌تر و البته اسپرت‌تر است این در حالی است که کیفیت بالاتری را نیز نسبت به نسل قبل خود ارائه داده و البته از امکانات بیشتر  نیز برخوردار است.

امکانات

سانتافه در این نسل از امکاناتی به مراتب بیشتر از نسل قبل بهره می‌برد که می‌توان به شیشه‌ها و آینه‌های برقی، قفل مرکزی، سیستم ورود بدون کلید، مه‌شکن جلو، رینگ آلیاژی 18 اینچی، سیستم ترمز ABS، کروز کنترل، کاور موتور، راهنمای آینه‌های جانبی، سنسور عقب، قفل ایمنی کودک، برف پاکن و شیشه‌شور عقب، فرمان هیدرولیک با قابلیت تنظیم در عمق و ارتفاع، کنترل سیستم صوتی روی فرمان، فرمان و دسته دنده چرم، سیستم مدیریت پیمایش (کامپیوتر سفری)، سیستم کنترل پایداری (ESP)، سانروف برقی، بال عقب، آینه‌های تاشو برقی، پکیج چرم، سنسور پارک عقب، صندلی برقی راننده، سیستم تهویه اتوماتیک دوگانه، تهویه سرنشینان عقب، ایربگ‌های کامل جلو، جانبی و پرده‌ای، DVD نویگیشن، استارت دکمه‌ای، ماساژور، گرمکن و سردکن فرمان، گرمکن و سردکن صندلی‌های سرنشینان جلو و عقب، نورپردازی داخل، کول باکس، سقف پاناروما، کی لس استاتر، درب صندوق عقب برقی، داخل دو رنگ مشکی و کرم اشاره کرد.

بلیط هواپیما



دیدگاه ها

هویج: 1392/7/2113:30:32،
261
76
هرچه داشته باشد مهم این است که ما چیزی نداریم!!!!!!!!!!!!!!!!!
رضا: 1392/7/2113:45:41،
177
89
قرار نیست که هر مقاله ای یا review که نوشته میشه قادر به خریدش باشیم، همین که آشنا بشیم و از اطلاعات دنیای مدرن عقب نمونیم کاربرد لازم و کافی هست...
علی: 1392/7/2114:07:14،
197
43
آقا رضا توجه کنید که این امکانات توی دنیای امروز یه حداقل برای ماشینها است و این ماشین جزو خودروهای لوکس به حساب نمیاد.متاسفانه از بس به ما این فرقونای داخلی رو دادن که کولر هم جزو امکاناتش محسوب میشه!فکر میکنیم این ماشینها امکانات ویژه ای دارن!
خیار: 1392/7/2121:02:38،
70
35
خدا بهت بدهد
محمد: 1392/7/2400:48:41،
42
41
جالبه اگه 1 مقایسه بین شروع فعالیت اونا و ما در عرصه خودروسازی بیاندازیم...
خصوصا در مورد قیاس بین هیوندا و ایران خودرو، یا بهتر بگم، سمند و سوناتا(2 خودرو پایه 2 شرکت)
دانیال: 1392/7/2113:43:28،
77
57
"با سیستم تعلیق منحصربه‌فرد خود که همانند یک سواری نرم است تحولی عظیم در سواری خشک SUVها ایجاد نماید" سانتافه واقعا یکی از خشک ترین ماشین های ایران است خصوصا مدل هایی با موتور 2700 سی سی.
علیرضا: 1392/7/2113:59:08،
69
48
بی صبرانه منتظر ورودت به بازاریم... چون این مدل قدیمیه راه نمیییییییره!!!!
vahid: 1392/7/2114:27:39،
52
43
ديگه مدل قديميش اينقدر زياد شده كه تكراريه
اشكان: 1392/7/2114:45:19،
55
39
نسبت به نسل قبلي از نظر كيفيت ساخت خيلي بهتره شده اما خداييش موتور ٢.٤ ليتري براي همچين ماشيني كمه.
اگر مدل گرندش وارد بازار ميشد خيلي خوب بود.
بهارستان: 1392/7/2114:54:36،
83
62
بجای صفر سانتافه کارکرده پرادو بگیر حاشو ببر! تویوتا یه چیز دیگس!
رضا: 1392/7/2115:00:37،
136
40
من واقعا سرم دود میکنه و نمیتونم بفهمم که چرا خودروسازان داخلی با این همه جوون خلاق و باهوش ایرانی نمیتونن مثل کره تنوع طراحی داشته باشن!!؟
یعنی جوانان کره ای از جوانان ایرانی باهوش ترند!؟
آقایآن مدیرعامل پاسخ بدهید.چراااااااااااا؟؟؟
علی: 1392/7/2116:31:11،
126
37
رضا جان آخه مدیران کره ای ازبس بی فکرن بلد نیستن مثل مدیران ما باند بازی کنن و یه مشت افراد بی سواد از اقوامشون رو دور خودشون جمع کنن،دلشونم نمیاد ماشینای 40سال پیش رو با قیمت خون پدرشون به مردم بدبخت غالب کنن،بیچاره ها عقب افتاده ان دیگه!
امین: 1392/7/2121:47:51،
62
60
منفی دادن به رضا برای چیه!؟ مگه حرفش غلطه!؟
مهدی: 1392/7/2122:00:04،
54
45
اقای مدیر عامل کیه اقای مدیر امل.....
علیرضا: 1392/7/2210:57:42،
55
82
دلیل منفی دادن به رضا اینه که جوانان ایران دیگه معتاد شدن
احسان: 1392/7/2323:11:15،
43
40
جوونای کره ای با استعدادتر نیستن ولی مدیراشون مدیرترن
برزو : 1394/1/2810:10:58،
38
34
باسلام و در پاسخ به رضا باید بگم . شما حرف حساب می زنی . جوون های ما یک سرو گردن از همه جوون های دنیا برتر هستن . چه به لحاظ هوش و چه کوشش و پیگیری در کار . ولی . ولی . ولی
جوون ما پول توی جیبی نداره که کارخونه مثلا ماشین سازی راه بندازه . پس تخصص رو گرفته ولی پول نداره . چکارباید بکنه . سرمایه گذار بیاره واسه حمایت ، مشارکت و شراکت .
حالا سرمایه گذار از هرنوعی که فکر کنی اومد و وارد شد . اولا به جوون ما میگه 98 درصد من و 2 در صد تو و گرنه کات . خوب قبوله کار شروع میشه . جوون ما میگه ماشین میسازیم با این کیفیت میدیم بازار رقابتی بزیم توی دهن فلا شرکت . طرف میگه نه ، نشد . ما به فکر کفیت نیستیم . کیفیت یعنی تعداد صفر های حساب بانکی و کمیت یعنی اینکه مشتری 5 سال دنبال ما و قطعات یدکی بگرده . توی صف وایسته حرف زیادی نزنه وقتی هم گفتیم پیش فروش ،از دوسال جلوتر پول بریزه به حساب ما .خخخخخخخ
مازیار: 1392/7/2117:04:28،
121
89
خوشگله....ولی....اسپورتیج خوشگلتره .....
بی نام: 1392/7/2218:01:32،
48
51
بله چون طراح اسپورتیج ،طراح معروف آلمانی ،آقای پیتر شریر ه
حمید: 1392/7/2119:48:19،
45
42
ماشین کره ای به این شکل و شمایل بدون شک بازار خوبی در ایران داره..خشک باشه واسه دور دور کردن جوونا که خوبه ...میخرن دوستان بیخود تو سر مال نزنید....
افراسیاب: 1392/7/2121:43:08،
42
86
به امید روزی که ما هم سوار بشیم من امید وارم.
مهدی: 1392/7/2121:58:32،
37
44
به این لگنا که نگاه میکنم چشمام درد میگیره شاسی بلنده ایرانی بزارید حالشو ببریم نکنه نداریم
محسن: 1392/7/2123:22:02،
43
40
هرچقد قشنگ باشه ما ازش محروم هستيم بايد فقط اين ارابه هاي مرگ بخريم و خودمونو با اينا زندگيمون به پايان برسانيم
ممل: 1392/7/2201:18:08،
100
53
اقایون قیمتش چنده؟؟؟؟منفی ندیدا نمیخام بخرم پولم ندارم فقط خواستم بدونم ...حالا منفی بدید هی..در ضمن بچه مایه دارای مراجعه کننده ویلا فروشی شمال داریم سلمانشهر سند شاهنشاهی 100متر
یه پولدار ...: 1392/7/2209:12:22،
59
46
آخ جون همین فردا میرم میخرمش فقط 45500 تومن کم دارم دوستان کسی نداره دست قرض بده تا فردا پس فردا که یـــــــــــــــارانه هارو میریزند به حساب !!!
پولدار 2: 1392/7/2213:45:24،
49
39
وصف العیش نصف العیش
من نیز یارانه رادادند میخرم.حداقل تا آن موقع شاد باشم. و وقتی یارانه رادادند مجدد تصمیم می گیرم.آخه پول یارانه خیلی زیاده ونمیخوام آنرا حیف ومیل کنم.
امیر: 1392/7/2216:19:41،
41
61
ولی هر چقدر خوب باشه به برند ژاپنی که حریفش پرادو است نخواهد رسید .
سالار: 1392/7/2317:11:28،
51
30
داداش گلم این دو خودرویی که شما نام بردی در یک رده تیپ بندی نیستن که قابل مقایسه باشن میتونی با تویوتا راو 4 یا... مقایسش کنی. در ضمن محض اطلاع همه دوستان عرض میکنم که هیوندای در سال 2013 جزو 3خودرو ساز اول دنیا شد
علیرضا: 1392/7/2315:16:39،
70
49
بجای اینکه بنزو...واردکنن دارن فرقون واردمیکنن ودوبرابرقیمت بنزو...میفروشن
mehdi: 1392/7/2315:38:37،
53
47
سلام بچه ها من مدل 3300 سی سی رودارم به نظرم به خاطر40یا50میلیون نبایدبری 2400سی سی روبخری من که واقعاحال میکنم باهاش موتور فوق العاده ای داره سواری عالی داره نسبت به مدلهای قبلیش توصیه ام موتور3300سی سی شه
محمد: 1392/7/2321:16:48،
47
65
من اي ماشين رو دارم ولي نميدونم چرا تو ميشينم ماشين ميلرزه ولي سرعت ميگيره خيلي خوب ميشه من خيلي از اين ماشين راضيم
Ali: 1392/7/2811:40:32،
27
46
دوستان حواستان باشد که ، طول عمر ماشين های پلاستيکی کره ای پنج سال بيشتر نيست.
محمد: 1392/8/1621:34:39،
28
35
من وامیستم تا مدل 2020 بیاد اونوقت میخرم الان پولمو حیف نمیکنم
اردلان مکاره چیان: 1392/10/513:24:29،
30
55
من عاشق موتور سانتافه ام
2400 سی سی واقعا با 3500 سی سی ها برابر ی میکنه چون ماشین های 3500 سی سی سنگین تر هستن.

طراحی و دیزاینش هم عالیه

تا 230 کیلومتر من باهاش رفتم . تو لواسان هم تمام تپه ها رو رفتم. جای که فقط fj cruse می تونست بره. ماشین سبک و پر قدرتیه
هادي: 1392/11/410:22:34،
23
15
موتور ٢٤٠٠ cc در نگاه اول ضعيف به نظر ميرسه اما بخاطر تكنولوژي بالا ( استفاده از سيستم توربو ) كه قبلا تو ماشين هاي مسابقه استفاده ميشد از قدرت و سرعت مناسبي برخورداره ضمنا مصرف پايينش در قالب يك SUV قابل قبول نظر خيلي ها رو به خودش جلب كرده همچنين فول اين ماشين رو ميشه با rx350 لكسوس مقايسه كرد من هر دو مدلشو داشتم
امیر: 1393/1/715:16:29،
25
26
من نزدیک به 1ماه که یه نیو سانتافه خریدم ازش راضی هستم ولی همونطوری که دوستان گفتند نسبت به ماشین قبلیم)ویتارا( خشک تره ولی کلا خیلی خوبه و خیلی امکانات داره.
محمد: 1393/4/2212:29:34،
19
22
نه بابا پول ما ایرونیا که به اندا زه ی 160 میلیون نیست. ما ایرانیا باید همون پیکان خودمون سوار بشیم.
امبر: 1393/5/2801:51:27،
55
32
من نداشتم ولی از تیپش خوشم میاد
Reza: 1393/7/800:03:33،
46
22
چون تنوع اپشن زیاده در این خودرو لطفاقیمت 2015 را با اپشن هایش بگداریید چون قراره بابام برای مامانم بخره در صورتی که خودش پیاده راه میره
REZA: 1393/7/800:09:51،
32
18
ب دلیل تنوع اپشن های زیاد لطفا هر خودرو را با داشتن همان اپشن های موجود قیمت گذاری نمایید چون قراره بخریم
محم رضا : 1393/7/1622:48:48،
34
16
سلام : سایت خیلی خوبی دارید من سانتافه گراند حجم موتور 3300 دارم سوال : دگمه زیر فرمان بانام ( eco ) چه کاری انجام میده ، مصرف سوخت کم میکنه یا ...
mojtaba: 1393/8/1622:33:24،
24
20
سلام میخواستم بدونم نیو سانتافه چجور ماشینیه و ایا اتو پارک ا
هم داره ممنون میشم
ميلاد: 1393/10/2700:46:40،
20
16
از نظره من هم فوقولاده زيباست هم به نسبت sub بودنش خيلي نرمه و ادمو خسته نميكنه واقعا ماشين لوكس و كلاسيكيه تو رنج قيمت ٢٠٠ ميليون تقريبا ميشه گفت بهترين گزينه هست البته ٣٣٠٠ خيلي بهتره اما از ديده من ٢٤٠٠ هم خوبه وواقعا طراحيه اسپرت و زيبايي داره فقط رنگه سفيد نخرين مشكي با رينگه ١٩ اينچي عاليه
عبدالناصر فنائی: 1394/9/715:13:12،
15
24
سلام ازشهریور 94 تاحالا فول آسیایی 2015 سانتافه جدید سفارش امارات را خریدم خیلی راضی هستم لطفا بادلاستیکهاش را روی 33 که شرکت هیوندایی گفته تنظیم کنید میبینید که ازسواری های هیوندا دست کمی نداره مصرف ترکیبی اون هم مناسبه فقط شتاب اولیه این ماشین اونهم بخاطر وزن 1550کیلویی مقداری کمه ولی درحرکت بی نظیره
جمشید : 1394/10/1716:31:08،
17
10
من مدل ٢١۴فول رو خریدم خیای عالیه و از مدلهای قبلی که داشتم هم بهتره مصرف پاین و زیبای خاص که داره و از ای ایکس ۵۵هم بهتره از تجربه ای که داشتم مبگم
جمشید: 1395/2/312:47:57،
16
19
سلام محمد رضا در مورد اکو برای مصرف بهینه سوخت خودرو هست و تا زمانی که اون روشنه خودرو شتاب نداره چون سوخت کمتری به موتور میرسه در جاده و شیبها و سبقت ناگهانی بهتره خامش بشه
سعید : 1395/4/700:45:34،
24
26
بابا 10مدل سانتافه 2016هست کدوم بلاخره اخرشه ما بخریم1 رادار 2 رادار 3 رادار 4رادار
مردد موندم ...
مسي: 1395/11/522:43:43،
11
16
من 500,000,000ميليون تؤمن دارم به نظرتون چي بخرم بهتره

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
نگین خودرو
آیسان پرواز
رزرو هتل

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
آنلاین جو
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک دیجی استایل
بلیط هواپیما