کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

زمین وکالتی نخرید


کد خبر : ۱۳۹۴۰جمعه، ۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲:۰۵۳۰۱۷ بازدید

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان صنایع کوچک و شهرک‎های صنعتی به صنعتگران توصیه کرد که در شهرک‌های صنعتی زمین به صورت وکالتی ...

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان صنایع کوچک و شهرک‎های صنعتی به صنعتگران توصیه کرد که در شهرک‌های صنعتی زمین به صورت وکالتی نخرند چرا که این زمین‌ها قابلیت واگذاری به غیر را ندارند.

فرشاد مقیمی با بیان این‌که برخی افراد با هدف خرید زمین به صورت قسطی و با قیمت پایین و پس از واگذاری آن به غیر به ما مراجعه می‌کنند، گفت: در این شهرک‌ها امکان واگذاری به غیر وجود ندارد و ما هم اجازه نمی‌دهیم که این اتفاقات بیفتد.

وی افزود: در همین راستا افرادی که بیش از یک تا دو سال زمین بدون کارکرد در دست‌شان باشد، قرار‌دادشان را فسق می‌کنیم.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان صنایع کوچک و شهرک‎های صنعتی با بیان این‌که این زمین‌ها در شهرک‌ها با قیمت‌های نازل به افراد تعلق می‌گیرد، اظهار کرد: به این ترتیب این پول را دولت داده و نباید بگذاریم که پول دولت در دست کسانی که سرمایه‌گذاری نمی‌کنند انباشته شود.

مقیمی با بیان این‌که گاهی اوقات زمین‌ها به صورت وکالتی در داخل شهرک‌ها واگذار می‌شود، ادامه داد: توصیه ما به سرمایه‌گذاران مختلف این است که زمین‌ها را به صورت وکالتی نخرند، چرا که در مراحل بعدی با مشکل مواجه می‌شوند.

به گفته وی با توجه به این‌که سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی برای تمدید قرار‌داد، مساله‌ی آب و سایر موارد تنها فرد طرف قرار‌داد را می‌شناسد، به این ترتیب افرادی که وکالتی زمین می‌خرند در آینده نزدیک در این موارد با چالش مواجه می‌شوند، افزود: از سوی دیگر ما سیستم دی آی اس را در کل شهرک‌ها داریم برقرار می‌کنیم که با این سیستم عملا دست کسانی که فرصت‌طلب هستند کوتاه می‌شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها