کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رایتل هم رمضانی شد


کد خبر : ۱۳۴۴۲یکشنبه، ۱۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲:۱۰۱۲۴۳ بازدید

رایتل هم سرانجام با گذشت ماه مبارک رمضان از نیمه، با نصب بنری این ایام را نمودار کرد اما همچنان طرح و تعرفه تشویقی ارائه نکرد.

رایتل هم سرانجام با گذشت ماه مبارک رمضان از نیمه، با نصب بنری این ایام را نمودار کرد اما همچنان طرح و تعرفه تشویقی ارائه نکرد.

هم‌زمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و در روزهای آغازین این ماه پر برکت همچون روال سالیانه، اپراتورهای بزرگ موبایل ایران به استقبال این ماه رفته و از طرح‌های مناسبتی خود برای روزه‌داران پرده‌برداری کردند.همگام با همراه اول و ایرانسل به عنوان اپراتورهای پیشتاز در طرح‌ رمضانه، انتظار می‌رفت دیگر شرکت‌های ارتباطی نیز برنامه‌ای را طبق الگوی رقابتی برای مشترکان خود در نظر گیرند و طرحی مناسبتی ارائه کنند اما اینگونه نشد.

علی‌رغم اینکه تالیا به عنوان اولین پروژه سیم‌کارت‌های اعتباری در کشور چند سالی است به انزوا کشیده شده و انتظاری از این اپراتور جهت رقابت با بزرگان عرصه ارتباطی نمی‌رفت، اما این شرکت حداقل با نصب بنری بر صفحه اصلی خود ماه مبارک رمضان را به کلیه روزه‌داران تبریک گفت و خبر از حیات خود داد.اما رایتل که خود را تا سال گذشته در قامت اولین اپراتور بلند قد نسل سوم می‌دانست، هیچ طرح و تعرفه تشویقی به مناسبت ماه مبارک رمضان ارائه نداد و سایتش هم رنگ و بویی از این ایام نداشت.

حال با گذشت رمضان از نیمه، بنری با عنوان "رمضان ماه ضیافت الهی" روی سایت رایتل قرار گرفته است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها