کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت یک شب اقامت در هتل‌های کیش / جدول


کد خبر : ۱۳۷۱۶چهارشنبه، ۲۴ تیر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱:۳۸۱۳۳۱۶ بازدید

هتل بزرگ پنج ستاره داریوش با سرمایه گذاری حسین ثابت و با الهام از تخت جمشید در زمینى به وسعت 121330 متر مربع در شمال شرق جزیره ...

هتل بزرگ داریوش :

هتل بزرگ پنج ستاره داریوش با سرمایه گذاری حسین ثابت و با الهام از تخت جمشید در زمینى به وسعت 121330 متر مربع در شمال شرق جزیره زیباى کیش نزديك به ساحل شرقی کیش ساخته شده ، که داراي 500 تخت است.

قيمت اتحاديه شبي 700,000 تومان / قيمت رزرو با تخفيف شبي 480 هزار تومان


هتل 5 ستاره مارینا پارک :

هتل پنج ستاره مارینا پارک واقع در زیباترین نقطه جزیره کیش تنها مارینا هتل ایران است . این هتل در زمینی به مساحت بیش از ده هکتار واقع شده که فضای سبز زیبا با گونه های گیاهی متنوع و آب نماهای بسیار جذاب آن را در سراسر جزیره متمایز می سازد .در دو طرف ساحل هتل ، دریای مرجانی و بسیار زیبای خلیج فارس خودنمایی می کند که اولین و بی نظرترین مارینای کیش را در خود جای داده است . این فضای فرح بخش و بسیار چشم نواز ، نظر هر بیننده ای را به خود جلب نموده و اقامت در این هتل با شکوه را وسوسه انگیز می نماید.معماری منحصر به فرد همراه با دکوراسیون و تجهیزات مدرن در کنار طبیعتی بکر تعریفی جدید از سفر را در ذهن متبادر می سازد .خدمات رايگان هتل شامل ترانسفر و استقبال فرودگاهي (از فرودگاه به هتل)، صبحانه و نهار بوفه كامل،استخر، سونا و جكوزي مي باشد...قوانين اقامت براي كودكان زير 5 سال رايگان و كودكان بالاي 5 سال تا 15 سال هزينه يك نفر بزرگسال محاسبه مي شود و طبق اعلام هتل، افراد بالاي 15 سال بايد در اتاق ديگري اقامت داشته باشند.

قيمت اتحاديه شبي 850,000 تومان / قيمت رزرو با تخفيف شبي 598 هزار تومان


هتل 5 ستاره شایان :

هتل پارس شایان کیش در زمینی به مساحت 55000 متر مربع با 195 اتاق بعنوان یکی از بزرگ‌ترین و بهترین هتل‌های 5 ستاره کیش شناخته می‌شود. این هتل در بهترین منطقه کیش قرار دارد که فاصله آن با مجموعه‌های تجاری مهم و بسیاری از جاذبه‌های گردشگری جزیره بسیار نزدیک است. بزرگ‌ترین اسکله تفریحی جزیره نیز در روبروی هتل شایان قرار گرفته است. هتل پارس شایان کیش در سال 1388 به جمع گروه هتل‌های پارس افزوده شد.

قيمت اتحاديه شبي 700,000 تومان / قيمت رزرو با تخفيف شبي 330 هزار تومان


هتل 5 ستاره ایران :

هتل بین المللی 5 ستاره ایران در قلب جزیره ی زیبای کیش بنا شده است.هتل در، دو برج مجزا بنا شده است. اتاقهای هتل ضلع شمالی مشرف به دریا و اتاقهای ضلع جنوبی هتل رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند. هتل ایران تنها هتل کیش است  که از نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده بهره برده است. این هتل از سال 1375 شروع به فعالیت کرده و قریب به قدمتی بر 18 سال دارد؛ ساخت بنای جدید هتل از سال 1384 در زمینی به مساحت حدود 5000 مترمربع آغاز گردید. که ساخت و تکمیل 8 سال به طول انجامیده است. که در نهایت هتل بین المللی ایران با زیربنای 12000 مترمربع شامل 128 باب اتاق که 22 واحد آن سوئیت های 50 الی 70 متری هستند آماده بهره برداری گردید. از امکانات هتل می توان به مواردی از جمله صبحانه، ناهار، استقبال فرودگاه، استخر رایگان و... اماده پذیرایی از میهمان عزیز می باشد

قيمت اتحاديه شبي 700,000 تومان / قيمت رزرو با تخفيف شبي 460 هزار تومان

 
هتل 5 ستاره پارمیس :

هتل بین‌المللی پارمیس کیش یکی از بزرگترین و مجهزترین هتل های جزیره ی کیش میباشد،که در موقعیتی عالی،نزدیک به مراکز خرید و مناطق تفریحی واقع شده است.اين هتل در سال 1385 افتتاح گرديده و یکی از پر طرفدارترین هتلهای جزیره میباشد که هم از لحاظ کیفیت سرویس دهی و غذایی , تنوع اتاقها , موقعیت مرکزی در جزیره , برخورد خوب پرسنل و دارا بودن امكاناتي چون:سالن بيليارد - استخر، سونا ، جكوزى - آرايشگاه مردانه و زنانه - كافى شاپ - كافى نت - فروشگاه - سالن همايش با ظرفيت 200 نفر- استفاده از اينترنت در اتاق، پیشرو در میان هتلها میباشد. هتل پارميس داراى چهار رستوران به شرح ذيل مى باشد :دو رستوران با ارائه غذاى ايرانى و فرنگى ،رستوران سنتى با معمارى منحصر به فرد دوران صفويه و رستوران خانه اسپاگتى با انواع غذاهاى ايتاليايى خدمات رايگان هتل شامل صبحانه و نهار به صورت بوفه، ترانسفر فرودگاهي رفت و برگشت، سرو ميوه و آب معدني در عصر، استخر و سونا و جكوزي و سرو چاي و قهوه در اتاق مي باشد.

قيمت اتحاديه شبي 530,000 تومان / قيمت رزرو با تخفيف شبي 386 هزار تومان


هتل 4 ستاره سورینت مریم :

هتل چهار ستاره سورینت مریم در اسفند ماه 1390 به گروه هتل های سورینت پیوست. دو ماه پس از واگذاری، از اردیبهشت 1391 بازسازی و نوسازی آن آغاز شد و در روز 12 آبان ماه 1392 مورد بهره برداری قرارگرفت. هتل سورینت مریم در حاشیه جنوب شرقی میدان "امیر کبیر" یکی از میادین اصلی و مرکزی کیش قرار دارد.این هتل زیبا با نمایی متاثر از سبک معماری اروپایی "باروک" در چهار طبقه متشکل از 56 اتاق و سوئیت بنا شده است.فاصله کم هتل تا ساحل و اسکله تفریحی، تالارشهر، مراکز اصلی خرید مانند بازارهای مروارید، پردیس یک و دو، مرکز تجاری، هایپر مارکت و ... این امکان را به شما می دهد تا در صورت تمایل مسیرها را در فصول مناسب پیاده طی کنید و از هوای مطبوع جزیره بهره مند شوید.هتل سورینت مریم جزء معدود هتل‌هایی است که از تکنولوژی کنترل هوشمند (BMS) برای خدمت‌رسانی به مهمانان استفاده می‌کند. با تجهیز هتل به سیستم هوشمند، وسایل الکترونیکی هر اتاق مانند روشنایی، تهویه مطبوع، سرمایش و گرمایش و ... همزمان با ورود مسافر به صورت خودکار فعال می‌شوند. امکانات این سیستم مدرن شرایط مناسب‌تری برای تامین آسایش و آرامش میهمانان فراهم می‌کند.یکی دیگر از خدمات مهم هتل سورینت مریم امکان استفاده از سرویس "تلویزیون اینترنتی" IPTV است. این سیستم علاوه بر پخش شبکه های تلویزیونی دارای آرشیو دیداری شنیداری، مشاهده صورتحساب، دسترسی به اینترنت، اطلاعات مراکز گردشگری، اعلام اوقات شرعی و وضعیت آب و هوا می باشد.

قيمت اتحاديه شبي 900,000 تومان / قيمت رزرو با تخفيف شبي 475 هزار تومان


هتل 4 ستاره فلامینگو :

هتل زیبای 4 ستاره فلامینگو در قلب جزیره کیش در ضلع غربی بلوار دریا با مساحت 27000 متر مربع و فضای سبز روح انگیز به همراه آبنما ها و آلاچیق های زیبا و چشم انداز به آبهای نیلگون خلیج فارس واقع گردیده است.طراحی ساختمانی هتل به صورت اتاق های ویلایی در فاز 1و2 و ساختاری متفاوت در فاز جدید انجام گردیده که مشتمل بر 202 اتاق و سوئیت می باشد.از جمله امکانات هتل می توان به رستوران با انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی، کافی شاپ، کافی نت پر سرعت، خشکشویی،  شبکه فیلم های سینمایی مخصوص فلامینگو.دسترسی به مراکز خرید و تفریحی جزیره را امکانپذیر نموده که از جمله این مراکز می توان به بازارهای مروارید، زیتون، پانیذ، مرکز تجاری کیش، ونوس، مریم، هایپرمارکت و اسکله تفریحی جدید (جهت استفاده از جت اسکی، قایق های کف شیشه ای، دوچرخه سواری و...) و بولینگ مریم اشاره نمود.

قيمت اتحاديه شبي 600,000 تومان / قيمت رزرو با تخفيف شبي 550 هزار تومان


هتل 4 ستاره آریان :

هتل  چهار ستاره آریان کیش در سال 1378 تاسیس شده است . بازار مركز تجارى و زيتون در ضلع شمالى هتل، بازار پرديس و پانيذ در ضلع شرقى هتل و بازار مرواريد در ضلع جنوبى هتل آریان کیش واقع شده است.

قيمت اتحاديه شبي 320,000 تومان / قيمت رزرو با تخفيف شبي 215 هزار تومان

هتل 3 ستاره هلیا :

هتل هلیا سه ستاره تاپ، مابین دو میدان امیرکبیر و ساحل با فاصله ای کم از دریا و مراکز خرید، در نوار سیاحتی جزیره زیبای کیش واقع شده است.تمامی اتاقها دارای تلویزیون LCD، صندوق امانت شخصی ،آلارم بیدار باش و ... می باشد . لابی زیبای هتل همراه با کافی شاپ 24 ساعته و اینترنت فعال بوده همچنین محوطه زیبای داخل هتل سرسبز با آبنماهای زیبا و سرویس کافی شاپ آماده پذیرایی از میهمانان عزیز است. رستوران زیبای هتل با وعده های صبحانه با بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی آماده پذیرایی میهمانان عزیز داخل و خارج از هتل می باشد.هتل دارای سرویسهای مجهز و منظم استقبال فرودگاهی بوده همچنین ماشینهای مدرن و مدل بالا جهت اجاره آماده سرویس دهی می باشد. گردشگری هتل هلیا با برنامه های شاد و تفریحی و تخفیف های ویژه اوقات خوشی را برای میهمانان عزیز فراهم کرده است. هتل با کادری مجرب پذیرای کلیه میهمانان داخلی و خارجی می باشند.

قيمت اتحاديه شبي 300,000 تومان / قيمت رزرو با تخفيف شبي 260 هزار تومان


هتل لوتوس :

هتل لوتوس که با الهام از ایران قدیم و بناهای دوره هخامنشیان به بهترین وجه تزیین و آراسته شده است، در زمینی به مساحت 5000 متر مربع و 3 طبقه در آبان ماه 1390 افتتاح گردید. هتل بین المللی لوتوس کیش دارای لابی به مساحت 1000 متر مربع، رستوران غذای ایرانی و فرنگی به مساحت 1000 متر مربع، آشپزخانه به مساحت 400 متر مربع، 2 آسانسور، کافی شاپ و مینی بار است. این هتل شامل 72 اتاق می باشد که از این میان، 40 اتاق دارای ظرفیت بیش از 3 نفر است. همچنین محوطه باغی با مساحت بالغ بر 1200 متر مربع این هتل را احاطه نموده است.نام قدیم هتل لاله بوده است. این هتل بازسازی شده و در زمستان 1390 بازگشایی شده است.

به اطلاع می رسانیم نرخ اقامت در این هتل از اول دی ماه تا اطلاع ثانوی همراه با ناهار می باشد.

قيمت اتحاديه شبي 300,000 تومان / قيمت رزرو با تخفيف شبي 220 هزار تومان
 

بر اساس این گزارش؛ حداقل هزینه اقامت در هر کدام از هتل‌ها به شرح جدول زیر است:
 

نوع هتل

قیمت

 هتل 5 ستاره داریوش

         480 هزار تومان 

 هتل 5 ستاره مارینا پارک

598 هزار تومان

 هتل 5 ستاره شایان

330 هزار تومان

 هتل 5 ستاره ایران

460 هزار تومان

 هتل 5 ستاره پارمیس

386 هزار تومان

 هتل 4 ستاره سورینت مریم     

475 هزار تومان

 هتل 4 ستاره فلامینگو

550 هزار تومان

 هتل 4 ستاره آریان

215 هزار تومان

 هتل 3 ستاره هلیا

260 هزار تومان

 هتل 3 ستاره لوتوس

220 هزار تومان



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها