کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

کدام شرکت‌های بیمه‌ای کشور زیان ده بودند؟


کد خبر : ۱۳۴۶۷دوشنبه، ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸:۲۵۳۷۱۸ بازدید

سود شناسایی شده شرکت‌های بیمه آسیا، میهن و سینا نیز پس از اعمال کسری ذخایر فنی، به زیان تبدیل می شود و عملیات بیمه گری شرکت‌های ...

ه رغم رشد دامنه صنعت بیمه طی سالهای اخیر، اغلب شرکت های بیمه ای فعال در کشور همچنان زیان ده به شمار می آیند. تازه ترین گزارش بیمه مرکزی از صورت های مالی حسابرسی شده شرکت های بیمه در سال مالی 1392 نشان می دهد که شرکت های بیمه ایران و دی طبق اطلاعات صورت های مالی حسابرسی شده خود، زیان شناسایی کرده اند. براین اساس بزرگترین شرکت بیمه دولتی کشور با در دست داشتن چیزی نزدیک به نیمی از بازار صنعت بیمه، زیان ده به شمار می آید.همچنین سود شناسایی شده شرکت های بیمه آسیا، میهن و سینا نیز پس از اعمال کسری ذخایر فنی، به زیان تبدیل می شود و عملیات بیمه گری شرکت های بیمه ایران، البرز، پاسارگاد، کارآفرین، ملت، دی، رازی و نوین نیز منتج به زیان شده است.

براساس این ارزیابی، عملیات بیمه گری شرکت های بیمه البرز و ملت دارای زیان بوده که پس از اعمال سود حاصل از تسعیر ارز، زیان آنها به سود تبدیل شده است.همچنین عملیات بیمه گری شرکت بیمه رازی دارای زیان بوده که پس از اعمال سودهای حاصل از فروش دارایی ثابت و تسعیر ارز به سود تبدیل شده است.

براساس نتایج این ارزیابی، شرکت های بیمه ایران، آسیا، کارآفرین، ملت، دی، معلم، رازی، سینا، میهن، ما، کوثر، آرمان، امید، اتکایی امین در مجموع دارای کسری ذخایر بوده است. همچنین شرکت های بیمه آسیا با 1.994 میلیارد ریال، بیمه ایران 555 میلیارد ریال، بیمه سینا 478 میلیارد ریال و بیمه ملت با 140 میلیارد ریال، بیشترین کسری ذخایر را داشته اند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها