کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

لیست آپارتمان‌های فروش رفته در هفته‌ای که گذشت


کد خبر : ۱۳۹۴۵شنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۳:۱۸۳۹۹۷ بازدید

بازار خرید و فروش مسکن طی یک هفته گذشته شاهد فایل‌هایی بود که با قیمتی بسیار مناسبتر از آنچه هم‌اکنون به عنوان عرف قیمت آپارتمان ...

بازار خرید و فروش مسکن طی یک هفته گذشته شاهد فایل‌هایی بود که با قیمتی بسیار مناسبتر از آنچه هم‌اکنون به عنوان عرف قیمت آپارتمان در مناطق خاص، شناخته می‌شود، معامله شد.

به گزارش دنیای اقتصاد، در برخی از این معاملات، در تعدادی از مناطق بخصوص پایتخت، معاملاتی صورت گرفت که قیمت هرمترمربع از آنها نسبت به ماه‌ها و هفته‌های قبل بسیار کمتر از نمونه‌های مشابه بوده است.

به عنوان مثال، در محله جماران به عنوان یکی از مناطقی که در لیست گران‌ترین محلات تهران به لحاظ قیمت مسکن قرار دارد، مالکی واحد نوساز 67 مترمربعی خود را با قیمت هر مترمربع 9 میلیون و 330 هزار تومان به فروش رساند.

خرید و فروش مسکن با قیمت مناسب در هفته گذشته تنها منحصر به منطقه جماران نبوده و در تعداد دیگری از مناطق واقع در منطقه یک تهران هم معاملاتی با قیمت‌های مناسب‌تر از آنچه هم‌اکنون در عرف بازار وجود دارد، صورت گرفته است. به‌عنوان نمونه، آپارتمان 60 مترمربعی واقع در محله فرمانیه، با قیمت هر مترمربع 6 میلیون و 140 هزار تومان فروخته شد.

همچنین واحدی 221 متری واقع در خیابان ولنجک، بین مالک و متقاضی خرید آن، مترمربعی 8 میلیون تومان مورد معامله قرار گرفت.

از سوی دیگر، طی هفت روز گذشته، مالک دیگری در محدوده کاشانک، آپارتمان 155 مترمربعی خود را با قیمت مترمربعی 8 میلیون و 800 هزار تومان به خریدار آن واگذار کرد که عمر این واحد 5 سال اعلام شده است.

مجموعا طی 20 روز اول تیرماه، حدود 2 هزار و 200 مورد قرارداد خرید وفروش مسکن در بنگاه‌های املاک تنظیم شده است که مشاهدات «دنیای اقتصاد» از جزئیات این معاملات حاکی است متوسط قیمت هرمترمربع از این واحدها، در محدوده اعلام شده میانگین قیمت مسکن در تهران بوده است.

هم‌اکنون متوسط قیمت هرمترمربع آپارتمان مسکونی در تهران بین 4 میلیون تا 4 میلیون و 100 هزار تومان در نوسان است که میانگین قیمت معاملات صورت گرفته در 20 روز اول تیرماه از این میزان تجاوز نکرده است.
 

w7lqhgfhq25jxlx6zrva.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها