کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مخابرات اطلاعات غلط نمی‌دهد؛ مردم قضاوت کنند


کد خبر : ۱۳۹۱۶پنجشنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴:۲۷۲۳۵۵ بازدید

شرکت مخابرات ایران در واکنش به اظهارات مدیر روابط عمومی شرکت زیرساخت که عنوان کرد مخابرات نشانی‌های غلط می‌دهد، ادعای خود را ثابت کرد.

اواسط هفته جاری بود که مدیر روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت برخلاف تصورات (حداقل تصور رسانه‌ها) بار دیگر بر آتش نزاع با شرکت مخابرات ایران دمید و آن را شعله‌ور ساخت.

نماینده شرکت زیرساخت در پاسخ به یکی از دلایل مخابرات برای بروز اختلاف حساب 350 میلیارد تومانی با این شرکت بر سر افزایش تعرفه‌های ارتباطات بین‌الملل، گفت که "ادعای شرکت مخابرات ایران در خصوص 20 برابر شدن تعرفه مکالمات بین‌الملل عجیب است؛ تعرفه مکالمات بین‌الملل هموطنان ایرانی در یکسال اخیر به طور متوسط 25 درصد ارزان‌تر شده و در برخی مسیرهای پر ترافیک نظیر عراق و افغانستان به کاهش 40 درصدی نیز انجامیده است.

مدیر کل روابط عمومی زیرساخت که شاید برای اولین بار باشد در طول نزاع وزارت ارتباطات با مخابرات، حاضر شده اظهاراتش را رسانه‌ای کند، این را هم گفته است که "مدیران شرکت مخابرات همانند سایر اپراتورها از این تعرفه‌ها آگاهی کامل دارند و ارایه نشانی‌هایی این اندازه غلط برای خودداری از پرداخت حقوق مردم، شگفت‌انگیز است."

به گزارش تسنیم، حال که مخابرات در برابر چنین هجمه‌ای قرار گرفته دست به رونمایی مصوبات قبلی در ارتباط با تعرفه ارتباطات بین‌الملل زده است تا صحت ادعای خود را ثابت کند.

مخابرات در پاسخ به توضیحات روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت مبنی بر عدم افزایش تعرفه‌های ارتباطات بین‌الملل طی سال‌های اخیر ضمن آنکه افزایش تعرفه‌ها را حق شرکت زیرساخت دانسته، گفته است: "انتقاد ما به عدم تغییر تعرفه‌های تلفن ثابت است؛ توجه مردم را به جدول مقایسه‌ای تعرفه‌های داخل و بین‌الملل با تلفن ثابت طی سال‌های 1382 و 1391 جلب می‌کنیم.

در جدول شماره یک، تعرفه‌های تلفن ثابت و بین‌الملل در سال 82 به شرکت‌های مخابراتی ابلاغ شده است. براساس این تعرفه‌ها، هزینه یک پالس تلفن داخلی 44.70 ریال و یک دقیقه مکالمه بین‌الملل حداقل 1575 و حداکثر 4796 ریال بوده است.

حال‌ آنکه براساس مصوبه 153 مورخ 91/8/28 کمیسیون تنظیم مقررات، هزینه یک دقیقه مکالمه در سطح اول 700 ریال و در سطح شانزدهم 100000 ریال شد؛ در حالیکه هزینه مکالمات داخلی به 30 ریال در یک دقیقه کاهش یافته است.
 

q0al3lsbodq0lwk54ar.jpg

بنابراین بالاترین نرخ تعرفه بین‌الملل در سال 1391 نسبت به سال 1382 تا بیش از 20  برابر افزایش را نشان می‌دهد. امیدواریم خوانندگان محترم خود قضاوت کنند که چه کسی آدرس غلط می‌دهد."



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها