کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

گزارشی از نمایشگاه‌های استخر، سونا و جکوزی در جهان


کد خبر : ۱۳۵۱۶چهارشنبه، ۱۷ تیر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۵:۵۲۷۳۶۹ بازدید

این بار صحبت درباره نمایشگاه‌های فصلی است. نمایشگاه‌هایی که در کنار جنبه‌های تجاری خود با توجه به فصول مختلف سال کلید می‌خورند و ...
گزارشی از نمایشگاه‌های استخر، سونا و جکوزی در جهانگزارشی از نمایشگاه‌های استخر، سونا و جکوزی در جهان

این بار صحبت درباره نمایشگاه‌های فصلی است. نمایشگاه‌هایی که در کنار جنبه‌های تجاری خود با توجه به فصول مختلف سال کلید می‌خورند و همین فصلی بودن باعث پرمخاطب شدن آنها می‌شود.

برای مثال نمایشگاه‌های مرتبط با لوازم و تجهیزات یخ‌نوردی،‌ اسکی و پاتیناژ ویژه فصل‌های سرد هستند و نمایشگاه‌های مربوط به بستنی‌ها و دسرهای محبوب در فصول گرم کلید می‌خورند. سوژه امروز مربوط به نمایشگاه استخر،‌ سونا،‌ جکوزی و تجهیزات مرتبط است که به عنوان یکی از الزامات و گزینه‌های مهم در طراحی منازل محبوبیت زیادی در میان مردم متمول دارد. این نمایشگاه‌ها در بیشتر کشورها برای فصل تابستان برنامه‌ریزی می‌شوند و مخاطبان آنها هم اگرچه همواره در اقلیت قرار می‌گیرند اما در بازدید و خرید از این نمایشگاه‌ها ثابت‌قدم هستند. با صمت در یک گزارش کاملا آبکی همراه باشید:
 

چشم بادامی‌ها و 380 هزار متر مربع استخر شخصی

همه ساله از تاریخ ۹ تا ۱۱ ژوئن نمایشگاه جذاب سونا، آبگرم و استخر در سایت نمایشگاهی پاژو واقع در گوانگجو برگزار می‌شود. در این رویداد بین‌المللی تجهیزات مربوط به سونا، محصولات و خدمات آبگرم، روش‌های درمانی آبگرم، محصولات و تجهیزات بهداشتی استخر و همچنین پوشاک معرفی و نمایش داده می‌شود.  آمارهای وزارت بازرگانی چین نشان می‌دهد که ۳۸۰ هزار متر مربع استخر شخصی در چین وجود دارد؛ رقمی قابل توجه که نشان می‌دهد نمایشگاه‌های مرتبط با صنعت استخر و سونا و دیگر محصولات مرتبط، بازار بسیار خوبی در کشور چشم‌بادامی‌ها دارند. این نمایشگاه به ۳ بخش تقسیم می‌شود. تجهیزات استخر شامل سیستم تهویه، سیستم کلر، سیستم فیلتر و پاک‌کننده‌ها؛ تجهیزات آب‌گرم شامل تخت سونا، تجهیزات مراقبت پوستی، سیستم‌های حرارتی و در نهایت تجهیزات جانبی شامل بخاری سونا، اتاق مادون قرمز و سیستم ماساژ.
 

6 هدف برگزاری نمایشگاه در ایران

رویداد بین‌المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر در ایران سابقه‌ای ۱۲ ساله دارد. در آخرین دوره از این نمایشگاه بیش از ۲۰۰ شرکت از ایران و ۱۲ کشور ازجمله کره‌جنوبی، هنگ‌کنگ، آذربایجان، روسیه، سوئد، ترکیه، فنلاند، استرالیا، چین، برزیل، اسپانیا و هلند جدیدترین و نوین‌ترین تولیدات، کالاها و صنایع خود را معرفی و ارائه کرده‌اند.
از ۲۰۰ شرکتی که در نمایشگاه حضور داشتند، تعداد ۱۳۰ شرکت داخلی و ۷۰ شرکت خارجی محصولات خود را در قالب ۴ گروه کالایی معرفی کردند. انواع وسایل و تجهیزات مختلف آشپزخانه‌های خانگی، صنعتی، تجهیزات نگهداری (سردخانه ثابت و متحرک) ظرفشویی‌های صنعتی، وسایل و تجهیزات رستوران وکافی شاپ، تجهیزات حمام ؛ انواع وان، زیردوشی، دستشویی، پارتیشن و کابین دوش و تجهیزات سونا و استخر شامل تاسیسات سونا و استخر و اتاق بخار ازجمله محصولات ارائه شده در این نمایشگاه است. 
نمایشگاه بین‌المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر ایران با هدف آشنایی مردم و متخصصان امور ساختمانی با محصولات و تولیدات جدید این حوزه، توجه مسئولان به این صنعت، افزایش راندمان تولید کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی، یافتن بازارهای صادراتی، افزایش اشتغال در حوزه‌های مختلف این صنعت و تبادل تجربیات بین تولیدکنندگان داخلی و خارجی برپا می‌شود.
 

رویداد بزرگ استخر و آب گرم استرالیا

در کشور استرالیا یک رویداد دو روزه مرتبط با استخر، سونا و صنایع مرتبط با آن برگزار می‌شود که به‌طور تقریبی برای تمام مردم این کشور شناخته شده است. مرکز نمایشگاهی بریزبُن به عنوان مدرن‌ترین سایت نمایشگاهی استرالیا میزبان این رویداد تخصصی است و نمایندگانی از ۳۵ کشور جهان را برای معرفی دستاوردهای خود به مخاطبان تخصصی و عمومی در فضایی افزون‌بر ۱۵ هزار متر مربع گردهم می‌آورد. در نمایشگاه سونا و استخر استرالیا همچنین خدمات آبگرم درمانی به نمایش گذاشته می‌شود. هدف از برگزاری این نمایشگاه ایجاد مکانی برای تبادل اطلاعات و توسعه و پیشرفت این صنعت است. تمامی روش‌های آبگرم درمانی و تجهیزات و محصولات مدرن و نوآوری‌ها در این زمینه به بازدیدکنندگان از کشورهای مختلف آموزش داده می‌شود.
 

نمایشگاه مدرن پاریس

سایت نمایشگاهی «توفیرس» یکی از مهم‌ترین سایت‌های فرانسه است که از حدود ۸۰ سال قبل در پاریس دایر شده و از ۲۷ سال گذشته تاکنون محفلی بوده برای برپایی نمایشگاه بین‌المللی شنا، استخر، سونا و ماساژ پاریس. این نمایشگاه هر سال از پنجم تا سیزدهم آگوست با حضور نمایندگانی از کشورهای مختلف جهان دایر می‌شود و مخاطبانی از بیشتر کشورهای اروپایی و آسیایی در آن حضور پیدا می‌کنند. نکته قابل توجه درباره این نمایشگاه طراحی فضای دربرگیرنده غرفه‌هاست که در قالب یک ساحل زیبا و منظره‌ای شگفت‌انگیز طراحی می‌شود. مخاطبان با حضور در این محفل احساس می‌کنند که به یک منطقه ساحلی سفر کرده‌اند.
 

دو رویداد تخصصی در آلمان

طبق معمول آلمان هم در این فهرست مدعی است! نمایشگاه بین‌المللی تخصصی سونا، استخر و امکانات ورزشی در کلن آلمان برگزار می‌شود. این رویداد هر ۲سال یک‌بار کلید خورده و ۳ روز نیز عمر می‌کند. نمایشگاه جذاب آلمان‌ها حدود ۲۰ سال سابقه دارد و با توجه به طراحی جذاب غرفه‌ها و نحوه قرارگیری محصولات، یکی از زیباترین نمایشگاه‌های آلمان و البته جهان به شمار می‌رود. این جذابیت‌ها بازدیدکنندگانی از ۵۰ کشور جهان را به شهر کلن می‌کشاند.آخرین دوره از این نمایشگاه از ۳۰ آگوست تا ۱ سپتامبر با حضور ۲۶۰۰ نماینده از کشورهای امریکا، ایتالیا، فنلاند، استرالیا، اکوادور، تانزانیا، فیلیپین، شیلی، امارات متحده عربی، سوئد، فرانسه و... در فضایی به وسعت ۴۰ هزار متر کلید خورد. براساس اطلاعات به دست آمده از مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی آلمان، ۳ نمایشگاه دیگر نیز در حوزه استخر،‌ حمام و جکوزی در آلمان برگزار می‌شود اما رویداد ۲۰ ساله شهر کلن از همه شناخته شده‌تر است.
 

عمیق‌ترین استخر جهان در نمایشگاه ایتالیا

این یک مورد تا حدودی با بقیه متفاوت است. اگر از نمایشگاه «جذابیت‌های شنا» در هتل «ترمه میله پینی» در ایتالیا چیزی شنیده باشید، متوجه خواهید شد که یک استخر می‌تواند در عین زیبایی بسیار ترسناک هم باشد. این استخر با عمق ۴۰ متر (برابر با یک ساختمان ۱۲ طبقه) هم‌اکنون در میان استخرهای دنیا حرف اول را می‌زند.
با توجه به عمق استخر، معمار معروف آن یعنی «امانوئل بارتو» توانسته این استخر را در طبقات متعددی طراحی کند که می‌توان گفت نوعی نمایشگاه هم محسوب می‌شود! ابعاد این استخر ۲۱ در ۱۸ متر است که هر چه عمق بیشتر می‌شود این اندازه‌ها کاهش پیدا می‌کنند. در صورتی که مسافر این هتل باشید، استفاده از استخر برایتان رایگان است! 
ساختارهای لوله و غار مانندی که در این استخر قرار داده شده به همه کمک می‌کند تا بتوانند مهارت‌های غواصی خود را تقویت کنند. برای رفتن به عمق ۴۰ متری باید لباس ویژه پوشید؛ البته باید گفت که در این محیط دما و فشار کاملا کنترل شده است و جای هیچ نگرانی‍ نیست.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها