کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

کیف و کوله ایتالیایی وارد بازار ایران شد


کد خبر : ۱۴۱۳۷جمعه، ۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷:۰۲۱۰۶۸۶ بازدید

در حالی که سرمایه گذاران اروپایی برای ورود به ایران این پا و آن پا می کنند و منتظر قطعی شدن لغو تحریم ها مانده اند شرکت هایی که کالاهای ...

 در حالی که سرمایه گذاران اروپایی برای ورود به ایران این پا و آن پا می کنند و منتظر قطعی شدن لغو تحریم ها مانده اند شرکت هایی که کالاهای مصرفی تولید می کنند منتظر لغو تحریم ها نمانده اند.

فعالان اقتصادی هشدار می دهند با توافق هسته ای و لغو تحریم ها نباید درهای اقتصاد کشور به سمت واردات بی رویه کالاهای خارجی باز شود.

تولیدکنندگان اروپایی که طی سه سال گذشته تحت فشار آمریکا از بازار مصرف ایران محروم بوده اند اکنون در صدد برآمده اند تا با حدت و شدتی بیش از گذشته وارد بزرگترین بازار مصرف خاورمیانه شوند و کالاهای مصرفی خود را به فروش برسانند.در حالی که سرمایه گذاران اروپایی برای ورود به ایران این پا و آن پا می کنند و منتظر قطعی شدن لغو تحریم ها مانده اند شرکت هایی که کالاهای مصرفی تولید می کنند منتظر لغو تحریم ها نمانده اند و در حال ورود به بازار مصرف ایران هستند.

به عقیده کارشناسان، اقتصاد کشور ما هم اکنون در یک مقطع حساس تاریخی قرار دارد و چنانچه مدیریت مناسب و شایسته ای در خصوص واردات اتخاذ نشود آن چیزی از تولید ملی که در جریان تحریم ها مقاومت کرده و به حیات خود ادامه داده است در دوره پسا تحریم از بین خواهد رفت.برند ایتالیایی پیکوادرو پیشقراول شرکت های تولید کننده کالاهای مصرفی اروپا است که پس از موفقیت مذاکرات هسته ای وارد بازار ایران شده است. این شرکت دفتر نمایندگی خود را در ایران افتتاح و اولین شعبه کیف و کوله چرم را در تهران باز کرده است.

محصولات پیکوادرو بیشتر شامل کیف و کوله است که به وفور توسط شرکت های وطنی انواع آن تولید می شود.

یک مقام این شرکت در خصوص ورود به بازار ایران، گفت:با توجه به تاریخچه و تمدن ایران احساس خوش شانسی می کنم که می توانم با شر کت های ایرانی همکاری داشته باشم.

مارکو پالمیری بازار ایران را حساس و مناسب دانست و اظهار داشت: ایران کشوری پهناور با 80میلیون نفر جمعیت و همچنین قشر متوسط تحصیل کرده است بنابر این موقعیت مناسبی برای سرمایه گذاری دارد.مدیرعامل این شرکت ایتالیایی از برنامه های خود برای افتتاح دو تا سه فروشگاه در تهران خبر داد و گفت: ایران دارای پتانسیل مطلوبی در زمینه صنعت چرم است بنابر این می توان همکاری های مناسبی با تولیدکنندگان ایرانی در این زمینه داشت.وی تاکید کرد: با توجه به پتانسیل بازار ایران و سلیقه ایرانی ها به طور حتم بسیاری از امور در بخش برند تغییر خواهد کرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها