کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پیام پیشتاز تلفن‌همراه رسمی شد + تعرفه


کد خبر : ۱۳۵۰۲سه شنبه، ۱۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵:۳۷۴۰۴۳ بازدید

سرویس پیام پیشتاز سرویسی تقریبا مشابه آهنگ پیشواز است که به جای اینکه موسیقی مورد علاقه مشترک برای تماس‌گیرنده پخش شود، متن انتخابی ...

سرویس پیام پیشتاز سرویسی تقریبا مشابه آهنگ پیشواز است که به جای اینکه موسیقی مورد علاقه مشترک برای تماس‌گیرنده پخش شود، متن انتخابی او به‌صورت یک فلش پیام روی تلفن تماس گیرنده نمایش داده می‌شود.

 

سرویس پیام پیشتاز عملکردی تقریبا مشابه سرویس آهنگ پیشواز دارد. در سرویس آهنگ پیشواز مشترک با استفاده از موسیقی مورد علاقه خود به استقبال تماس گیرندگان می‌رود‌؛ اما در سرویس پیام پیشتاز متن انتخابی مشترک در تمامی تماس‌هایی که با شماره (های) مورد نظرش برقرار می‌شود، به‌صورت یک فلش پیام روی تلفن تماس گیرنده نمایش داده می‌شود.

تعرفه استفاده از آهنگ پیشواز برای یک دوره 30 روزه 3000 ریال است.

هم‌اکنون این سرویس تنها برای مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری توسط اپراتور دوم تلفن‌همراه ارائه شده است. هزینه استفاده از آن ماهانه 5000 ریال بوده که فرصت انتخاب 30 پیام پیشواز را به مشترک می‌دهد. برای تغییر بیش از 30 بار، به ازای هر بار مبلغ 100 ریال محاسبه می‌شد.

مانند بسیاری موارد دیگر، رگولاتوری پس از ارائه سرویس برای تنظیم مقررات لازم اقدام کرده و تعرفه ارائه خدمات پیام پیشواز در شبکه تلفن همراه پیش و پس پرداخت (اعتباری و دائمی) بررسی و سقف تعرفه ماهانه ارائه این خدمات در جلسه 216 این کمیسیون تصویب شده است.

براساس این مصوبه، سقف تعرفه ماهانه ارائه خدمت پیام پیشواز برای بسته خدمات عادی با امکان تغییر پیام متنی حداکثر 30 بار در ماه 4500 ریال و برای بسته خدمات ویژه با امکان تغییر پیام متنی به هر میزان در ماه، 9000 ریال تعیین شده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها