کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اولین تصاویر از گلکسی اس 5 فاش شد


کد خبر : ۱۳۵۳پنجشنبه، ۱۸ مهر ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۵:۴۸۱۶۸۱۲ بازدید

ویژگی‌های جدیدترین تلفن هوشمند سامسونگ که با نام گلکسی اس 5 وارد بازار مي‌شود فاش شد، این تلفن ضد آب و ضد گردخاک است.
اولین تصاویر از گلکسی اس 5 فاش شداولین تصاویر از گلکسی اس 5 فاش شد

 گلکسی اس 5 سامسونگ دارای یک دوربین 13 مگاپیکسلی است که گرفتن تصاویر در نور کم را بهبود بخشیده است. براساس گزارش‌های غیررسمی که درباره این تلفن هوشمند منتشر شده به نظر مي‌رسد که این دستگاه نیز درمیان تلفن‌های هوشمندی قرار مي‌گیرد که تمرکز شدیدی روی دوربین آن شده است.

گزارش‌ها حاکی از این است که این شرکت فناوری کره جنوبی قصد دارد تولید لنزهای 13 مگاپیکسلی را برای این دستگاه جدید از اوایل سال 2014 آغاز کند. گفته مي‌شود که این شرکت به سختی تلاش کرده که به نقص دوربین‌های 13 مگاپیکسلی گلکسی اس 4 اشاره و آنها را در نسخه جدید برطرف سازد.

نسل آینده گلکسی اس‌های سامسونگ همچنین به صورت مقاوم به آب و گرد و خاک ساخته مي‌شود. از سوی دیگر گفته مي‌شود که سامسونگ نسخه گلکسی نت 3 را به عنوان نسخه ضد آب با عنوان گلکسی نت 3 اکتیو عرضه مي‌کند. با عرضه این دستگاه ها سامسونگ به نوعی دنباله رو سونی شده است و چون شرکت ژاپنی سونی چندین دستگاه ضد آب وارد بازار خواهد کرد. اوایل سال جاری سامسونگ چندین مدل از گلکسی اس 4 را چون گلکسی اس 4 اکتیو رونمایی کرد، این نسخه به آب و گرد و خاک مقاوم است از سوی دیگر گلکسی اس 4 زوم نیز با یک دوربین به روز شده و گلکسی اس 4 مینی نسخه کوچک‌تر گلکسی اس 4 به شمار مي‌رود. گزارش‌ها نشان مي‌دهد که گلکسی اس 5 با طراحی فلزی به جای ظاهر خارجی پلاستیکی همیشگی گلکسی اس‌ها عرضه مي‌شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها