کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت‌ها در بازار دیجیتال به کف رسیده است


کد خبر : ۱۳۷۵۶پنجشنبه، ۲۵ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷:۲۵۹۹۵۱ بازدید

رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران با اشاره به کاهش حجم خرید و فروش در بازار دیجیتال گفت: در حال حاضر قیمت‌ها در پایین‌ترین حالت ممکن ...

رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران با اشاره به کاهش حجم خرید و فروش در بازار دیجیتال گفت: در حال حاضر قیمت‌ها در پایین‌ترین حالت ممکن هستند و برخی فروشندگان تنها برای حفظ اعتبار و پرداخت بدهی‌های خود، کالاهای موجود در مغازه‌های خود را با ضرر می‌فروشند

مهدی میرمهدی در گفت‌وگو با اقتصادنیوز با بیان این مطلب افزود: این کاهش در خرید و فروش بازار دیجیتال نسبت به سال گذشته مسبب اخراج برخی از فروشندگان در فضای کسب‌وکار شده که به واسطه آن بر تعداد افراد بیکار در جامعه افزوده شده است.

او افزود: در صنف‌های مختلف غیر از اصنافی که پای خوراک در میان است این موضوع به وضوح قابل رویت است و همه به امید بهبود بعد از توافق، این شرایط بحرانی را طی کرده‌اند که باید دید در روزهای آینده چقدر این موضوع جبران می‌شود.

او ادامه داد: همچنین برخی از واحدهای صنفی جدا از نداشتن درآمد، به این دلیل که هزینه‌ای از جمله آب، برق، کارگر و... به مجموعه وارد نشود؛ مغازه‌های خود را تعطیل کرده‌اند.

میرمهدی معتقد است: مطمئناً با توافق میان ایران و کشورهای 1+5 در فضای خرید و فروش، واردات و صادرات کالاهای دیجیتال رونق ایجاد می‌شود. همچنین از آنجا که خرید و فروش لپ‌تاپ وابستگی به نرخ ارز دارد مطمئناً با کاهش نرخ ارز قیمت این کالا نیز کاهش می‌یابد و می‌توان گفت از لحاظی انتظاری که مردم به دلیل شرایط اقتصادی نامناسب برای کاهش قیمت در بازار دارند، درست است. 

او در نهایت گفت: با این حال که بعد از توافق قیمت‌ها کاهش می‌یابد، اما در حال حاضر نیز، قیمت‌ها در پایین‌ترین حالت ممکن هستند و برخی فروشندگان تنها برای حفظ اعتبار و پرداخت بدهی‌های خود، کالاهای موجود در مغازه‌های خود را با ضرر می‌فروشند و برای آنها مهم نیست برای پرداخت بدهی‌های خود چه مبلغی ضرر می‌دهند بلکه مهم آن است که بتوانند حساب خود را پرداخت کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها