کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

کوچک‌ترین خانه‌های پایتخت چقدر می‌ارزند؟ + جدول


کد خبر : ۱۳۱۶۱شنبه، ۶ تیر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۹:۲۰۳۴۶۹ بازدید

بیشتر خانه‌های با متراژهای پایین به صورت قواره‌ای به فروش می‌رسند، اما برخی از آنها که بر اساس هر متر مربع قیمت‌گذاری شده‌اند، با توجه به ...

وجود خانه‌های با متراژهای زیر 30 متر از نظر بسیاری عجیب و غیرممکن به نظر می‌رسد، اما با کمی جست و جو می‌توان چنین خانه‌هایی را در نقاط مختلف تهران یافت، البته اکثر این خانه‌ها، امکانات ساختمان‌های با متراژهای بزرگ را ندارند و تنها امکاناتی که برخی از این واحدهای قواره کوچک دارند، پارکینگ و انباری است.

به گفته بسیاری از مشاوران املاک، بیشتر خانه‌های با متراژهای پایین به صورت قواره‌ای فروخته می‌شوند و نمی‌توان گفت هر متر مربع آنها چه قیمتی دارد، اما با این حال برخی از این خانه‌ها هستند که بر اساس هر متر مربع قیمت‌گذاری شده‌‌اند.

به گزارش اقتصادنیوز، با توجه به کمبود امکانات در ساختمان‌هایی که دارای واحدهای کوچک هستند، قیمت هر متر مربع از این واحدها کمی ارزان‌تر از واحدهای با متراژهای بزرگ‌تر در همان منطقه است و کسانی که بودجه کافی برای خرید خانه‌های بزرگ ندارند، می‌توانند این خانه‌های کوچک را به عنوان سرپناهی برای زندگی انتخاب کرده و خریداری کنند، همچنین برخی از افراد این خانه‌ها را برای سرمایه‌گذاری خریداری کرده و آنها را اجاره می‌دهند.


88s7fh4x3khdwovowd81.png



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها