کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
دهکده ساحلی الیت
بیمیتو

تجربه 15 ماه رانندگی با هیوندای النترا 2014

کدخبر:۱۳۵۴۸پنجشنبه، ۱۸ تیر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۱:۰۰۲۸۱۵۸ بازدید

مالک این هیوندای النترا پس از 4 سال استفاده از مزدا 3 ، با وجود راحتی، مصرف و شتاب مناسب ولی به دلیل ارتفاع پایین مزدا 3 که مدام باید ...

مالک این هیوندای النترا پس از 4 سال استفاده از مزدا 3 ، با وجود راحتی، مصرف و شتاب مناسب ولی به دلیل ارتفاع پایین مزدا 3 که مدام باید نگران سایش خودرو به دست‌اندازها باشید، اقدام به خرید هیوندای النترا نیو فیس مدل 2014 در اسفند سال 92 به قیمت 106 میلیون تومان کرد. آنچه در پی می آید شرحی بر تجربه 15 ماه رانندگی با این کره ای کم حاشیه بازار خودروی کشور است. 

طراحی

 ظاهر جلوی خودرو نسبت به سری اول همین نسل که در مطالب پیشین آزمایش شد تغییر چندانی نکرده است و پیکره اصلی خود را حفظ کرده، اما 2 تغییر به ظاهر جزئی جلوه خودرو را لوکس و تهاجمی ساخته است.

x6oaunhjaumdu0wn2g6.jpg

اولی در مه شکن های آن که از فرم ذوزنقه ای و پهن قبلی کشیده تر و به صورت عمودی نصب شده وامتداد آن به صورت نوار مشکی افقی درآمده است، تغییر دیگر کارشدن نوار نئون در داخل چراغ که چشمان آن را خشن و جذاب کرده است. برآمدگی کناری خودرو همچون قبل از روی گلگیر جلو، کنار چراغ شروع و به زیر پنجره در عقب ختم میشود و برای عضله ای تر شدن نمای کناری خط شانه از روی دستگیره درها عبور کرده و به چراغ عقب می رسد. در ضمن تنها تغییر نمای کناری جایگزینی رینگ های 7 پره سابق با مدل 5 پره 2 تکه ای پهن و باریک است که بسیار هوشمندانه طراحی شده است. در نمای عقب چراغ های لامپی با نمونه برجسته تر و کار شدن نوار نئون در دور آن همچون سوناتا جایگزین شده که جلوه جذابی پیدا کرده و شبرنگ های پایین سپر که قبلا در داخل برش نیم دایره ای شکل قرار داشتند حالا کمی بالاتر قرار گرفته و روی خطی صاف قرار دارند و در زیر سپر جایی را برای نصب دیفیوزر باز گذاشته اند که فرم سپر را نیز زیبا کرده است.

1ey9bdfuhuxhpnykz6ab.jpg


طراحی داخلی و امکانات 

طراحی داشبورد همچون برادران بزرگ تر خود سوناتا و آزرا دارای احجام اغراق آمیز ولی زیبا است که در نیوفیس نسبت به سری اول تغییراتی در جهت به روزتر شدن اعمال شده است همچون: تغییر حرکت دسته دنده به حالت ریلی و قرار گرفتن روکش چرم که در سری اول شما حرکت دسته دنده را می دیدید، عوض شدن جای کانال های تهویه وسط از قسمت زیرین به بالا و به صورت  عمودی، پدال ها با مدل استیل و اسپرت جایگزین شده و همچنین اضافه کردن نمایشگر برای سیستم تهویه به جای حالت دکمه ای سابق است.

آپشن های این خودرو عبارت اند از: سیستم Keyless Go، تعداد 5 گرمکن (4 صندلی و فرمان) و 2 سردکن صندلی های جلو، تهویه مطبوع اتوماتیک به همراه کنترل کیفیت هوا داخل اتاق که هوا را یونیزه میکند. 6 ایربگ (2عدد جلو، 2 عدد جانبی و 2 عدد پرده ای) ، Abs,Ebd، وجود سنسور سپر عقب و جلو به همراه دوربین دنده عقب، شیشه ها و آینه های برقی به همراه تاشو برقی آینه ها، سانروف دو حالته به همراه سیستم ایمنی، سیستم Auto Light، سیستم مدیریت پیمایش Trip Computer، سیستم صوتی باقابلیت ارتباط Usb,Aux,Ipod، کنسول مرکزی مجهز به دریچه تهویه برای سرنشینان عقب، Coolbox داخل داشبورد، امکان کنترل سیستم صوتی و برقراری ارتباط تلفنی به همراه کروز کنترل روی فرمان، تنظیمات برقی صندلی راننده، روکش چرم صندلی، سنسور باران و رطوبت سنجی و...

zsj8fh7k1pcvklrg7ymt.jpg

5ztn5isslsvzimiey2.jpg


تجربه 15 ماه رانندگی 

رانندگی با النترا به دلیل سیستم تعلیق مک فرسون در جلو و اکسل دو پارچه در عقب، نرمی خوبی در دست اندازها و چاله ها دارد و به همراه سیستم Esp ,Vsm در سرعت های بالا تعادل خوبی در پیچ ها دارد. گیربکس 6 سرعته به خوبی با موتور کوپل شده که حتی در شتاب های ثانویه و برای سبقت در جاده ها حس اعتماد برای فشردن بیشتر پدال گاز را تقویت می کند و همچنین مصرف سوخت حدود 10 لیتر در شهر با این کیفیت بنزین و ارتفاع بالا تهران از سطح دریا منطقی است. یک نکته نیز باید ذکر شود که در زمستان اگر به طور مداوم از بنزین سوپر استفاده شود موقع استارت زدن موتور کمی به لرزش می افتد که اگر بعد از 2 تا 3 بار استفاده از بنزین سوپر یک بار از بنزین معمولی استفاده شود این مشکل حل می شود.

ترمزها نیز در این مدت از قدرت ایستایی مطلوبی بر خوردار بوده که این نوید یک رانندگی مطمئن را می دهد. نور چراغ های جلو در شب کافی به نظر می رسد ولی جای لامپ زنون در این خودرو خالی است. فرمان خودرو بسیار نرم و برای رانندگی شهری مطلوب است اما این نرمی زیاد در سرعت های بالا کم شده تا حس از بین رفتن تعادل از بین برود. در این مدت کارکرد به هیچ عنوان اتاق به صدا نیافتاده و همانند روز اول نرم و بی صدا است.

فضای پای سرنشینان عقب مناسب است که به همراه تهویه و گرمکن صندلی های عقب راحتی سرنشینان در سفر را می افزاید البته این نکته را ذکر کنم که یک بار پس از استفاده از گرمکن صندلی های عقب به مدت طولانی کمی بوی سوختن در ماشین به مشام می رسد که این شاید نشان از نصب غیر استاندارد این گرمکن ها است. سرویس روغن و تعویض فیلتر های روغن و هوای آن در نمایندگی طی 1000و 8000 کیلومتر انجام شده است که هزینه هر کدام حدود 170 هزار تومان بوده که نسبت به خودروهای ژاپنی و آلمانی بسیار پایین تر است. کیفیت چرم داخل اتاق مطلوب است و در طی 15 ماه استفاده در شرایط برف و باران و حتی پارک در زیر نور آفتاب دچار پارگی یا سایش نشده است. 

به اعتقاد برخی از خریداران بعضی آپشن ها مانند گرمکن ها بی استفاده بوده و فقط قیمت را گرانتر می کنند ولی وقتی در فصل زمستان در جاده‌ها مشغول رانندگی هستید همین گرمکن ها هستند که رانندگی در هوای سرد را لذت بخش میکند و بدن و دستان شما را از صندلی و فرمان جدا نمی کنند.

جمع بندی

صرف نظر از قیمت بالای 112 میلیون تومانی ( در مدل فول غیرشرکتی ) دربازار ولی لیست بلند بالای آپشن، طراحی به روز، موتور با مصرف سوخت مطلوب ، کشش خوب و همچنین هزینه نگهداری نسبتا پایین موجب آن می گردد تا  االنترا انتخابی منطقی در کلاس خود نسبت به رقبا باشد .


مشخصات کلی هیوندای النترا 2014 و 2015 :


20hpkgpn0gmhv8oh4ez.png

ffchj8gru4gn26fdhspn.jpg

* مجله ماشین

کانال تلگرام ایران جیب



دیدگاه ها

amir: 1394/4/1823:05:46،
151
55
طراحی و اکثر امکاناتش خوبه حداقل هرچی باشه با هرقیمتی از تولید داخل و تولید چین بهتره میرزه به همه ماشین ایرانی البته تنها رقیبش پراید هست هیچ وقت به پای پراید نمیرسه ;)
dandan: 1394/4/1901:36:59،
204
39
بابا تو رو خدا از پراید بکشید بیرون.دیگه این مقایسه های مسخره کننده تکراری شده
مصطفی: 1394/4/1903:48:36،
14
13
http://www.iranjib.ir/shownews/12154


ای بابااااااا
حجت: 1394/4/1904:34:19،
17
93
با این هیکل اگه موتورش 2400 بود خوب بود..دیگه کسی سوناتا نمیگرفت. شتابش هم با توجه به وزن و ابعادش ماشین خوبی می شد
سامی: 1394/4/1905:50:21،
114
78
عکس دوم رو نگاه کنید
آخه اون آویز رو کجای دلم بزارم
ای خدا با کیا شدیم هشتاد میلیون
پارسا: 1394/4/1906:46:02،
164
159
مزدا ٣ نيو +
هيونداي النترا -
io: 1394/4/1909:13:05،
67
11
چرا نمیخوایین قبول کنید که ایرانخودرو و سایپا خودشون دولتی هستن.بعد شما از خود دولت میخواین گمرک رو برداره تا نتونه دیگه سود کنه
سالار: 1394/4/1909:13:22،
70
94
در رنج 140 میلیون:
توسان 2015 ++++++++
اسپورتیج 2014-------
با قیمت برابر، و با توجه به اینکه توسان 2016 در راه است
دوستان نظر بدهید.
vesal r: 1394/4/1909:36:58،
53
147
فقط MG6.البته اینا در رده ی مقایسه با MG نیستند
رضا: 1394/4/1913:19:28،
36
25
کیفیت چرم داخل اتاق مطلوب است و در طی 15 ماه استفاده در شرایط برف و باران و حتی پارک در زیر نور آفتاب دچار پارگی یا سایش نشده است. برف وباران؟ پارگی چرم داخل!؟
لطانس: 1394/4/1914:11:12،
19
67
فقط آزرا و. ... بس. ختم کلام
منتقده مزه ریختن بیخود: 1394/4/1922:55:11،
42
14
حال ادم ازین مزه ریختنا بهم میخوره
حسین: 1394/4/2009:41:14،
25
37
حجم موتور 1800 سی سی اونوقت 10 لیتر مصرف بنزین؟!؟!؟
من مزدا 6 دارم با 2500 سی سی حجم موتور تو سیکل شهری 9.5 لیتر مصرف میکنه!

میگن کره ای لگنه واقعا درسته. تازه یارو با ترس و لرز داره شرح میده! زمستون ماشین لرزش داره، دوبار سوپر زدی بعد معمولی بزن، سر پیچ به گیربکس اطمینان نکن، شتاب داغون و.....
کورش: 1394/4/2022:02:46،
32
43
ماشین های کره ای طراحی عرب پسند و جهان سوم پسند دارند . بازی بیش از حد با چراغها ، اکثر ماشینهای کیا و هیوندا رو به شهر چراغ تبدیل کرده که خیلی سبک و جلفه و اینو وقتی میشه تشخیص داد که ماشینهای کیا و هیوندایی رو در کنار برندهایی مثل فولکس ، فورد ، آ او دی ، ولوو ، رنو ، اشکودا و تمام طراحی های اروپایی مقایسه کنید .
متاسفانه بازار ایران شده آشغال بازار عربها . مثل اینکه لباس دیش داشه عربی بجای کت شلوار وارد بازار بشه و یه عده آدم ضایع و بی هویت اونو بپوشند و حالا شما هم بخواهی اونو بپسندی .
محمد: 1395/6/916:35:07،
42
14
طرف نوشته جاي لامپ زنون در اين خودرو خاليست !!!!! چطور پانزده ماه النترا داره كه نوشته زنون نداره.از نظر من النترا بهترين چراغ زنون رو بين هم كلاس هاي خودش داره من الان سه ماه النترا دارم عاليه از نظر زيبايي قبل از خريدنش فكر نميكردم انقدر شتابش خوب باشه بالاي صد تا رو عالي ميره النترا فضاي جاي پاي صندلي عقبش از مزدا٣ بزرگ تره و اپشن هاش هم از مزدا بهتره ،، حالا درسته كه مزدا ماشين خوب و استخون داري هست ولي مال پنج سال پيش و مونتاژ ايرانه الان دوستم مزدا٣ داره و من النترا من كه نديدم تا حالا از النترا بد بگه ولي كافيه النترا رو بخري. تا بدوني اين ماشين بيش از حد خودش اپشن داره النترا نسبت به قيمتش فوق العادست
پیمان: 1394/4/1823:11:44،
176
92
هیوندا در مقابل تویوتا حرفی واسه گفتن نداره
Sam: 1394/4/1902:04:19،
71
25
عزيز اينو با مزدا ٣ مقايسه كرد نه با تويوتا
من: 1394/4/1911:40:14،
54
35
اینجوریها هم نیست.وقتشه طرز فکرت را عوض کنی.این حرفت بیست سال پیش درست بود ولی الان دیگه اونجوری نیست.
شهاب: 1394/4/1823:17:35،
77
105
من متنفرم از طرح های فضایی و خط و خطوط زیاد و گل بوووته ای....
آرش: 1394/4/1910:55:25،
35
76
خدایی از این سر چراغ عقبش تا اون سرش 2 متره!!! خیلی ضایعس
140874: 1394/4/1823:21:51،
46
27
حالا بیا پرشیا رو هم کنارش مقایسه کن چون هم قیمتن
امیر: 1394/4/1823:34:44،
68
25
حیف چرا دیر گفتی ایران جیب !!! یعنی از پراید بهتره ؟!!!
پرایدم گرمکن داره البته فقط توی فصل تابستون جواب میده !!! سردکن هم فقط توی زمستون جواب میده یعنی کافیه به یه شهر سردسیر سفر کنین ..... یخ میزنه !!!
خدایا ما از دست این خودروسازها خسته شدیم یه بلایی براشون نازل کن،، پرستویی، طوفانی ،.... !!!
حسین: 1394/4/1823:38:45،
102
42
ماشین فقط تویوتا و مزدا
mmd2023: 1394/4/1902:12:58،
48
25
میتسو
میتسوبیشی: 1394/4/1913:42:47،
39
16
میتسو مرده, مرد. 20 ساله گالانت داریم, هنوز موتورش باز نشده. تنها کاری که پدرم کرده تعویض روغن, لنت, تسمه تایم, ضد یخ و شمع و وایر سر وقت بوده. ماشین بی آزارتر از میتسو ندیدم.
پاسخ به میتسوبیشی: 1394/4/1919:51:04،
29
21
اتفاقا یکی از دوستای منم گالانت داره مدل ۱۹۹۴ هر ماه یه چیزیش خراب میشه درسته ژاپنیه ولی هر وسیله ای عمر مفید داره.
پوریا: 1394/4/1823:49:30،
97
16
هیوندا در سال 1985 با مدل excel با قیمت زیر 5000 دلار وارد بازار
امریکا شد و الان خودرووهایش در هر رده از سدان شهری کوچک تا
سدان لوکس پا به پای خودروهای امریکایی و ژاپنی رقابت می کند.
انوقت ایران خودرو بیست سال است فقط خودروهای دهه نود میلادی
را تولید و به مردم کشور تحمیل می کند.!!!
کیا موتورز: 1394/4/1823:53:10،
63
26
خیلی گزارش مسخره وفرمایشی بود تابلو سفارشی بود
Mani: 1394/4/1900:03:12،
57
60
اصلا ظاهر خوبی نداره بیش از حد فضایی ه
آرش: 1394/4/1917:52:11،
29
16
متاسفانه طراحی ها خاصه تو مدلهای کره ای روز به روز داره فضایی تر میشه غافل ازینکه سادگی زیباتر هست برا ماشین مثلا کسی هست از دودج رام یا تویوتا توندرا بدش بیاد؟؟ با این که خیلی قیافشون سادس
وحيد يوسفي: 1394/4/1900:08:32،
27
58
بسيار زيباست
خيلي عاليه.
يه جورايي شبيه دناي خودمونه
فكر كنم از روي دنا ساخته شده.
احتمالا.
تينا: 1394/4/1900:19:19،
55
15
سلام
من حدود پنج ماهه يدونه لو آپشن دارم
خيلى راضيم نسبت به قيمتش ارزششو داره فقط يه نكته اگر خشكى لاستيكش اذيتتون كرد سايز گوشت لاستيكشو از ٤٥به ٥٥تغيير بدين عالى عالى ميشه
البته ترمزشهم عالى شد
هانكوك سايز٥٥.١٧.٢١٥گل اوپتيمو
aa: 1394/4/1900:24:19،
31
33
با این مبلغ کیسهای بهتری هست......ماشین خوبیه ولی قیمتش بالاست
علي: 1394/4/1900:25:03،
54
28
ميگن خيلي زو به صدا ميفته اطاقش
ملاك ١٥ ماه نيست ملاك اينه چند هزارتا كار كرده كه اصلا اشاره ايي نشده
سلام: 1394/4/1900:32:01،
44
15
دوستم خريد ٤٠ ميليون ...راضيه با پلاك ارس
رضا: 1394/4/1900:54:10،
57
14
تو جمع بنذی نوشتی صرف نظر از قیمت بالاش می ارزه؟ صرف نظر از قیمت بالا کنیم که پورشه خیلی بهتره...
دوست: 1394/4/1900:57:09،
42
26
من یک ساله این ماشینو دارم، واقعا نسبت به قیمت و سایز و ظاهرش عالیه.
من راضیم و برای دوستان توصیه میکنم.
ستار چوکولی: 1394/4/1901:03:44،
94
63
ماکسیما 88 دارم این بچه قرطیو قورت میده
با سی میلیون ارزونتر
آرشایه: 1394/4/1904:28:46،
53
28
ماکسیما که مرده مرداس ، اصلا زشته بخوایم فک کنیم به قول شما این فوکولی حرفی برای گفتن جلو بابابزرگ ژاپنی داره !!!
ماکسیما واقعا ماشین نرم و برو و خوبیه تنها ایراد واقعی و مهم که وارده بهش مصرف سوختش هست.
علی: 1394/4/1910:10:28،
55
24
دیگه خز شده.
امین: 1394/4/1910:12:12،
28
37
هر چی بنزین بخوره نوش جونش ..
پاسخ به علي : 1394/4/1913:10:19،
26
35
اگر ميتوني برو همون خز بخر
احمدرضا: 1395/5/1200:38:08،
26
17
هرچیزی یه دوره ای داره الان دوره دوره اینه یه زمانی شورولت نوا . بیوک شاخ بودن
حجت: 1394/4/1901:11:53،
45
85
اگه می خوای اسباب بازی داشته باشی که بهش بگن ماشین النترا خوبه نه می خوای نرمی با قدرت و شتاب و هندلینگ و حس یک ماشین واقعی اروپایی رو داشته باشی رنو فلوعنس. ممکن منفی زیاد بدین ولی واقعیت اینه که من خودم النترا نیمه فول وارداتی داشتم بعد از 10000 تا کمی سر وصدای کابین زیاد شد و خشکی و عدم شتاب گیری خوب باعث فروشش شد وبا تردید یک فلوعنس دنده ای 2000 خریدم و حالا تازه می فهم که ماشین یعنی چی.
خمیر: 1394/4/1904:19:40،
34
81
من هم الانترا داشتم ، به قدری خشک بود که صد رحمت به پراید!!!!!!! با کارکرد ۲۲۰۰ فروختم !!!!!!!! الان پراید دارم و منتظرم توافق بشه، اصلا فریب ظاهر هیوندا و کیا را نخورید !!!!!!!!! آمده اند از روی بنز و ب ام و تقلید کنند ،رینگ بزرگ انداخته اند ،غافل از اینه سیستم تعلیق را نرم کرده باشند !!!!!!! انگار روی فرغون نشسته ای !!!!!!!!!!
behnam: 1394/4/1901:14:37،
40
36
واسه 112 یه دونه ازرا2010 فول شرکتی یا اپیروس 2009فول شرکتی و در گزینه ها کارکرده های دیگری هم هست(ماکسیما، سوناتا، کمری،اریون و.....) منطقی تر و خوب تر به نظر نمی رسد.
آرشایه: 1394/4/1904:31:25،
25
14
فک کنم خوب تر بنظر می رسد منظوردون بوده !!!؟
بعدش شما با ۱۱۲ به آریون مناسب اصلا نمیتونی فک کنی
ولی کمری گزینه خوبیه میشه یه دست ۲ خوب و گرفت که استهلاک پایین و مصرف مناسبی نسبت به آزرا داره .
شروین: 1395/5/1200:41:39،
18
14
هرچیزی یهخ عمری داره مردم دنبال صفر هستند شما بگو ماشینی که از سال 2008 یا....زیر پا یکی باشه اونم بااووون کیفیت و قدرت سالمه هرروز باید بری تعمیرگاه با هزینهای هنگف
مجي جون: 1394/4/1901:35:49،
103
59
سراتو٢٠١٥+++++

الانترا-------
حامد: 1395/5/116:00:18،
35
18
برو بینیم بابا حیف الانترا نیست که با سراتو مقایسه میکنی من خودم سراتوداشتم مزخرفه صدا داخل کابین زیاده رو کش صندلی پارچه ای هست درضمن از لحاض آیرو دینامیک الانترا بهتره تازه الان که سایپا داره سراتو تولید میکنه میارنشون ایران همه چیزشونو عوض میکنن
پیمان: 1394/4/1901:40:52،
22
13
این مطلب برای مجله ماشین هستش که این رو تست کرده بود
وحید ر: 1394/4/1904:47:10،
25
10
وقتی گفت طرف نزدا داشته انتظارم این بود که با مزدا مقایسه میکرد نه اینکه صرفا وضعیت خودرو را گزارش کنه
احمد: 1394/4/1909:33:46،
19
19
با 90 میلیون تومان دوستان اکسنت یا الانترا دست دوم. کدامیک
را توصیه می کنید.
آرش: 1394/4/1910:56:54،
57
11
مسلما النترا دست 2 ...اکسنت چیه!!!
آفرودر حرفه ای: 1394/4/1909:45:52،
15
33
به قول معروف پاخورش حرف نداره حتی تو قیمت خودش و حتی تا 150 تومن ماشین صفر نمی شه تصور کرد از این پا خورتر. نرمیشم که واضحه فقط سر پیچ تند یکم مشکل سازه که البته نسبت به ماشینای شاسی هنوز خیلی بهتره. ولی موتور 1800 با گیربکس اتومات 6 دنده تک کلاچه و گازی که تیزی آبجیش سراتو رو هم نداره یکم تو جاده مشکل سبقت پیدا می کنی
داریوش: 1394/4/1910:56:38،
26
11
ایران جیب عزیز

النترا وارداتی رو با کیا سراتو 2000 سی سی وارداتی مقایسه کن

مرسی
سهیل: 1394/4/1911:23:59،
31
23
در این رنج قیمت بجز ماشینهای چینی ،خودروهای مزدا ، رنو فلوینس ، لنسر، سراتو، یاریس و مگان هست.

مطمینآ النترا گزینه ی مناسب تری میباشد، کافیه تجربه رانندگی با هرکدوم رو داشته باشید.
میتسو: 1394/4/1913:44:43،
27
16
کافیه تجربه رانندگی با لنسر 2 لیتری رو داشته باشید ... امکان نداره بتونی این ماشین رو چپ کنی.
البته قبول دارم که لنسر به درد ماشین بازها می خوره. برای کسی که ماشین باز نیست و فقط یه ماشین نسبتا لوکس می خواد برای رفت و آمد هیوندای و کیا گزینه بهتریه.
وحید@@@@: 1394/4/1912:35:27،
25
37
وقتی عقب النترا میشینی اینقد آدمو بالاپایین میکنه که آدم بالا میاره.
پیمان: 1394/4/1914:00:47،
21
28
با این مبلغ به نظر من مزدا نیو گزینه ی بهتری هستش .اولا که ژاپنی دوما من النترا سوار شدم به تیزی مزدا نیست.گیربکسش هم به خوبی با موتورش کوپل نشده.یه جاهایی انگار گیج میزنه.
امیر: 1394/4/1914:25:34،
24
29
فقط مزدا3 new
alireza king: 1394/4/1915:26:53،
26
14
سراتو اتاق قديم ٢٠١٣يا سراتو كوپه ٢٠١٢ يا ٢٠١٣ همه جوره خوشگلي امنيت شتاب و...بهتره و خيلي به صرفه تر.بعدم در كل هيوندا و كيا از گيربكس و موتورهاي خوبي برخوردارن و جزء پرفروشترين برندهاي دنيا هستن و رو به پيشرفتن.بعدم من نميدونم بعضيها كه پول خريد كيا هيوندارم ندارن چرا راجع به اون نظر ميدن شما پرايد پژو تو سوار شو ضربدر ٣"٤ تا ديگه كن هم قيمت همين كره ايها شه
hesam: 1394/4/2000:09:50،
16
12
حرفتو قبول دارم اما سراتو ٢٠١٠ خوب نيست به قول شما ٢٠١٢'و ٢٠١٣ خوبه مخصوصأ كوپه
corolla: 1394/4/1917:10:40،
27
25
فقط کافیه یکبار سواره تویوتا مخصوصا کرولا بشید دیگه سواره هیچی نمیشید.

کوچکترین صدا از موتور و گیربکس و یا اطاق به گوشتون نمیخوره

در یک کلام...

محشره محشر.......
مجيد: 1394/4/1917:30:00،
45
12
من الا ن ٥ ماهه النترا دارم خيلي ماشين خوب و راحتيه بنظرم نسبت به إمكانات و آپشنهاش ماشين خوب وبقيمتيه. من قبلش سراتو ٢٠١٠ داشتم بنظرم النترا خيلي بهتره
وحید: 1394/4/1917:36:38،
19
17
دوستان لطفادر مورد نظراتشون توضیح بدن ممنون میشم.

حدودا با 90ملیون

سیتروئن c5 2009

سورنتو 2009
راز: 1394/4/1917:52:43،
18
10
به نظرم سورنتو بهتره!! قطعات سی 5 وحشتناک کمه
شروین: 1395/5/1200:51:50،
19
13
ماشین میخوای فقط صفر شما پراید صفر بخر پورشه پوکیده مدل پایین نخر ببین من تجربه کردم 160دادم دست دوم خرزیدم تازه دوسال کرده یبود ولی بدرد نمیخوره چون این ماشین ها هم ظریفن هم پرقدرت محاله اذیتشون نکنن با90تومن اکسنت صفر یاالنترا 2014 کم کار بگیر
ارش: 1394/4/1922:34:11،
25
19
والا با این پول ازرا پرچمش بالاس
مهدی: 1394/4/2001:17:20،
19
11
ماشین خوبیه ولی گرونه البته همین پرایدشم گرونه!!!
بنده خدا: 1394/4/2009:27:42،
16
21
اینجا عنوان شده که النترا اپشن ESP داره! آخه نداره برادر من نداره خود شرکتیش هم نداره توی نظرات ( آفرود حرفه ای ) گفته سر پیچ مشکل داره که بخاطر نبود این آپشن هستش!
مسعود: 1394/4/2105:26:22،
13
17
112میلیون من میدم یه rav4 تویوتا پلاک اروند میخرم تو خوزستان کلش هم آزاد سالی 45روز هم مرخصی که زیاد از سرم هست امیدوارم همه بتونن ماشین خارجی بخصوص تویوتا بخرن
علي: 1394/6/1011:33:31،
5
20
مزدا مدل ٩٤ رو ٣ سانت ارتفاعش رو اوردن بالا،سگش مي ارزه به اين خزيوخيلاي كره اي،بنز ژاپن،اگرم فضاش براتون كمه فقط ماكسيما .با سانتافه و سوناتا و ماكسيما رفتم مسافرت ، فقط ماكسيما بود كه حس راحتي بهم داد اون دوتا افتضاح بودن ،حالا اين اسباب بازي كه هيچي
اميد: 1394/9/1317:38:19،
26
5
من مزدا مدل ٩٢داشتم ارتفاعش و فضاي داخلش كه كوچكيه از نقاط ضعفشه النترا از نظر به روز بودن وزيبايي ماشين خوبيي خواهش ميكنم منطقي نظر بدين و ايراد بگيريد تا كسايكه ميخوان بخرن بتونن راحتر تصميم بگيرن مقايسه ماكسيما يا سانتافه با اين ماشين كه اصلا باهم سنخيت ندارن !!! ولي اينكه گفتي ارتفاع مزدا زياد شده ممنون
شهریار: 1394/11/1022:01:25،
32
6
الانترا بعد از کورولا پر فروشترین ماشین سال 2015 در بازار امریکا شد و اونم فقط با فاصله 50000 هزار دستگاه و همچنین در نمایشگاه ماشین دیترویت 2011 ماشین سال لقب گرفت.
فکر کنم بیش از این نیاز به تعریف داشته باشه
A elantra: 1394/12/1516:03:32،
26
8
بنظرم النترا واقعا ماشین خوبیه و ارزش خریدن داره
علیرضا: 1395/1/3018:27:57،
23
9
من خودم یک سال النترا 2014 داشتم قبلش هم کمری 2010 داشتم . وقتی خواستم کره ای بخرم اولش مردد بودم ولی وقتی خریدم و استفاده کردم به راستی متوجه شدم خیلی پیشرفت کردن حتی نسبت به خیلی مدل های ژاپنی هم بهتر و بروز تر هستند. البته این قضیه رو هم دوستان در نظر داشته باشن خیلی از ماشین های ژاپنی که وارد میشن مدل های درجه 3 یا 4 ژاپنی هستند و با اونایی که برای بازار آمریکا میفرستند خیلی فرق دارند .....
اسفندیار: 1395/8/1514:44:30،
4
6
دوست عزیزم
کمپانیهای ژاپنی اصولا چیزی بنام تولید درجه 1 و دو و 3 و چهار ندارند ممکنه از لحاظ قوانین خاص کشورها تفاوتهائی در نوع چراغها اگزوز سپرها و غیره وجود داشته باشه که در ایالات متحده این تفاوتها حتی بین ایالتها متفاوت هست مثلا قوانین کالیفرنیا بسیار متفاوت تر هست اما کیفیت اتومبیلهای ژاپنی درجه بندی نداره و در بخش Final inspection با کوچکترین ایراد به سالن رفع ایراد برده میشوند و غیراز مدلهای سفارش خاص اینکه تولید فلان تاریخ بکجا فروخته خواهد شد مشخص نیست .
متاسفانه این کارها خاص خودروسازهای زورگوی داخلی هست که بهترهاش مال عراق و سوریه هست آشغالها هم مال ملت خودمون.
سپهر: 1395/3/1012:47:41،
21
25
با سلام خدمت دوستان

میخوام نظرتون در مورد النترا و سراتو 2011 و کرولا GLI 2009
رو بدونم چون میخواستم یکی از این سه تا بخرم

ممنون از راهنمایی تون
امیر فلاحی: 1395/4/1902:40:15،
43
19
موتور مهم ترین چیز ماشینه.الان آلمان بی ام و ایکس 1 میزنه با موتور 2000 ،150 اسب بخار.ژاپن هم مزدا 3 میزنه با موتور 2000، 150 اسب بخار.ولی کره ی جنوبی النترا میزنه با موتور 1800، 150 اسب بخار.تکنولوژی کره از ژاپن و آلمان تو موتور بیشتره.اقایونی که میگن کره ای آشغاله قول میدم دستشون به دستگیره ی ماشین کره ای هم نخورده چه برسه نظر بدن.الان خودم النترا 2014 دارم :ماشین از نظر نرمی موتور که حرف نداره،تعلیق عالی،گیربکسش اونقدر نرمه که فک میکنی ماشین همیشه تو یه دندست،از نظر زیبایی که باید بگم هیچ ماشینی به گرد پاش نمیرسه(تو عکسو ول کنید از نزدیک یه چیز دیگس لامسب)،با بنزین سوپر صفر تا صدش حدود 10.5 میشه که نسبت به حجم موتور واقعا عالیه،ماشین خیلی فرضیه و تعادل بالایی سر پیچ داره،نسبت به قیمتش از نظر امکانات حرف نداره،طراحی داخلی محشره،با یه نیش ترمز ماشین میخ کوب میشه،ابعاد شیشه ها بزرگه
امیر فلاحی: 1395/4/1902:48:07،
45
18
دید عالی،مصرف کم،تو جاده ی کفی 215 تا میره،از نزدیک که نگاش میکنی اونقدر زیباست که آدم نمیفهمه بزرگه یا کوچیک،تو شب بیشتر از اونی که پولشو دادین خودشو نشون میده،فرمون رو حالت کامفورت دنده روی دستی سرعت 50 چرخش فرمون ترمز دستی بالا و خیلی راحت دریفت میکشه،سه ماهه دارم با این عروس کیف میکنم.هر کی میخاد بخره شک نکنه.perfect
صمد: 1395/10/2100:02:50،
2
1
والا من دیگه موندم یکی مثل شما اینجوری میگه یکی دیگه نا امیدم میکنه از خرید النترا
آرش لندروور: 1395/4/2216:01:39،
27
16
فکر کنم با 85 تومن،حالا یه کم بیشتر یا کمتر بشه یه النترا 2014 کم کارکرد و سالم خرید.. چون واقعا با این بودجه اصلا نباید به فکر ژاپنی بود...
اسفندیار : 1395/8/1514:30:58،
3
12
آرش جان
با 85 تومان شما براحتی میتونید مزدا 3 درجه 1 مدل 92 که قابل قیاس با النترا نیست یا حتی بی ام و 320 آی مدل 2007 یا8 کم کارکرد خوب بخرید که اونوقت دیگه حتی به النترا نگاه هم نمیکنید.من هم میخواستم 320 بخرم دوستان میگفتند پرخرجه پر دردسره اما گوش نکردم با حوصله و وقت گذاشتن گشتم یک 2006 با 112 هزار تا کارکرد یک برگ سند خریدم 77 تومان توی این یکسال هم فقط دوبار روغن عوض کردم و نصف ایران را باهاش گشتم و خودتون تصور کنید ایمنی و دوام و کلاس و لذت سواری با بی ام و کجا و این اسباب بازی کره ای کجا
امیر فلاحی: 1395/5/811:56:26،
32
16
فقط اینو ببینید با چه سرعتی با النترا دریفت میکشه ولی تصادف اخر خرابش میکنه http://www.aparat.com/v/xom52
شروین: 1395/5/1201:03:13،
17
17
عالی بووووووووووووووود ولی حیف که طرف مرد من یه بار این کاروسال85 باپارس صفرکردم 120تا سرعت ارتفاع ماشین جلو دوانگشت عقب 3 انگشت طوری نشد ولی ماشین یه جوری شد
الان النترا دارم وقتی اینمو فرستادی اول وسوسه شدم ولی بغدش ترسیدم
رامتین: 1395/5/1102:50:56،
19
17
بین الانترا و لنسر2016 مرددم.کدومو پیشنهاد میکنین؟
امیر فلاحی: 1395/5/1122:21:06،
25
17
سلام آقا رامتین.من خودم النترا دارم یکی از همکلاسیام لنسر داره.وقتی اومد تو ماشینم کنارم نشست یکم رانندگی کردم پشیمون شد که لنسر خریده.ولی خودم سوار لنسر نشدم که بخام نظر بدم.ولی من اردیبهشت امسال النترا 2014 صفر خریدم.واقعا عالیه عالیه عالی.اگه بخریش پشیمونت نمیکنه.بالا هم توضیح دادم.مسافرت باش زیاد رفتم.9200 تا کارکرده فقط بنزین زدم و تعویض روغن.
شتابگیری با بنزین سوپر در کاشان ارتفاع 1000 متر 10.5 ثانیه.در شمال 9.7
نهایت سرعت در جاده ی کفی در کاشان 210 در شمال222.
یه نکته ی خوب دیگه اینکه وقتی دنده رو میزاری رو تیپ ترونیک گازو میچسبونی دیگه لازم نیست دنده بدی خودش تا 6600 گاز میخوره دنده میده.
تا حالا رانندگی خیلی خشنی باش داشتم ولی انگار نه انگار.مثل همون روز اول نرمه.نمیدونم این آقایون چی میگن اتاقش به صدا میفته.چرت و پرت میگن
شروین: 1395/5/1201:00:09،
29
15
النترا لوکس تر زیبا تر جادار تر اپشن فوق العاده و برند هیوووووندا خییلی شیکو باکلاس و چشم گیر اگه اینا برات مهم نیست میتونی لنسر رو انتخاب کنی که از لحاظ موتوری و هندلینگ عالیه دوست من
شما فکر کن پارس و ال 90 رو ال 9010داره طرف استفاده میکنه هنوز دست به زیر بندی و موتور نزده و 1000تومن خرجش نکرده در عین حال نرم پر قدرت ولی پارس الا ماشالاااااا حکاین لنسر و النترا
رضا: 1395/5/2715:59:03،
16
20
دوست من سلام

من هم بین کرولا و لنسر و الانترا و سراتو گیر کرده بودم. ترجیح دادم دو کره ای رو بزارم کنار. چون اعتمادی به دوامشون نداشتم. بین کرولا و لنسر هم کلی تحقیق کردم تا آخرش رسیدم به لنسر که الان منتظرشم تا بیاد. امیدوارم ماشین خوبی باشه
امیر فلاحی: 1395/5/1122:50:24،
23
13
یه چیز خوب دیگه اینکه خیلی راحت دریفت میکشه.اونجوری که من تو شمال پیش بینی کردم با دنده 5 ،240 تا رو میره حالا دیگه شش سرعتس بماند.جی پی اس هم داره.با یه اپتیما 2015 و سوناتا 2012 هم کورس گذاشتم:تو شتاب صفر تا صد با اپتیما برابری کردم اما از سوناتا سه چهار متر عقب افتادم.ولی تو شتاب آخر بالای 150 خیلی راحت ازش جلو زدم.جفتشون محو شدن.یه بار داشتم تو اتوبان حدود 100 تا میرفتم امپر گاز تقریبا رو 3000 بود.یه دفعه ای چسبوندم سه دنده معکوس داد اومد روی 6000.انتظارشو نداشتم.ترمزش که حرف نداره عالیه عالی تا اونجایی که بخای میتونی ماشینو نگه داری.مصرف سوختشم تو اتوبان میشه 7.2 تو شهر 8.5.نمیدونم چطوری مال این آقا 10 شده.سرعت 220 فرمونو ولش کرده بودم صاف میرفت.تست شتاب و سرعتم زیاد ازش گرفتم اگه خواستی تو اپارات سرچ کن شتابگیری هیوندای النترا امیر فلاحی یا نهایت سرعت هیوندای النترا امیر فلاحی درخدمت
نكته بين: 1395/7/216:03:44،
13
8
سلام لطفا راهنمايي كنيد بين مزدا نيو و النترا كدام بهتره ؟هم اينكه من تو رنگ ماشين براي خريد موندم.رنگ مشكي قشنگ هست ولي ميگن بعد يك مدت زده ميشي .رنگ سفيد انتخاب كن و كثيفي رو نشون نميده و ازين حرفا لطفا كسي اطلاعات داره راهنماييم كنه ممنون ميشم واقعا.
فرزام : 1395/8/1114:50:45،
6
9
سلام خدمت دوست عزیز.عجیبه که شما ۱۵ ماه رانندگی کردس و اتاق صدا نیفتاد.من خودم یه ۲۰۱۵ صفر خریدم ک همین الان ۳ماه شده با اینکه خیلی مراعات میکنم ستون ها شروع کردن به صدا افتادن آروم آروم
Z 28: 1395/8/1513:36:46،
5
8
باسلام به همه دوستان
النترا از نظر ظاهری اتومبیلی هست که مورد پسند قرار گرفتنش بین آقایان سلیقه خاصی میخواد و این نوع طراحی معمولا ازنظراون عده ایکه با طراحی های اصیل و ساده اما مفهومی و جذاب آشنا هستند کاملا مردود هست اما طرفدارهای خودش را بین خانمها و یا آقایانی که خطوط و برآمدگی های اغراق آمیز و طراحی های فانتزی را میپسندند داره .
از نظر آپشن مثل اکثر هموطنهاش دریایی از آپشن هست که البته این موضوع برای تبلیغات موثر در ذهن غیر حرفه ایها امروزه مورد توجه نوظهور های چینی هم قرار گرفته و با قیمت پائین پراز آپشنهائی هستند که شاید اصلا استفاده نشه.
اما عیوب عمده این کره ای خوش چشم و ابرو :
عدم همخوانی اتاق با آکسلها که باعث ضعف تعادل در شتاب جانبی ، ترمزهای ناگهانی و مجموعا ضعف در مقابل G shock هست .
نداشتن ESP که باعث ضعف در پیچ و عدم تعادل و پایداری در ترمز گیری های داخل پیچ میشه .
فرزام : 1395/8/1802:00:16،
6
2
دوست عزیز تاحالا پشت فرمون الانترا رانندگی کردی که این مطالب رو عرض میکنی؟ بیشترین سرعتی که من با ماشینم رفتم 165 کیلومتر بوده ولی واقعا تو اون سرعت هم هندلینگ و تعادل خوبی داشت.هرچند که یکم کوبش اتاق زیاده و زود به صدا میفته ولی اونم مشکل از جاده های ایران هست که واسه ماشینای اسپرت و لاستیکای فاق کوتاه استاندارد نیست!!
از حق نگذریم شتاب آستانه حرکتش نسبت به رقیباش کمتره و هماهنگی گیربکس و موتور هم نزدیک 1ثانیه تاخیر داره طوریکهه تو سبقت های ناگهانی گاهی پشیمون میشی سبقت بگیری.ولی تو حرکت که گاز میدی از شتابش لذت میبری!اگر با ناهماهنگی گیربکس کنار بیای از نظر شتاب ثانویه و تعادل ماشین خوبیه.
درکل واسه کسی که زیبایی رو توی ظرافت میبینه نه سادگی و توی شهری زندگی میکنه که جاده های مناسبی داره نسبت به قیمتش و فضای سرنشین و جذابیت و... کاملا راضی کنندست.
Z 28: 1395/8/1514:01:26،
9
8
احساس تنبلی در شتابگیری اولیه نسبت به هم کلاس های خودش بدلیل پائین بودن گشتاور موتور که معادل 136 نیوتن بر متر هست (موتور XU7 پژو پارس یا 405 بیش از 150 نیوتن بر متر هست).
خشکی فنربندی مخصوصا در عقب که بخاطر جبرا نسبی ضعف هندلینگ چاره دیگری نداشتند.
مصرف بالا و استاندارد محیط زیست پائین (یورو 4)نسبت به هم رده هایش
و البته قیمت بالای این اتومبیل که بااین رقم حق انتخابهای زیادی هست و با کمی بودجه بیشتر حتی میشه از بین کلاسهای بالاتر خرید کرد.
برای اون دسته از دوستانیکه بین مزدا 3 و النترا دودل هستند عرض میکنم که در مورد مزدا 3 شک نکنند و اطمینان داشته باشند که بمراتب بهتر از النترا هست اگر کمی سایتهای آمریکائی را مطالعه بفرمائید میتوانید برتری مزدا را حتی درسطح بین المللی شاهد باشید.
farhad: 1395/10/614:15:35،
5
2
مزدایی که تو امریکا بررسی میشه خیلی فرق داره با اون مزدایی که تو ایران منتاژ میشه .من خودم الان نزدیک 2 ساله که الانترا دارم اولا که مصرفش همیشه رو 7.3 یا 7.2 هستش دوم اینکه شتابش رو حدود10 یا 11 ثانیه . تو این دوسال 65 هزار راه بردم اتاق اصلا صدا نداره و من تا الان مشکلی نداشتم باهاش .کشش ماشینم خیلی خوبه . قبلش سراتو کوپ 2012 داشتم که کلا افتضاح خشک بود و با کوجکترین چالشی عقب ماشیسن سر میخورد

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
ایران تلنت
نگین خودرو
آیسان پرواز

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
دیجی استایل