کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نوسانات نرخ ارز از این پس محدود می‌شود


کد خبر : ۱۴۱۵۰شنبه، ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷:۳۴۲۶۱۳ بازدید

وزیر امور اقتصاد و دارایی، با تاکید بر اینکه از این پس نوسانات نرخ ارز محدود خواهد بود، گفت: ما به دنبال ایجاد ثبات و آرامش در بازار بوده و خوشحالیم که تا ...

وزیر امور اقتصاد و دارایی، با تاکید بر اینکه از این پس نوسانات نرخ ارز محدود خواهد بود، گفت: ما به دنبال ایجاد ثبات و آرامش در بازار بوده و خوشحالیم که تا حدودی این ثبات ایجاد شده است.

به گزارش خانه ملت، علی طیب نیا در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا احتمال کاهش نرخ ارز در روزهای و هفته های آتی وجود دارد یا خیر، گفت: ما به دنبال ایجاد ثبات و آرامش در بازار بوده و خوشحالیم که تا حدودی این ثبات ایجاد شده است.

طیب نیا باتاکید براینکه ازاین پس نوسانات نرخ ارز محدود خواهد بود،تاکید کرد: تصور ما این است که نوسانات نرخ ارز محدود شود، اما رقمی را نمی توان برای آن درنظرگرفت و دراین باره اگر هرکسی عددی برای کاهش نرخ ارز تعیین کند،دروغ گفته است.

وزیر امور اقتصاد و دارایی با بیان اینکه تعیین نرخ ارز در کشور برعهده سیستم شناور مدیریت شده است، تصریح کرد: در این سیستم تعیین نرخ ارز نه برعهده دولت و نه بانک مرکزی است؛ بلکه قیمت در بازار و تحت تاثیر عوامل اقتصادی تعیین می شود.

 بر اساس این گزارش لغو برخی از تحریم‌ها طی یک‎سال و نیم گذشته به‌طور متوسط 2,6 درصد در کاهش قیمت دلار مؤثر بوده است. برهمین اساس ماجرای لغو تحریم بانک مرکزی نیز می‌تواند، در بهبود شرایط بازار مؤثر باشد حال باید دید نتیجه نرخ ارز با برداشتن تحریم ها چه خواهد بود؟



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها