کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تحریم عامل 40 درصد مشکلات صنعت خودروی کشور است


کد خبر : ۱۳۱۵۳شنبه، ۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹:۵۴۱۵۸۸ بازدید

دبیر انجمن تخصصی صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه‌سازی خودرو با بیان این که تنها ۴۰ درصد مشکلات صنعت خودرو متوجه تحریم است گفت: از ابتدای امسال مقررات بانکی ...

دبیر انجمن تخصصی صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه‌سازی خودرو با بیان این که تنها ۴۰ درصد مشکلات صنعت خودرو متوجه تحریم است گفت: از ابتدای امسال مقررات بانکی پیچیده تر شده که امکان توسعه فعالیت‌ها را از واحدهای قطعه ساز گرفته است.

آرش محبی نژاد در گفت‌وگو با تسنیم، با گلایه از وضع مقررات دست و پا برای تولیدکنندگان کشور، اظهارداشت: در حال حاضر 40 درصد مشکلات صنعت خودرو و قطعه سازان متوجه تحریم و 60 درصد مشکلات داخلی است.

وی با بیان اینکه وضعیت نقدینگی قطعه سازان کشور مطلوب نیست، افزود: از ابتدای امسال مقررات بانکی پیچیده تر شده و سایر قوانین از جمله نسبت مالکانه و ذی نفع واحد امکان توسعه فعالیت‌ها را از واحدهای قطعه ساز گرفته است.

دبیر انجمن تخصصی صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه‌سازی خودرو اضافه کرد: اگر دولت فکری به حال اصلاح قوانین و مقررات داخلی نکند در آینده نقدینگی به سمت فعالیت های سفته بازی و تجاری خواهد رفت.

محبی نژاد با اشاره به اینکه هنوز مطالبات قطعه سازان از شرکت‌های خودرویی پرداخت نشده است، اظهارداشت: برخی از شرکت های خودروساز تعاریف دیگری از پرداخت مطالبات قطعه سازان عنوان می کنند و با دیرکردهای چند ماهه بر حجم مشکلات واحدهای تولیدی قطعه ساز افزوده اند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها