کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت طلا به کمترین رقم در 5 سال گذشته رسید


کد خبر : ۱۳۸۳۰سه شنبه، ۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹:۰۷۱۸۸۹ بازدید

قیمت جهانی طلا امروز سه شنبه در حالی نزدیک به پایین ترین سطح در 5 سال گذشته رسیده است که روز گذشته با افت شدید 4 درصدی روبرو شده بود.

قیمت طلا در بازارهای بین المللی که روز گذشته با شکستن سطح حمایتی 1100 دلاری روندی نزولی را دنبال کرده بود امروز سه شنبه با افزایش نسبی روبرو شده و بار دیگر به بیش از 1100 دلار رسیده است.

بر اساس این گزارش قیمت هر اونس طلا امروز با 0.6 درصد افزایش به بیش از 1103 دلار رسیده است. قیمت طلا روز گذشته برای لحظاتی به کمتر از 1088 دلار در هر اونس رسید که این پایین ترین رقم از مارس 2010 میلادی به شمار می رود.به اعتقاد کارشناسان اقتصادی، کمبود نقدینگی در بازار و نگرانی سرمایه گذاران بین المللی نسبت به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا طی ماه های آینده تاثیر زیادی بر کاهش شدید قیمت طلا داشته است.

در شرایطی که اظهارات جانت یلن رئیس فدرال رزرو آمریکا مبنی بر افزایش احتمالی نرخ بهره تا پایان امسال تاثیر زیادی بر افزایش ارزش دلار داشته، کمتر سرمایه گذاری حاضر است در چنین شرایطی اقدام به خرید طلا و سرمایه گذاری در این بازار نماید.

اکنون بسیاری از تحلیلگران اقتصادی معتقدند که در صورت شکسته شدن سطح حمایتی 1100 دلاری قیمت طلا به زودی به کمتر از 1000 دلار در هر اونس کاهش خواهد یافت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها