کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بزرگترین برندگان دوران پس از تحریم ایران


کد خبر : ۱۳۸۱۳دوشنبه، ۲۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵:۰۲۵۶۹۸ بازدید

بلومبرگ با اشاره به لغو تحریم‌های ایران و باز شدن بازار این کشور رو به تولیدکنندگان جهانی در ماه‌های آینده، گزارش داد: تولید‌کنندگان آسیایی به ...

بلومبرگ با اشاره به لغو تحریم‌های ایران و باز شدن بازار این کشور رو به تولیدکنندگان جهانی در ماه‌های آینده، گزارش داد: تولید‌کنندگان آسیایی به عنوان بزرگترین برنده دوران پساتحریم ایران خواهند بود.

به  گزارش پایگاه خبری «بلومبرگ»، با لغو تحریم‌های ایران و باز شدن بازار این کشور رو به تولید کنندگان جهانی، می توان گفت که تولیدکنندگان آسیایی به عنوان بزرگ ترین برنده دوران پساتحریم ایران خواهند بود.

در همین حال، این پایگاه خبری اعلام کرد که بازار خودرو ایران تمایل زیادی به برندهای خارجی دارد و این می تواند فرصت مناسبی را برای خودروسازهای آسیایی فراهم کند.

انتظار می رود در حوزه بازار ساخت و ساز، حجم معاملات ایران با کشورهای آسیایی از رقم 88 میلیارد دلار و 700 میلیون دلار در سال 2013 میلادی به 154میلیارد دلار و 400 میلیون دلار در سال 2016 میلادی افزایش یابد.

همچنین پیش بینی می شود صادرات قطعات خودرو، گوشی همراه، یخچال و لوازم خانگی از کشورهای آسیایی به ایران افزایش یابد.

بر این اساس، انتظار می رود تولید نفت و گاز ایران در سال 2016 میلادی 5.2 درصد افزایش یاید، این در حالی است که این میزان رشد در سال‌جاری میلادی 2 درصد گزارش شده است. علاوه بر این، اقتصاد ایران تا سال 2020 میلادی از رتبه 29 جهانی به رتبه 22 ارتقا خواهد یافت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها