کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت جهانی طلا طی هفته جاری نامطمئن خواهد بود


کد خبر : ۱۳۴۵۱یکشنبه، ۱۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۱:۵۸۱۹۲۵ بازدید

تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که قیمت جهانی طلا در هفته جاری احتمالا به شدت نامطمئن خواهد بود و سرمایه گذاران بین المللی باید برای ...

تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که قیمت جهانی طلا در هفته جاری احتمالا به شدت نامطمئن خواهد بود و سرمایه گذاران بین المللی باید برای سرمایه گذاری در این بازار بسیار محتاط باشند.

همه پرسی روز یکشنبه یونان و ادامه گمانه زنی ها نسبت به زمان افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا به خصوص پس از انتشار گزارش اخیر وزارت کار این کشور، مهمترین عوامل موثر بر قیمت طلا خواهد بود و همین مساله موجب خواهد شد تا بازار طلا با نااطمینانی زیادی روبرو شود. بر اساس این گزارش آمارهای وزارت کار آمریکا نشان می دهد که تعداد فرصت های شغلی ایجاد شده در این کشور طی ماه گذشته کمتر از حد انتظار کارشناسان اقتصادی بوده است.

نظرسنجی کیتکو نیوز نشان می دهد که کارشناسان اقتصادی و فعالان بازار طلا نیز نسبت به روند قیمت طلا در روزهای آینده اختلاف نظر دارند. اقتصاد آمریکا که در ماه می بیش از 254 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده بود در ماه ژوئن تنها 223 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است. نرخ مشارکت نیروی کار در بازار اشتغال آمریکا نیز در این مدت به کمتر از 62.6 درصد رسیده است. عدم افزایش سطح دستمزد در اقتصاد آمریکا نیز به نگرانی بزرگی تبدیل شده است.

تحلیلگران ارشد موسسه سی ام سی مارکتس بر این باورند که گزارش وزارت کار آمریکا نشان می دهد که فدرال رزرو در شرایط کنونی تمایلی برای افزایش نرخ بهره نخواهد داشت و این مساله به ضرر ارزش دلار و به نفع قیمت طلا خواهد بود.

تحلیلگران ساکسو بانک نیز پیش بینی کردند که سطح حمایتی قیمت طلا در شرایط کنونی 1163 دلار خواهد بود و اگر این سطح شکسته شود قیمت این فلز زرد با افت بیشتری روبرو خواهد شد.

گزارش سایت طلا حاکیست، بحران مالی و بدهی یونان نیز در کانون توجه بسیاری از سرمایه گذاران بین المللی قرار دارد. نتایج همه پرسی روز یکشنبه یونان می تواند تاثیر زیادی بر آینده این کشور در منطقه یورو داشته باشد. اگر مردم یونان به طرح پیشنهادی نهادهای مالی بین المللی رای منفی بدهند احتمال ورشکستگی این کشور افزایش یافته و احتمالا از منطقه یورو نیز خارج خواهد شد.

انتشار آمارهای اقتصادی آمریکا نیز در روزهای آینده تاثیر زیادی بر روند ارزش دلار و قیمت طلا خواهد داشت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها