کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

این‌بار دستمزد مشهور‌ترين گزارشگر واليبال حاشیه‌ساز شد


کد خبر : ۱۳۵۰۸سه شنبه، ۱۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱:۰۶۱۹۶۴۸ بازدید

پخش مسابقات واليبال براي تلويزيون درآمد‌هاي سرشاری را به همراه دارد، به طوری كه براي هر ثانيه آگهي بين حدود 10 الی 20 ميليون تومان ...
این‌بار دستمزد مشهور‌ترين گزارشگر واليبال حاشیه‌ساز شداین‌بار دستمزد مشهور‌ترين گزارشگر واليبال حاشیه‌ساز شد

پخش مسابقات واليبال براي تلويزيون درآمد‌هاي سرشاري را به همراه دارد، به طوری كه براي هر ثانيه آگهي بين حدود 10 الی 20 ميليون تومان درآمد كسب مي‌كند. اين رقم بالا شائبه مرفه بودن دست‌اندركاران پخش زنده مسابقات واليبال را به همراه دارد. اما مشهور‌ترين گزارشگر واليبال كشورمان با بيان ميزان دستمزد خود از گزارش مسابقات، همه را شوكه كرد. 

زماني كه احسان عليخاني درباره ميزان درآمدش تحت فشار قرار گرفت در جلوي دوربين تلويزيون اعلام كرد براي اجراي برنامه «ماه عسل» مبلغ 45 ميليون تومان از صداوسيما دريافت مي‌كند. اين رقم بسيار كمتر از مبالغي بود كه در شبكه‌هاي مجازي درباره ميزان دستمزد مجري «ماه عسل» بيان شده بود، اما در عين حال رقمي چشمگير و در حدود 45 برابر ميزان در آمد يك ايراني در طول ماه است. پيش از اين نيز شايعه‌هايي درباره زندگي مرفه مجريان تلويزيوني و درآمد‌هاي نجومي آنها پخش شده بود كه در بعضي مواقع اغراق بيش از حدي نيز داشت.

اما اين بار اعلام ميزان درآمد يكي از قديمي‌ترين مجري‌ها وگوينده‌هاي ورزشي، روي دوم سكه درآمد‌هاي مجريان تلويزيوني را نمايان كرد. جواد محتشميان با نوع بيان خاصي كه در گزارش مسابقات واليبال دارد و تلاشش براي داشتن يك گزارش مهيج با استفاده از نكات فني‌اي كه به خرج مي‌دهد، باعث شده تا صداي وي در زمينه اجراي مسابقات واليبال خاص و منحصر به فرد باشد. از زماني هم كه تيم‌ملي واليبال كشورمان در مسابقات جهاني موفقيت‌هاي چشمگيري به دست آورده و بر ميزان محبوبيت اين ورزش افزوده شده، پيگيري مسابقات از طريق تلويزيون بيشتر شده و مجري‌هاي مسابقات نيز بيشتر در چشم هستند.

جواد محتشميان با حضور در كافه خبر، درباره ميزان دستمزد خود صحبت كرده و دقيقاً روي ديگري از افراط و تفريط‌هاي سازمان صداوسيما را در بذل محبت و توجه نشان مي‌دهد. محتشميان كه از سال 1364 گزارشگري مي‌كند، مي‌گويد: «در گذشته 25 هزار تومان دستمزد براي هر بازي داده مي‌شد كه الان به 100 تا 150 هزار تومان رسيده است و اگر بازي به ست پنجم هم برسد، احتمال دارد كه اين دستمزد افزايش پيدا كند!» اين مبلغ در مقابل استرسي كه در طول اجرای گزارش مسابقه به گزارشگر وارد مي‌شود و تلويزيون در قبال پخش مسابقات به دست مي‌آورد، قابل مقايسه نيست.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها