کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت اجاره‌بهای مسکن افزایش نمی‌یابد


کد خبر : ۱۳۹۱۱پنجشنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲:۴۹۱۶۸۵ بازدید

رئیس اتحادیه املاک کشوری از افزایش نیافتن قیمت‌های اجاره در این بازار خبر داد و گفت: در این بازار ورود پول و سرمایه زمان‌بر است ولی با این وجود ...

رئیس اتحادیه املاک کشوری از افزایش نیافتن قیمت‌های اجاره در این بازار خبر داد و گفت: در این بازار ورود پول و سرمایه زمان‌بر است ولی با این وجود روند سیر صعودی خروج از رکود فراهم شده است.

حسام عقبایی در گفتگویی با اشاره به اینکه ساخت و ساز تابعی از بازار خرید و فروش به شمار می‌رود، گفت: به نظر بازار ساخت و ساز هم با توجه به جمع‌بندی توافقات بهبود می‌یابد.

وی در ادامه افزود: با توجه به تسیهیلات ارائه شده، تولید مسکن‌های کوچک افزایش یافته و انگیزه سازندگان نسبت به تولید این واحدهای کوچک بیشتر شده است.

وی در ادامه افزود: انگیزه سرمایه‌گذاری در این حوزه در شش ماهه پیش رو بیشتر شده است.

رئیس اتحادیه املاک کشوری افزود: خروج از ماه رمضان و ورود به تابستان باعث شده در دو ماه پیش رو وضعیت معاملات و جابجایی مستأجران بیشتر شود.

وی یادآور شد: در ماه رمضان ما شاهد کاهش معاملات مسکن بوده‌ایم.

عقبایی اظهار داشت: جمع‌بندی توافقات در بازار اجاره‌بها اثر چندانی ندارد و در درازمدت شاید در بازار خرید و فروش از لحاظ روانی اثرگذار باشد.

رئیس اتحادیه املاک کشوری خاطرنشان کرد: جمع‌بندی توافقات باعث می‌شود سیر صعودی خروج از رکود در بازار مسکن بیشتر شود و ما در بخش بازار اجاره پیش‌بینی افزایش قیمت نمی‌کنیم بلکه شاهد بهتر شدن بازار مسکن خواهیم بود.

عقبایی افزود: اجاره تابع شرایط خاص خرید و فروش است و بازار اجاره را مستاجر تعیین می‌کند که چقدر توان پرداخت اجاره را دارد.

وی خاطرنشان کرد: ما باید سعی کنیم قدرت خرید مردم را با توجه به وضعیت اقتصادی افزایش دهیم



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها